  • 1. Data: 2016-04-22 11:53:18
    Temat: Obejscie ograniczenia handlu ziemią...
    Od: Marek <f...@f...com>

    Jeśli właścicielem gruntu kiedy sp z o.o., top mogę.to sp. sprzedać
    "z dobrodziejstwem inwentarza" nie przyjmując się ograniczeniem?
    Dobrze.kombinuję?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-04-22 12:25:06
    Temat: Re: Obejscie ograniczenia handlu ziemią...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-22 o 11:53, Marek pisze:
    > Jeśli właścicielem gruntu kiedy sp z o.o., top mogę.to sp. sprzedać "z
    > dobrodziejstwem inwentarza" nie przyjmując się ograniczeniem?
    > Dobrze.kombinuję?

    Pokombinuj najpierw jakąś podstawówkę wieczorowo, gdzie nauczą cię pisać.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-04-22 12:41:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Apr 2016 12:25:06 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Pokombinuj najpierw jakąś podstawówkę wieczorowo, gdzie nauczą cię
    pisać.

    Jeśli właścicielem gruntu jest sp z o.o., to mogę tą sp. sprzedać
    "z dobrodziejstwem inwentarza" nie przejmując się ograniczeniem?
    Dobrze.kombinuję?

    Zadowolony?
    Współczuję, że typowa ograniczona inteligencja prawnicza jaką jedynie
    dysponujesz uniemożliwa ci domyślenia się kontekstu pytania a jedynie
    pozwala
    przyczepić się do błędow swype'a.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-04-22 12:55:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-04-22 o 12:41, Marek pisze:
    > Zadowolony?
    > Współczuję, że typowa ograniczona inteligencja prawnicza jaką jedynie
    > dysponujesz uniemożliwa ci domyślenia się kontekstu pytania a jedynie
    > pozwala przyczepić się do błędow swype'a.
    ......... i domyśl
    się, co Ci chciałem napisać inteligencie.

    Maciek

  • 5. Data: 2016-04-22 13:43:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > dysponujesz uniemożliwa ci domyślenia się kontekstu pytania a jedynie
    > pozwala przyczepić się do błędow swype'a.

    Teraz napisałeś zrozumiale, ale że wyłazi z ciebie buractwo i brak
    szacunku dla potencjalnych pomocników, to nie mam zamiaru się wysilać
    dla ciebie z odpowiedzią.

    "Inteligencją prawniczą" gardzisz, to sobie szukaj odpowiedzi w google.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2016-04-22 14:49:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Apr 2016 13:43:25 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Teraz napisałeś zrozumiale, ale że wyłazi z ciebie buractwo

    Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę. Trzeba było nie czepiać się. Sam
    sobie jesteś winny, że tak zostałeś potraktowany.

    >nie mam zamiaru się wysilać
    > dla ciebie z odpowiedzią.

    Nie ma obowiązku odpowiadania, a ty już powinieneś najmniej się
    odzywać za całokształt....

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-04-22 16:18:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-04-16 o 12:41, Marek pisze:
    > pisać.
    >
    > Jeśli właścicielem gruntu jest sp z o.o., to mogę tą sp. sprzedać "z
    > dobrodziejstwem inwentarza" nie przejmując się ograniczeniem?
    > Dobrze.kombinuję?

    Wspaniale. Tyle, że ta metoda ma pewne słabe ogniwo. Ta ziemia będzie
    nadal spółki, a nie jej wspólników :-)

  • 8. Data: 2016-04-22 18:11:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-22 o 14:49, Marek pisze:

    > Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę. Trzeba było nie czepiać się. Sam
    > sobie jesteś winny, że tak zostałeś potraktowany.

    Trudno się nie czepiać, skoro napisałeś całkowicie niezrozumiale. Użycie
    interpunkcji "z dupy" to małe piwo, użyłeś zupełnie innych słów nić
    trzeba było, tak że wyszło niewiadomo co. I to jeszcze w pytaniu, gdzie
    słowa rzeczywiście mogą mieć znaczenie.

    To nie to, że ci się dwa wyrazy w swype pomyliły. To jest gorzej niż
    BEŁKOT pijanego. Ja wiem, że ludzie czytają mało, ale jeśli już niestety
    coś piszesz, to chociaż przeczytaj przed wysłaniem.

    Okazałeś brak szacunku, to nie oczekuj szacunku ode mnie. Ciekawe, czy
    jak za odpowiedź na pytanie miałbyś zapłacić 200zł, to też byś tak
    nonszalancko podszedł do jego zadania.

    > Nie ma obowiązku odpowiadania, a ty już powinieneś najmniej się odzywać
    > za całokształt....

    Nie tobie o tym decydować, analfabeto ;)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2016-04-22 18:25:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Apr 2016 16:18:06 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:
    > Wspaniale. Tyle, że ta metoda ma pewne słabe ogniwo. Ta ziemia
    będzie
    > nadal spółki, a nie jej wspólników :-)

    Jestem w stanie wyobrazić sobie wiele sytuacji, w których nie jest to
    problem.

    Mój znajomy np. zamiast ożenić się z dziewczyną założył z nią sp. z
    o.o., (która ma z kolei udziały w jego innych spółkach). Uznał, że
    tak lepiej zabezpieczy jej interesy niż instytucja małżeństwa.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2016-04-22 18:27:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Apr 2016 18:11:21 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Trudno się nie czepiać,

    Ależ bardzo łatwo, wystarczy zignorować, do czego gorąco cię namawiam.

    --
    Marek