  • 61. Data: 2011-02-04 22:17:52
    Temat: Re: Grozby policjanta
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:ii4dt1$apb$1@news.net.icm.edu.pl...
    > Myślę, że po prostu uniosła Cię duma i chciałeś mu dać nauczkę, ale miałeś

    nie chodzi o jakies dyrdymaly tylko zycie ludzkie
    jak ktos nie wie ze jest wyprzedazny i jedzie z zamaraznietym lusterkiem
    staraym gratem co ma conajmniej 25-30 lat
    i sie wpienia na ludzi ze go wyprzedzaja lepszym to cos tu nie jest halooo
    afiszuje sie legitymacja i chce ustanawiac prawo wyzszosci na drodze
    dlatego ze ktos go wyprzeda

    pewnie w innych dziedzinach zycia rowniez jest tak doskonaly
    wykozystujac swoja odznake ktora hańbi

    mowiac mozemy pojsc do sadu, zobaczymy komu uwierza
    jeden telefon do wydzualu wewnetrznego i gosc ma zalozna sprawe
    ale po co ? zakladam ze policjant uczciwie sluzy obywatelom

    a teraz niech kazdy z was postawi sie w mojej sytuacji ?

  • 62. Data: 2011-02-04 22:19:42
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > 2. Po manwewrze wyprzedzania nie hamowali bysmy, moze to byc uznane za
    > dzialanie zlosliwe.

    i co na to kodeks? zlosliwy to jest kazdy bandzior dostaje 2latka gratis czy
    co?

  • 63. Data: 2011-02-05 08:07:41
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    a teraz niech kazdy z was postawi sie w mojej sytuacji ?

    Postawili się. Ciesz się, że był to policjant i dlatego po gębie nie
    dostałeś.

  • 64. Data: 2011-02-05 09:21:06
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@h...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    >
    > a teraz niech kazdy z was postawi sie w mojej sytuacji ?
    >
    > Postawili się. Ciesz się, że był to policjant i dlatego po gębie nie
    > dostałeś.

    rozumiem ze bys zaareagowal odpowiednio
    i nie dalbys sie zepchnac na pobocze? ty czy wogole myslisz?

  • 65. Data: 2011-02-13 22:58:43
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl>

    > Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    To nie moja wypowiedź tylko poprzednika, który złośliwie lub nieudolnie
    skonfigurował swój czytnik by wysłane artykuły sprawiały problemy z
    cytowaniem.

  • 66. Data: 2011-02-13 23:05:14
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@h...com>

    > a teraz niech kazdy z was postawi sie w mojej sytuacji ?
    >
    > Postawili się. Ciesz się, że był to policjant i dlatego po gębie nie
    > dostałeś.

    Ale zrozum, ktoś tak może Cię potraktować za wyjechanie i nic Ci nie pomoże
    pier...enie jak sprawniejszy od Ciebie będzie. Mnie się taki delikwent
    trafił co wyjechał i wiem, że przyhamowanie to pikuś jest.

  • 67. Data: 2011-02-18 21:37:50
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > Ale to się nazywa zajechaniem drogi. Nie doczytałem, że autor to właśnie
    > uczynił. Wg niego wyprzedził. Chociaż w sumie ciężko dojść, bo tak mało po
    > polskiemu napisane.

    dokladnie wyprzedzilem
    nie zajechalem mu brudzac szyby
    tylko wyprzedzialem jakies 20m przed nim i zaczolem hamowac

  • 68. Data: 2011-02-18 21:39:41
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wrzucili na yt ;)

    i do tnv24

    pozneiej sprawa przesluchanie
    gliniarz na bruk ew upomnienienie
    a mnie kolesie bede sciagac bo pierdole bo niby zaraz dieler przeszuaknie
    mieszkania itp
    u nas gozej niz u ruskich

  • 69. Data: 2011-02-18 22:07:14
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-18 22:37, Kris pisze:
    >zaczolem

    Hahaha

    --
    animka

  • 70. Data: 2011-02-19 07:37:14
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    >a mnie kolesie bede sciagac bo pierdole mamusie <ciah>

    Pędź już śmieciu stąd.