  • 61. Data: 2004-01-18 22:10:24
    Temat: Re: Głupota...
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@W...TO.op.pl news:buejce$pps$1@news.onet.pl

    > napisz drugi odcinek tej powieści, gdzie dziewczyna
    >
    > Ot i wyjscie z sytuacji.

    Rozwazalsz mozliwosc leczenia sie?

    Tak chorobliwe przypierdalanie sie do innych i szukanie dziury w calym nie
    jest czyms normalnym.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 62. Data: 2004-01-18 22:10:45
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@W...TO.op.pl news:buejce$pps$1@news.onet.pl

    > napisz drugi odcinek tej powieści, gdzie dziewczyna
    >
    > Ot i wyjscie z sytuacji.

    Rozwazales mozliwosc leczenia sie?

  • 63. Data: 2004-01-19 07:05:06
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > l...@W...TO.op.pl news:buejce$pps$1@news.onet.pl
    >

    > Rozwazales mozliwosc leczenia sie?
    >
    > Tak chorobliwe przypierdalanie sie do innych i szukanie dziury w calym nie
    > jest czyms normalnym.

    Uderz w stol a nozyce sie odezwa...

    Jak bedziesz mial cos merytorycznego do powiedzenia to chetnie pogadam.

    Co do reszty - bez komentarza.

  • 64. Data: 2004-01-19 08:31:35
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > Uderz w stol a nozyce sie odezwa...

    Wybacz NOMAD, ale Rafal 'Raf256' Maj ma IMHO rację...
    Zgadzam się z nim, bo jesteś ciut "upierdliwy"...
    Tylko ja wyrażając swoją opinię zrobiłbym to bardziej kulturalnie...
    Dla mnie EOT.
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 65. Data: 2004-01-19 18:08:54
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > Wybacz NOMAD, ale Rafal 'Raf256' Maj ma IMHO rację...
    > Zgadzam się z nim, bo jesteś ciut "upierdliwy"...
    > Tylko ja wyrażając swoją opinię zrobiłbym to bardziej kulturalnie...
    > Dla mnie EOT.

    Pozwol ze ci odpowiem a pozniej EOT.

    Zanim mnie ocenisz poczytaj jego posty. Zobacz czego dotycza. A pozniej ocen
    kto jest "upierdliwy". Nie mialem i nie mam zamiaru z nim dyskutowac i
    robic tego nie bede. Nawet nie wiem co on teraz pisze bo traktuje jego posty
    jako spam. Przynajmniej do czasu kiedy nie ochlonie.

    Skoro inni grupowicze podjeli temat to czemu nie mam z nimi porozmawiac?
    Jesli sie komus dyskusja nie podoba to zwyczajnie jej nie podejmuje. A nie
    wyzywa od idiotow i na koniec pisze ze jestem upierdliwy.

    I tego posta nie ocen jako "upierdliwego" bo zwyczajnie chcialem
    odpowiedziec.

    EOT

    NoMAD

  • 66. Data: 2004-01-19 18:16:42
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Anzelmo" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    Proponuje zakonczyc dyskusje na tej grupie poniewaz jeszcze troche i zostane
    zlinczowany za "upierdliwosc" :-)))))

    W kazdym razie dzieki za jej podjecie i zrozumienie intencji w jakiej
    zostala podjeta.

    EOT

    NoMAD

  • 67. Data: 2004-01-19 20:40:50
    Od: "Anzelmo" <a...@i...pl>

    > Proponuje zakonczyc dyskusje na tej grupie poniewaz jeszcze troche i
    zostane
    > zlinczowany za "upierdliwosc" :-)))))

    ;))

    > W kazdym razie dzieki za jej podjecie i zrozumienie intencji w jakiej
    > zostala podjeta.
    >
    > EOT
    Pozdrawiam
    Anzelmo