  • 1. Data: 2003-02-14 21:34:38
    Temat: Złotówka
    Od: "Marcin GD" <m...@o...pl>

    Witam

    Wlasnie przeczytalem posta dotyczacego przejazdow bezbiletowych. Zastanawiam
    sie (gdyz wlasnie dostalem wezwanie do zaplaty za przejazd bez biletu skm)
    czy jezeli wplace na podane w "mandacie" konto np zlotowke to czy sprawa ta
    trafi do komornika czy tez bioro przejazdow bezbiletowych bedzie mi wysylac
    kolejne wezwania pomniejszone o ta kwote ???

  • 2. Data: 2003-02-15 17:30:44
    Temat: Re: Złotówka
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    wysylac
    > kolejne wezwania pomniejszone o ta kwote ???

    Musisz wpłacić wszystko. Jeżeli zapłacisz 1 zł sprawa i tak trafi do
    komornika. Pomijam fakt, że za przelew 1 zł płacisz 3 zł prowizji :)

    Tomek

  • 3. Data: 2003-02-16 19:41:24
    Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl>

    > Musisz wpłacić wszystko. Jeżeli zapłacisz 1 zł sprawa i tak trafi do
    > komornika. Pomijam fakt, że za przelew 1 zł płacisz 3 zł prowizji :)
    >
    > Tomek
    Te trzy złote to chyba na własne życzenie ;) jest wiele banków nie
    pobierających prowizji od przelewów ( ja nie płace od ponad 2 lat prowizji
    przelewowych ani od wypłat z bankomatów euronetu)

  • 4. Data: 2003-02-17 19:15:09
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Te trzy złote to chyba na własne życzenie ;) jest wiele banków nie
    > pobierających prowizji od przelewów ( ja nie płace od ponad 2 lat prowizji
    > przelewowych ani od wypłat z bankomatów euronetu)

    Najlepiej robić przelew z banku - przynajmniej będą wiedzieć w którym banku
    szukać kasy :)

    Tomek