  • 1. Data: 2015-11-26 10:56:55
    Temat: Dzien Otwarty Notariatu - czy to żart?
    Od: "Sadir" <W...@w...pl>

    28 listopada jest Dzień Otwarty Notariatu.
    To dzień kiedy można porozmawiać z notariuszem ... za darmo :-) O spadkach.
    O akcji od paru dni piszą media (np. Rzeczpospolita, było też w TV, itd.).
    Świetna akcja PR.

    Dzisiaj wszedłem z ciekawości na stronę porozmawiajznotariuszem.pl.
    Zgadnijcie ile punktów konsultacyjnych jest na Warszawę? 50, 20?
    Zgadnijcie ile kancelarii będzie otwartych w całej Polsce 28.11 na tą akcję?
    200, 100?
    Czy to żart czy ja czegoś nie rozumiem jeśli chodzi o liczbę miejsc gdzie
    można porozmawiać z notariuszem?

    ps. W samej Warszawie jest blisko 400 kancelarii notarialnych, w których
    pracuje 500 notariuszy.

  • 2. Data: 2015-11-26 11:45:56
    Temat: Re: Dzien Otwarty Notariatu - czy to żart?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-26 o 10:56, Sadir pisze:

    > Zgadnijcie
    > Zgadnijcie

    Nie trzymaj nas w niepewności.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-11-26 12:19:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 listopada 2015 11:43:09 UTC+1 użytkownik Sadir napisał:
    > 28 listopada jest Dzień Otwarty Notariatu.
    > To dzień kiedy można porozmawiać z notariuszem ... za darmo :-) O spadkach.
    Nie wiem czy to norma ale u nas za darmo można z notariuszem pogadać bez "dnia
    notariatu"
    Kasę biorą za konkretne czynności ale wielokrotnie byłem pytałem o różne
    rzeczy(m.in.) spadkowe i było za darmo.

  • 4. Data: 2015-11-26 17:25:41
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Norma.
    Tyle, że pewnie tzw. ludność niekoniecznie o tym wie.

    -----