  • 11. Data: 2016-04-28 00:05:59
    Temat: Re: Jak TK ma w d... szarego obywatela - na pierwszym lepszym przykładzie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-04-16 o 23:21, re pisze:

    > Użytkownik "Robert Tomasik"

    > W mojej ocenie problemem nie tyle było samo zabranie tego ciągnika, co
    > jego szybka sprzedaż, zanim ktokolwiek zareagował.
    > ---
    > O czym Ty znowu p..isz ?! Traktor został zajęty bezprawnie. Takich
    > bezprawnych działań tego komornika było więcej.

    Ponieważ trudno osiągnąć doskonałość nie da się uniknąć błędów. Nie
    stanowią one większego problemu, dokąd istnieją skuteczne mechanizmy
    ewentualnej ich naprawy.

  • 12. Data: 2016-04-28 01:13:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    Ponieważ trudno osiągnąć doskonałość nie da się uniknąć błędów. Nie
    stanowią one większego problemu, dokąd istnieją skuteczne mechanizmy
    Aaa i dlatego działania komornika nie są dla Ciebie problemem ? No to
    "fajny" Ty jesteś

  • 13. Data: 2016-04-28 01:28:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sonn"

    > Przy czym zgodnie z retoryką SN na postanowienie o odrzuceniu skargi na
    > komornika w takim przypadku nie przysługuje nie tylko zażalenie, a wedle
    > kolesiów Rzeplińskiego i s-ka zwanych szumnie TK nawet nie należy Ci się
    > uzasadnienie takiego postanowienia.
    > BTW wielki szacunek dla byłej RPO p. Ireny Lipowicz, w tej i wielu innych
    > sprawach.
    >

    > -----

    I do kogo masz błaźnie pretensje? Do TK, czy jełopów którzy uchwalili
    takie prawo?
    ---
    Synek, nie mam pretensji do nikogo. Osobiście uważam, że byłoby dla
    społeczeństwa najlepiej gdyby tego komornika ktoś przykładnie zastrzelił.
    Nawet gdyby musiał w więzieniu za to przesiedzieć to byłoby to lepsze od
    produkowania kolejnych przepisów, których przeciętny ludzik nie jest w
    stanie ogarnąć.

  • 14. Data: 2016-04-28 09:53:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-04-16 o 01:13, re pisze:

    > Aaa i dlatego działania komornika nie są dla Ciebie problemem ? No to
    > "fajny" Ty jesteś
    Problemem jest - ale szybka sprzedaż, a nie samo zajęcie.

  • 15. Data: 2016-04-28 12:07:19
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Thu, 28 Apr 2016 01:13:26 +0200, w <nfrh30$c43$1@mx1.internetia.pl>, "re"
    <r...@r...invalid> napisał(-a):

    > Aaa i dlatego działania komornika nie są dla Ciebie problemem ? No to
    > "fajny" Ty jesteś

    Naucz się cytować, baranku. PLONK.

  • 16. Data: 2016-04-28 14:52:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 kwietnia 2016 12:07:40 UTC+2 użytkownik rg napisał:

    > Naucz się cytować, baranku. PLONK.

    Aleś dużo wniósł do wątku.

  • 17. Data: 2016-04-28 17:20:19
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > W mojej ocenie problemem nie tyle było samo zabranie tego ciągnika, co
    > jego szybka sprzedaż, zanim ktokolwiek zareagował.

    To się nazywa paserstwo.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 18. Data: 2016-04-28 18:42:12
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-28 o 17:20, Stokrotka pisze:

    > To się nazywa paserstwo.

    Nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz.

    --
    Sonn

  • 19. Data: 2016-04-29 01:01:46
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.04.2016 o 01:28, re pisze:

    > Użytkownik "Sonn"

    > I do kogo masz błaźnie pretensje? Do TK, czy jełopów którzy uchwalili
    > takie prawo?

    DO TK. MA w konstytucji sprawiedliwośc społeczną i wydał orzeczenie
    niezgodne z konstytucją

  • 20. Data: 2016-04-29 19:49:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "rg"

    > Aaa i dlatego działania komornika nie są dla Ciebie problemem ? No to
    > "fajny" Ty jesteś

    Naucz się cytować,
    ---
    Ktoś się już nauczył ?

    baranku.
    PLONK.
    ---
    Baranku, teraz mógłbym na Ciebie pluć i nawet nie dowiedziałbyś się o tym.