  • 1. Data: 2004-01-17 17:11:49
    Temat: Naliczanie dzierżawy. Prośba o pomoc
    Od: "Jarek Studio+" <s...@n...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów i proszę bardzo o pomoc.
    Otrzymałem "w spadku" administrację budynku mieszkalnego (prywatnej
    kamienicy). Wiem mniej więcej w jaki sposób naliczać czynsz i co wchodzi w
    koszty eksploatacji domu. Niestety nie jestem tego wszystkiego pewien. Czy
    ktoś mógłby mi pomóc i zdradzić sekret w jaki sposób zgodnie z prawem
    naliczać pełna dzierżawę lokatorom? Ewentualnie gdzie mogę znaleźć dokładne
    informacje na ten temat?
    Szukałem w sieci, archiwum grupy i jakoś poza szczątkowymi informacjami nie
    mogę nic ciekawego znaleźć :(

    Z góry dziękuję za pomoc
    Jarek