  • 1. Data: 2003-02-15 08:33:35
    Temat: Czy należy się nagroda jubileuszowa?
    Od: "Wiesław Dudek" <n...@s...invalid>

    Ktoś nabywa prawo do nagrody jubileuszowej za 30 lat pracy
    10.02.2004,wypowiedzenie kończy się 28.02.2003. Czy należy się nagroda
    jubileuszowa??

  • 2. Data: 2003-02-17 07:36:58
    Temat: Re: Czy należy się nagroda jubileuszowa?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 15-02-2003 09:33, Użytkownik Wiesław Dudek napisał:
    > Ktoś nabywa prawo do nagrody jubileuszowej za 30 lat pracy
    > 10.02.2004,wypowiedzenie kończy się 28.02.2003. Czy należy się nagroda
    > jubileuszowa??
    Do takich pytań należałby dołaczac obowiązujacy w zakładzie regulamin
    wynagradzania, uklad zbiorowa albo inna wewnętrzna regulację.

    Ale na zdrowy rozum jeżeli nagroda jest za 30 lat PRACY a ty
    przepracowałeś tylko 29 to chyba nagrody nie ma.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-02-17 09:02:42
    Od: "Wiesław Dudek" <n...@s...invalid>

    >Do takich pytań należałby dołaczac obowiązujacy w zakładzie >regulamin
    wynagradzania, uklad zbiorowa albo inna wewnętrzna >regulację.

    Pracownik mianowany budżetówki (likwidowanego zakładu pracy).

    > Ale na zdrowy rozum jeżeli nagroda jest za 30 lat PRACY a ty
    > przepracowałeś tylko 29 to chyba nagrody nie ma.

    Szukam konkretnych przepisów wypowiadających się na ten temat. Słyszałem, że
    należy się nagroda jubileuszowa???