  • 171. Data: 2021-08-27 18:12:22
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Zdaje się może i być adres poczty elektronicznej.

    W sumie, w dzisiejszych czasach, czemu nie?
    Ale co do zasady mówimy o biednych i pokrzywdzonych losem ludziach, mogą
    nie mieć możliwości takiego mail-a odebrać. I tu z pomocą przychodzą
    różne Frasyniuki i Morawskie-Staneckie udostępniając tym biedakom swoje
    adresy domowe.

  • 172. Data: 2021-08-27 18:44:12
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Jakie konkretne niebezpieczeństwo im grozi na Białorusi (Łukaszenki)?

    Biorąc pod uwagę stan prawny tam panujący?
    Każde. Tak samo jak u talibów.

  • 173. Data: 2021-08-27 18:46:26
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > To Twoje przemyślenia, czy kogoś innego?

    Profesora prawa.

    > Weź sobie wyobraź to w
    > praktyce.

    Dziwne -- w praktyce to działa.

    > Wykluczasz, że przemytnik nie szepcze, że chce zostać uchodźcą?

    Co za różnica? Niech sobie szepcze. Posiedzi, a decyzję odmowną dostanie
    równolegle.

  • 174. Data: 2021-08-27 18:46:45
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > To go cytuj wprost zamiast się dzielić "osobistymi wrażeniami".

    Znowu ci google nie działa?

  • 175. Data: 2021-08-27 18:47:44
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Wystękasz wprost jak ma z tego wynikać konieczność ominięcia przejścia
    > granicznego RP3? Łkukaszkostan wyłapuje emigrantów zanim ci dotrą do
    > przejścia granicznego?

    Czy ty jesteś z tych sprawnych inaczej, że trzeba 3x zacytować, abyś zrozumiał?

  • 176. Data: 2021-08-27 18:49:30
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Ale w przywoływanym przez Ciebie przepisie nie chodzi o "sprawiedliwą
    > politykę azylową". Z reszta dziwię się, że w ogóle ETPCz analizował
    > prawo kraju spoza UE.

    A dziwisz się bo? Bo nie znasz zakresu jego obowiązków?

    "Europejski Trybunał Praw Człowieka (ETPC) jest sądem międzynarodowym
    orzekającym w sprawie skarg na naruszenie praw i wolności zawartych w Konwencji
    o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności oraz jej Protokołach
    dodatkowych."

    Jest m.in. po to, że jak przychodzi jakiś kulson z wątpliwościami nt Białorusi,
    to już wychodzi bez wątpliwości.

  • 177. Data: 2021-08-27 18:50:29
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Ja wiem, ale nie mam obowiązku za Ciebie wiedzieć.

    Biorąc pod uwagę twoją nikłą wiedzę prawną -- wątpię.

    > Co to jest "procedura składania wniosków dowodowych"? I czemu uważasz,
    > ze powinien do mnie przemawiać?

    Mówisz, że nie ma żadnego trybu składania wniosków?

  • 178. Data: 2021-08-27 18:51:08
    Od: n...@o...pl

    nadir <n...@h...org> napisał(-a):

> [...]
    > nie mieć możliwości takiego mail-a odebrać. I tu z pomocą przychodzą
    > różne Frasyniuki i Morawskie-Staneckie udostępniając tym biedakom swoje

    Skoro państwo nieudolne, to może być to jakieś wyjście.

  • 179. Data: 2021-08-27 18:51:51
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > A dobijesz go i zacytujesz odpowiednie fragmenty konwencji?

    Tak -- są wyżej.

  • 180. Data: 2021-08-27 20:49:39
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 27.08.2021 o 18:46, n...@o...pl pisze:

    > Profesora prawa.

    Tylko, że ten... profesorowie, szczególnie prawa, nie mają ostatnio
    wysokich notowań. Zresztą nie tylko w naszym kraju.