  • 1. Data: 2003-02-14 22:34:08
    Temat: zgloszenie do US, programy, policja
    Od: "Homomorfizm" <m...@f...pl>

    witam

    otoz mam taki problem - czy policja albo inny przedstawiciel moze zapukac do
    moich drzwi i przeszukac mieszkanie w poszukiwaniu nielegalnych rzeczy?

    otoz idzie o to, ze mialem spor z moim Zleceniodawca i wg niego jestem
    winien mu pieniadze poniewaz zrobiony przeze mnie program nie spelnia jego
    zalozen. Nie wnikajac kto ma racje a kto nie (ja), moj Zleceniodawca
    twierdzi, ze w razie gdy nie zwroce mu calej kwoty (ROTFL) to poinformuje
    Urzad Skarbowy o tym, ze nie place podatkow o dochodow (w jego przypadku na
    prosbe tak zrobilem - byla miedzy nami umowa slowna/mailowa o wykonaniu
    tegoz dziela). Czy US moze "wniesc" sprawe do policji i czy moge sie
    spodziewac ich najscia bez uprzedzenia w celu sprawdzenia legalnosci
    oprogramowania na moim kompterze w domu - oprogramowanie mam legalne ale
    znajduja sie na twardym dysku mp3 i filmy, czasami specjalistyczne
    sciagniete z Internetu bez licencji oprogramowanie (testuje zanim kupie)?

    Homomorfizm