  • 1. Data: 2016-04-22 14:23:52
    Temat: "Prawo do aborcji" a brak prezerwatywy
    Od: m...@g...com

    Wychodzi mi że prawo do aborcji dla kobiet to jedynie pochodna samczej wolności do
    NIEstosowania prezerwatyw...wiec tak naprawdę całe feministyczne lobby powinno
    walczyć z aborcją -jako wynikiem seksistowskich "stosunków" bez "zabezpieczenia" ;P

    PS:
    Po ogłoszeniu programu 500+ Lidl natychmiast obniżył ceny opakowań 12szt prezerwatyw
    z 7.99 na 6.99 zł.
    Czyżby wyczuli trend sprzedaży? A może Niemcy chcą zachęcić POlki do ulżenia Państwu
    w ilości wypłacanych świadczeń i zbilansowania budżetu rządu PiS? ;)

  • 2. Data: 2016-04-22 21:31:27
    Temat: Re: "Prawo do aborcji" a brak prezerwatywy
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-04-22 o 14:23, m...@g...com pisze:
    > Wychodzi mi że prawo do aborcji dla kobiet to jedynie pochodna samczej wolności do
    NIEstosowania prezerwatyw...wiec tak naprawdę całe feministyczne lobby powinno
    walczyć z aborcją

    Już ci tłumaczyłem. Walczy.
    Tyle, że nic z tego nie zrozumiałeś, bo kler zakazuje edukacji i
    antykoncepcji.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2016-04-23 15:02:08
    Od: m...@g...com

    Kalendarzyk malzenski to nie jest forma antykoncepcji? A! Faktycznie -to jest forma
    promocji "swiadomego rodzicielstwa" -w odroznieniu od hedonistycznej "anty-koncepcji"
    czyli nuzania sie w rozkoszach cielesnych bez koniecznosci myslenia o ich naturalnych
    konsekwencjach w postaci powolywania do zycia POtomstwa ;P