  • 1. Data: 2004-01-17 17:25:27
    Temat: [allegro] problem - proszę o opinie
    Od: "Robert Steward" <d...@i...op.pl>

    witam
    proszę o pomoc w n/w kwestii
    na poniższej aukcji http://www.allegro.pl/show_item.php?item=19067002
    zaoferowałem podzespoły komputerowe pozostałe z modernizacji komputera
    wykonywanej przez zaprzyjaźniony serwis komputerowy

    kilka dni po otrzymaniu przesyłki, nabywca informuje że płyta i procesor nie
    działają kilka dni potem (28.12.ubr.) informuje że pamięć też jest
    uszkodzona
    i pilnie odsyła zakupiony towar. po 10 dniach dzwoni z pytaniem gdzie są
    pieniądze,
    a okazuję się że paczki jeszcze nie wysłał ?!

    12.bm informuje że paczka została wysłana, więc bardzo prawdopodobne jest że
    przesyłkę dostanę 19.bm

    i tu mam problem:
    gdzie uległ uszkodzeniu towar ? niestety przed po odebraniu z serwisu,
    a przed wysłaniem nie sprawdziłem (płyty i procesora) ufająć
    natomiast kość pamięci 128MB (pochodziła z innego komputera i była sprawna)

    R.S.

    cała sprawa i zachowanie nabywcy wydaje mi się "lekko" dziwne