  • 21. Data: 2004-01-17 22:44:39
    Temat: Re: Głupota...
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@W...TO.op.pl news:bucdfn$99u$1@news.onet.pl

    > Wlasnie o takim zachowaniu mowie. Bez kometarza.

    Bez kogo, czego?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 22. Data: 2004-01-17 22:48:10
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > l...@W...TO.op.pl news:bucdfn$99u$1@news.onet.pl

    > Bez kogo, czego?

    Czy NoMAD to nowe wcielenia Expierda? Czy może jakiś inny Arnold B.?

  • 23. Data: 2004-01-17 22:49:22
    Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl>

    NoMAD wrote:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:buccve$1o3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Grupa oceni kto to robi. Tymczasem bez komentarza.

    Nie karm, sam zdechnie. Pan Lawa dzierży rekord w szybkości trafienia do
    mojego kaefa - jeden post (widzę jego posty w tym wątku, bo cytujesz).

    Widdzę, że argumentacja i przygotowanie merytoryczne nie drgnęło.

    --
    www.franek.strzelecki.prv.pl

  • 24. Data: 2004-01-17 22:49:47
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@l...SPAM_PRECZ.com news:buce4h$f2t$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Czy NoMAD to nowe wcielenia Expierda? Czy może jakiś inny Arnold B.?

    Moze krzyzowka - Expierdan lub Buzdypierd ?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 25. Data: 2004-01-17 22:51:50
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) http://www.raf256.com/buzdygan/
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 26. Data: 2004-01-17 23:27:23
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> napisał w
    wiadomości news:buce5a$hc4$1@topaz.icpnet.pl...

    > Nie karm, sam zdechnie. Pan Lawa dzierży rekord w szybkości trafienia do
    > mojego kaefa - jeden post (widzę jego posty w tym wątku, bo cytujesz).

    Totez i ja uczynie... Niech sobie sami dyskutuja. Ja z nimi nie mam o czym.
    Szkoda energi na klepanie po klawiaturze.

    > Widdzę, że argumentacja i przygotowanie merytoryczne nie drgnęło.

    Ano wlasnie.

    NoMAD

  • 27. Data: 2004-01-17 23:35:37
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    NoMAD wrote:
    > Użytkownik "Roberto 666" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To ja jestem tym osobnikiem.

    Wlasnie przez takich oszolomow Polska jest, jaka jest. A pozniej sie mowi,
    ze "to wszystko wina tych na gorze". A prawda jest taka, ze 80% tego
    oszolomstwa to sami sobie stwarzamy wlasnie takimi bzdurami.
    Jak juz chcesz kogos oskarzac, to oskarzaj tych, ktorzy na prawde komus
    wyrzadzaja szkode. Na przyklad pojezdzij autobusem po miescie, zlap jakiegos
    kieszonkowca (zapewniam - nie trzeba dlugo jezdzic - wszedzsie ich pelno) i
    jego oskarzaj. A nie czepiaj sie czlowieka, ktory woli swoje fantazje
    realizowac na "papierze" (w tym przypadku na monitorze), niz w
    rzeczywistosci. No, chyba ze oskarzysz tez na przyklad Nienackiego czy
    innych polskich pisarzy, ktorzy tez niezle swintusza. A w ogole to oskarz
    pol Afryki przed trybunalami miedzynarodowymi, bo tam kobiety maja dzieci
    juz w wieku 13 lat. To dopiero kontynent zboczencow.

  • 28. Data: 2004-01-17 23:38:12
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    NoMAD wrote:

    > Art. 202 par 3 K.K,

    Cos sie tak tego artykulu czepil jak jehowy cytatow z biblii? Przytocz tresc
    tego artykulu. A pozniej przytocz tresc tych wszystkich atykulow. ktore
    lamia w Polsce ludzie na eksponowanych stanowiskach. Zobaczymy, kto z nich
    jest bardziej szkodliwy dla spoleczenstwa.

  • 29. Data: 2004-01-17 23:40:24
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    NoMAD wrote:

    > Grupa oceni kto to robi. Tymczasem bez komentarza.

    Moim zdaniem ty.

    > Grupa przestepstw ma na celu nie tylko ochrone wolnosci seksualnej
    > pokrzywdzonego ale i obyczajnosci.

    Mowimy o polskim prawie, czy o prawie kanonicznym? Bo sie pogubilem.

  • 30. Data: 2004-01-17 23:53:21
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> napisał w
    wiadomości news:buce5a$hc4$1@topaz.icpnet.pl...

    > Widdzę, że argumentacja i przygotowanie merytoryczne nie drgnęło.

    Przyganił kocioł garnkowi.

    Inteligencja za to u ciebie drgnęła... i spadła jeszcze niżej.