  • 31. Data: 2004-01-17 23:54:25
    Temat: Re: Głupota...
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> napisał w wiadomości
    news:bucgcr$lt2$1@news.onet.pl...

    > Totez i ja uczynie... Niech sobie sami dyskutuja. Ja z nimi nie mam o
    czym.
    > Szkoda energi na klepanie po klawiaturze.

    Pewnie! Nie dasz się przekonać, bo ty Wiesz Lepiej!

    Obaj Wiecie Lepiej.

    Wiele szczęścia na nowej drodze życia wam życzę ;-P

  • 32. Data: 2004-01-17 23:56:42
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Cos sie tak tego artykulu czepil jak jehowy cytatow z biblii?
    > Przytocz tresc tego artykulu. A pozniej przytocz tresc tych
    > wszystkich atykulow. ktore lamia w Polsce ludzie na
    > eksponowanych stanowiskach. Zobaczymy, kto z nich
    > jest bardziej szkodliwy dla spoleczenstwa.

    Bez urazy, ale to jest argument klasy "a u was biją Murzynów" :-)

  • 33. Data: 2004-01-17 23:57:23
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Polski K.K. o ile mi wiadomo nie mial zastosowania do tamtych wydarzen

    Ale wydania są polskie - trzeba skazać tłumacza i wydawcę!

  • 34. Data: 2004-01-17 23:58:35
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Grupa oceni kto to robi. Tymczasem bez komentarza.

    Teraz sobie podlicz, ile osób zgodziło się ze mną (kilka) a ile z tobą (aż
    jeden inny troll).

    Czy może kilka jest dla ciebie mniej niż jeden?

  • 35. Data: 2004-01-18 00:06:12
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Roberto 666 wrote:
    > Mam do szanownych grupowiczów takie pytanie: Otóż : kilka dni temu
    > zasubskrybowałem liste dyskusyjną alt.pl.opowiadania.erotyczne. Zawiera ona
    > opowiadania o wiadomej tematyce. Po kilku dniach czytania postanowiłem sam
    > coś na wyżej wymienioną listę wysłac - pech chciał , że główną bohaterką
    > wysłanego przeze mnie opowiadania była czternastolatka ( zaznaczam, że na
    > liscie pojawiały się opowiadania z takimi bohaterkami, jak również linki do
    > takich opowiadań w Internecie).
    Co prawda jest to wyrok Sądu Najwyższego USA, ale mimo wszystko ciekawy:
    Ashcroft v. Free Speech Coalition:
    http://supct.law.cornell.edu/supct/html/00-795.ZS.ht
    ml.

    Some of the quotes:
    "Both themes-teenage sexual activity and the sexual abuse of
    children-have inspired countless literary works. William Shakespeare
    created the most famous pair of teenage lovers, one of whom is just 13
    years of age. See Romeo and Juliet, act I, sc. 2, l. 9 ("She hath not
    seen the change of fourteen years"). In the drama, Shakespeare portrays
    the relationship as something splendid and innocent, but not juvenile.
    The work has inspired no less than 40 motion pictures, some of which
    suggest that the teenagers consummated their relationship. /E.g./, Romeo
    and/ /Juliet (B. Luhrmann director, 1996). Shakespeare may not have
    written sexually explicit scenes for the Elizabethean audience, but were
    modern directors to adopt a less conventional approach, that fact alone
    would not compel the conclusion that the work was obscene."
    [...]
    "The year before, American Beauty won the Academy Award for Best
    Picture. See/ /"American Beauty" Tops the Oscars, N. Y. Times, Mar. 27,
    2000, p. E1./ /In the course of the movie, a teenage girl engages in
    sexual relations with her teenage boyfriend, and another yields herself
    to the gratification of a middle-aged man." (Opinion by J. Kennedy)

    Wyrok ten potwierdził ochronę tzw. "Wirtualnej Pornografii Dziedzięcej"
    uznając ją za chronioną 1-szą poprawką.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Science is organized knowledge. Wisdom is organized life. (Immanuel Kant)

  • 36. Data: 2004-01-18 00:29:58
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > To ja jestem tym osobnikiem.

    Przeczytalem na ww. grupie twoje 'wypociny' - czy wiesz, serdeńko, że nie
    wolno podawać się za funkcjonariusza publicznego?

  • 37. Data: 2004-01-18 09:18:58
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"

    W Polsce? ;-)

    NoMAD

  • 38. Data: 2004-01-18 09:38:25
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Anzelmo" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    Pozwolilem sobie crosspostowac twojego posta z omawianej grupy tutaj i tutaj
    kontynuowac dyskusje. Bo twoje argumenty w przeciwienstwie do innych osob
    tutaj wykazuja wiedze na tematy bedace przedmiotem zainteresowania tej grupy
    ;-))) (ha, ha,)

    Zwracam uwagę,

    > "... i obyczajnosci".

    Ano wlasnie. A ten przepis nie chroni wlasnie obyczajowosci? Oczywiscie
    oprocz dobra maloletniego. Zwroc uwage na to ze dobro maloletniego jako
    pokrzywdzonego chcronione jest bezposrednio przez inny artykul - 200 kk.
    Natomiast ten (200 par3) chroni gl obyczajnosc. Ochrona maloletniego schodzi
    na dalszy plan. Zwracam uwage ze oprocz rozpowszechniania tresci
    pornograficznych z udzialem maloletniego pon 15 r. z. przepis ten penalizuje
    takze tresci pornograficzne zwiazane z poslugiwaniem sie zwierzeciem. A w
    tej sytuacji trudno przyjac ze pokrzywdzonym jest zwierze... to samo
    trzeciej sytuacji - tresci zwiazanych z uzyciem przemocy. Gdzie tutaj jest
    ta osoba o ktorej mowimy ze musi zaistniec zeby mozna bylo zastosowac ten
    art.?

    Poza tym za tresci pornograficzne nalezy uznac nie tylko material video czy
    zdjecia ale m.in. tekst. A idac takim tokiem rozumowania (nie ma
    pokrzywdzonej bo nie istnieje) zawsze mozna byloby wybronic sie
    rozpowszechniajac taki tekst poprzez twierdzenie ze to przeciez wymyslona
    osoba.

    Co o tym sadzisz?

    NoMAD

  • 39. Data: 2004-01-18 09:51:58
    Od: "Roberto 666" <r...@o...pl>

    "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> wrote in message
> [...]
    > pokrzywdzonej bo nie istnieje) zawsze mozna byloby wybronic sie
    > rozpowszechniajac taki tekst poprzez twierdzenie ze to przeciez wymyslona

    Na wstępie chciałbym zaznaczyć że niniejszy post nie ma cna celu urażenia
    niczyich uczuć, jeżeli tak się stanie to z góry przepraszam. A teraz do
    rzeczy: czy ktoś z sznownych grupowiczów mógłby mnie - jak wiadomo laikowi w
    kwestiach prawa - wskazać definicję pornografii ? W jakimś kodeksie czy
    innym tego rodzaju dokumencie ?

    Z poważaniem
    Roberto

  • 40. Data: 2004-01-18 10:25:33
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Roberto 666" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kwestiach prawa - wskazać definicję pornografii ? W jakimś kodeksie czy

    Legalnej (tzn definiowanej przez prawo) definicji nie ma. Organ sosujacy
    prawo rozstrzyga to ad casum. Prof. Filar podjal probe zdefiniowania tego
    pojecia.

    "Okolicznościami przemawiającymi za uznaniem danej prezentacji za
    pornograficzną w rozumieniu art. 173 k.k. powinny być:
    - charakter prezentowanych czynności seksualnych - im bardziej czynności te
    odbiegają od zinternalizowanego standardu społecznego w tym względzie - tym
    bliżej do oceny pornograficzności prezentacji,
    - sposób prezentowania nagości i czynności seksualnej - im bardziej
    prezentacja ta ma charakter zdepersonifikowany i technologiczny,
    demonstrując organy w ich funkcjach płciowych i ginekologiczno-anatomicznej
    budowie, tym bliżej do oceny pornograficznej,
    - inspiracja autora prezentacji - im bardziej oczywiste jest, iż jego
    intencją była zdepersonalizowana prezentacja "technologii seksu" celem
    wywołania u odbiorcy określonych biologicznie reakcji psychoseksualnych, tym
    bliżej do oceny pornograficzności prezentacji,
    - poziom techniczno-estetyczny prezentacji - im niższy jest ten poziom, tym
    bliżej do oceny pornograficzności prezentacji. Wszelkie powyższe
    okoliczności oceniane powinny być łącznie w swym wzajemnym związku i dopiero
    taka kompleksowa ocena stworzyć może przesłanki dla uznania przez organ
    procesowy danej prezentacji za pornograficzną."

    Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego 1993/8-9/24

    NoMAD