  • 51. Data: 2006-06-05 23:31:21
    Temat: Re: Groźny PIES sąsiada !!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > sorry wstawiony jestem :)

    Chyba permanentnie.

  • 52. Data: 2006-06-05 23:48:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > OK, położyłem truciznę na szczury - dla zachęty szkodników w kiełbasie -
    > na swoim terenie.
    >
    > Udowodnij mi, że nie miałem na myśli trucia szczurów na moim terenie.

    przewidziales mozliwosc taka ze pies zje kielbase wiec dzialales w
    zamiarze ewentulanym pozbawienia zycia w ten sposob psiaka, przewidujac
    mozliwiwosc zgodziles sie na to, to est zamiar ewentualny, jednak moim
    zdaniem da rade udowodnic zamiar bezposredni. Taki sk. wczesniej czy
    pozniej cos chlapnie na ten temat, wystarczt 'sprowokowac' i miec
    dyktafon w pogotowiu.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 53. Data: 2006-06-06 00:12:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > przewidziales mozliwosc taka ze pies zje kielbase wiec dzialales w

    Jak miałem przewidzieć? Położyłem na swoim - odgrodzonym - terenie.

    Co więcej - o ile pamiętam - w tym wątku ogrodzenie stawiał właściciel psa.

    Czyli jeśli jeg pies wdarł się na cudzą posiadłość - to on zrobił
    wadliwe ogrodzenie potencjalnie narażając sąsiadów na pogryzienie przez
    swojego agresywnego psa.

    A że piesek zeżarł zostawioną dla szczurów trutkę...

    Równie dobrze można by mieć pretensje do hodowcy złotokapu, że np.
    królik sąsiadów wlazł mu na teren i zeżarł conieco tej trującej roślinki.

    Równie dobrze mógłbyś dowodzić "zamiaru ewentualnego" gdybym trzymał w
    lodówce butelce po wódce coś niezbyt zdrowego, np. utrwalacz czy
    wywoływacz, a jakiś durny włamywacz by się tego napił.

> [...]
    > zdaniem da rade udowodnic zamiar bezposredni. Taki sk. wczesniej czy
    > pozniej cos chlapnie na ten temat, wystarczt 'sprowokowac' i miec

    Mało kto jest aż takim paranoikiem, jak ja, i nagrywa wszystko jak leci ;)

    (no, może nie wszystko, ale sporo)

  • 54. Data: 2006-06-06 05:07:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > I co z tego? Braku zamiaru nie da się udowodnić. Zresztą ciężar dowodowy
    > leży po stronie oskarżającej (czyli teraz na Tobie) - i jest to ogromny
    > ciężar, bo udowodnienie takiego zamiaru jest mało prawdopodobne.

    A ja twierdze że jest bardzo prawdopodobne i nie ma żadnego braku zamiaru.
    I jak mi udowodnisz że tak nie jest? Przypominam że ciężar udowodnienia
    tego że nie jest to prawdopodobne ciąży na Tobie bo ty tak twierdzisz.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 55. Data: 2006-06-06 07:36:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Chyba permanentnie.

    nie :)

  • 56. Data: 2006-06-06 08:43:56
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 6 cze o godzinie 02:12, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > Czyli jeśli jeg pies wdarł się na cudzą posiadłość - to on zrobił
    > wadliwe ogrodzenie potencjalnie narażając sąsiadów na pogryzienie przez

    Ale masz popierdzielone pod kopułą lawa.
    ty juz wykoncypowałeś sobie że pies przeskakuje przez ogrodzenie, że ktoś
    źle postawił płot....

    DEBILU
    sedno tego topicu jest tkaie że sąsiad boi się o to że jego bachor przełoży
    łapsko pzez siatkę i pies go pogryzie.

    Nie było tutaj poruszane ze pies wdziera się na teren gdzie jest ten
    bachor, nie ma że siatkę stawiał ten czy tamten.

    idż i walnij sobie baranka w ścianę baranku.

    > Mało kto jest aż takim paranoikiem, jak ja, i nagrywa wszystko jak leci ;)
    > (no, może nie wszystko, ale sporo)

    bo to wyssałeś z mlekiem od kobiety która cię urodziła - tetrycyzm,
    upierdliwość, debilizm i manię bycia wrzodem na "dupie" społeczeństwa.

    --
    Herbi
    06-06-2006 10:43:52

  • 57. Data: 2006-06-06 09:48:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > A ja twierdze że jest bardzo prawdopodobne i nie ma żadnego braku zamiaru.
    > I jak mi udowodnisz że tak nie jest? Przypominam że ciężar udowodnienia
    > tego że nie jest to prawdopodobne ciąży na Tobie bo ty tak twierdzisz.

    Udowodnić to trzeba winę, serdeńko.

  • 58. Data: 2006-06-06 09:49:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herbi wrote:

    [nie ważne, co napisał, bo to i tak bełkot]

    Dla ciebie mam tylko krótkie: spieprzaj, dziadu!

  • 59. Data: 2006-06-06 10:17:14
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 6 cze o godzinie 11:49, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dla ciebie mam tylko krótkie: spieprzaj, dziadu!

    No dobra - to odzywka do kobiety która cię urodziła, podczas obiadu. A co
    dla mnie? :P
    lawa - chcesz johnsonowi pociągnąć z napleta że tam się do niego migdalisz?

    A tak już bardziej serio - pisz poprawnie:
    było: "spierdalaj dziadu" a nie "spieprzaj dziadu" :)))))))))))))))))))))

    --
    Herbi
    06-06-2006 12:17:12

  • 60. Data: 2006-06-06 12:19:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Udowodnić to trzeba winę, serdeńko.

    A ja twierdzę że udowodnić to trzeba fakty. Zresztą nie tylko ja, ale i
    wszelkie kodeksy (kpk, kpc).