  • 31. Data: 2015-12-06 14:45:53
    Temat: Re: II SA/Rz 134/13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-06 o 13:35, ????? pisze:
    > Zachowujesz się jak kretyn.
    > Chyba już wszyscy Ci to napisali, przemyśl to.

    No patrz, tak samo jak tobie.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2015-12-06 17:25:53
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Tyle, że mnie za sposób, a tobie za treść.

    -----

  • 33. Data: 2015-12-10 21:26:37
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No to inaczej, dużymi literami i po polsku:
    SONN OF THE BITCH
    Skąd ich się tylu bierze?
    Cała nadzieja w tym, że gimnazja zlikwidują ;-)

    -----

  • 34. Data: 2015-12-10 21:40:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > No to inaczej, dużymi literami i po polsku:
    > SONN OF THE BITCH
    > Skąd ich się tylu bierze?
    > Cała nadzieja w tym, że gimnazja zlikwidują ;-)
    >

    > -----

    wez google i wygooglaj w koncu jak to sie pisze bez błędów.
    tylko uwazaj na pewien serial telewizyjny.

  • 35. Data: 2016-01-07 20:11:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > Z tą różnicą (w przypadku InPostu), że nie zostawia drugiego awiza chociaż
    > pisze o tym i stempluje o tym na kopercie fałszując w ten sposób dokument.

    To że nie roznoszą drugich awiz to fakt. Inpost doręczycielom za to nie
    płaci więc oni olewają.
    Tylko sprawa trudna do udowodnienia.
    ---
    Dzisiaj pani w nowym punkcie odbioru stwierdziła, że "w Inpoście nie ma
    powtórnych awiz". I w istocie Inpost zaczął znowu zostawiać pierwsze awiza
    bez tego pola gdzie się skreśla lub nieskreśla "powtórne" zgodnie z
    odpowiednim rozporządzeniem jak to przez pewien czas miało miejsce. Teraz
    znowu na druczku w wyjaśnieniach jest tylko o 14 dniach. No i za pomocą
    Inpost wysyłają nie tylko sądy, ale prokuratora i policja, które wcześniej
    robiły to PP ignorując dyspozycję otrzymywania odpowiedzi ePuapem. A
    powtórnych oczywiście zero. W tym wszystkim nie chodzi o konkretne
    doręczenie, ale o stałą praktykę operatora, którą należy ocenić jako
    ukrywanie dokumentów bo to nie tylko niewydanie dokumentu z jakim się
    spotkałem, ale wszelkie utrudnianie tego. I da się ten stan potwierdzić bo
    ludzie odbierają swoje pisma nawet gdy nie dostali powtórnego i po takim
    odebraniu z reguły nie podważają skuteczności doręczenia więc nie mają
    interesu twierdzić, że nie dostali awiza jakby go dostali. Co jest w tym
    wszystkim zastanawiające to to, że policja i prokuratura nie podejmują w
    ogóle tematu.

  • 36. Data: 2016-01-07 20:19:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    W dniu 2015-12-06 o 12:52, ????? pisze:
    > Aczkolwiek na ostatnie (kolejne) zapytanie przez mnie prezesa sądu już
    > odpowiedzi nie dostałem.

    Pewnie zamieściłeś gdzieś treść pisma jak jakiś debil w miejscu do tego
    nie przeznaczonym, to sprawa trafiła do segregatora okrągłego.
    ---
    Myślę, że nie zamieścił jej tutaj jak Ty robisz ze swoimi wypowiedziami.