  • 11. Data: 2018-05-08 23:22:22
    Temat: Re: Jak znaleść prawnika?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-08 o 22:28, Shrek pisze:

    > Problemem jest to, że ja na przykład serwisuję samochód żony, a już w
    > sądzie jej reprezentować nie mogę.

    Możesz. Ale jeśli nie znasz nawet takich podstaw, to faktycznie nie baw
    się w to i nie rób jej krzywdy.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2018-05-09 00:30:00
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 08.05.2018 o 23:22 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Możesz. Ale jeśli nie znasz nawet takich podstaw, to faktycznie nie baw
    > się w to i nie rób jej krzywdy.

    W sprawie karnej też?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2018-05-09 02:32:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Problemem jest to, że ja na przykład serwisuję samochód żony, a już w
    > sądzie jej reprezentować nie mogę.

    Możesz być oskarżycielem posiłkowym tylko wniosek musisz do sadu
    dostarczyć.

    --
    animka

  • 14. Data: 2018-05-09 09:36:30
    Od: ń <ń@ń.ń>

    I kasację też złoży?

    -----

  • 15. Data: 2018-05-09 12:30:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-09 o 09:36, ń pisze:
    > I kasację też złoży?

    Jak mu ją adwokat podpisze, to tak.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2018-05-10 16:33:42
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-09 o 02:32, Animka pisze:

    > Możesz być oskarżycielem posiłkowym tylko wniosek musisz do sadu
    > dostarczyć.

    Nie musisz. Można inaczej. Jak jesteś ciekawa to sobie poszukaj.

    --
    Sonn

  • 17. Data: 2018-05-10 22:55:16
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Problemem jest to, że ja na przykład serwisuję samochód żony, a już w
    > sądzie jej reprezentować nie mogę.
    Ciesz się zatem, że możesz go jeszcze chociaż serwisować. Rozmontować i
    sprzedać na części już nie bardzo. Wiem, że to nie odpowiedź na Twoje
    pytanie, ale po prostu trzeba się przyzwyczaić do socjalizmu, albo
    wyjechać (tylko gdzie?).

    Maciek

  • 18. Data: 2018-05-11 17:16:16
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 10.05.2018 o 22:55, Maciek pisze:
    > Ciesz się zatem, że możesz go jeszcze chociaż serwisować. Rozmontować i
    > sprzedać na części już nie bardzo. Wiem, że to nie odpowiedź na Twoje
    > pytanie, ale po prostu trzeba się przyzwyczaić do socjalizmu,

    To właśnie jest nasza wywalczona DEMOKRACJA!
    Nie odwracaj kotowi ogona.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 19. Data: 2018-05-11 22:32:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2018-05-11 o 17:16, Wiesiaczek pisze:
    > To właśnie jest nasza wywalczona DEMOKRACJA!
    > Nie odwracaj kotowi ogona.
    No tak. W PRLu samochód mogłem sobie rozebrać. Tylko trzeba go było
    najpierw mieć.

    Maciek