  • 1. Data: 2021-08-24 11:35:48
    Temat: zakazane piosenki
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Po demonstracji przeciw Lex TVN krakowscy policjanci zatrzymali obywatelkę
    Francji i jej chłopaka. Za to, że puścili w aucie słynny utwór Cypisa
    [,,Jeb...ć PiS"] przejeżdżając obok siedziby PiS. Jej grozili 500 zł mandatem,
    jemu tak samo - za to, że wystawił jedną nogę z auta"

    https://oko.press/zakazane-piosenki-500-zl-za-slucha
    nie-w-samochodzie-utworu-jeb-c-pis-pod-siedziba-pis/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-08-24 11:44:59
    Temat: "zakłócanie i stwarzanie zagrożenia" Czego nie rozumiesz? ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 3. Data: 2021-08-24 12:13:55
    Temat: Re: zakazane piosenki [Polska czeka na piosenkę "Jeb...ć PO(KO)" bo "Jeb...ć PiS" już jest]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    >
    > https://oko.press/zakazane-piosenki-500-zl-za-slucha
    nie-w-samochodzie-utworu-jeb-c-pis-pod-siedziba-pis/

    Czyli nachalnie sugerujesz że TRZEBA nagrać piosenkę "Jeb...ć PO/Tuska"
    i jej odtwarzanie powinno być bezkarne bez względu na okoliczności?
    Mi pasuje, chętnie będę bezkarnie odtwarzał pod siedzibą PO.

    Ustanów se standardy jakie chcesz jeśli będziesz gotowy jej stosować bez
    podwójnej moralności czyli w obie (polityczne) strony.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2021-08-24 12:23:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2021 11:44:59 +0200, _Master_ napisał(a):

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 5. Data: 2021-08-24 12:32:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Aug 2021 12:13:55 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Czyli nachalnie sugerujesz że TRZEBA nagrać piosenkę "Jeb...ć PO/Tuska"
    > i jej odtwarzanie powinno być bezkarne bez względu na okoliczności?

    Skąd to przypuszczenie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2021-08-24 12:44:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Skąd to przypuszczenie?

    Stąd że gdyby piosenka "Jeb...ć PiS" była odtwarzana pod siedzibą PiS tak
    że poza samochodem prawie nie byłoby jej słychać to bardzo bym się
    czepił gdyby policjanci się czepili. A tak *niechętnie* domniemuje
    "pominięcie niektórych okoliczności zdarzenia" na niekorzyść
    policjantów. W to że zachowali się tak że *zupełnie* nie ma się czego
    czepić w sposób nieco uzasadniony niespecjalnie wierze.

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2021-08-24 13:06:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Aug 2021 12:44:51 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > gdyby piosenka "Jeb...ć PiS" była odtwarzana pod siedzibą PiS tak
    > że poza samochodem prawie nie byłoby jej słychać to bardzo bym się
    > czepił gdyby policjanci się czepili.

    No to się możesz czepiać. Kulsonienie i robienie z siebie pośmiewiska to
    ich chleb powszedni.

    Jak już się znudzisz, możesz posłuchać niezapomnianych hitów, które
    powaliły na kolana wszystkich melomanów:
    https://www.youtube.com/watch?v=bbV6O2VIpzg
    https://www.youtube.com/watch?v=3ZxRY2OaFu0

  • 8. Data: 2021-08-24 16:39:34
    Temat: Re: zakazane piosenki
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2021 o 11:35, Olin pisze:

    > https://oko.press/zakazane-piosenki-500-zl-za-slucha
    nie-w-samochodzie-utworu-jeb-c-pis-pod-siedziba-pis/

    W warszawie przed trybunałem kulinarnym na klaksony jebać pis, jebać
    pis" nie reagują. Być może z obawy o płynność ruchu;)

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-08-25 09:53:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Aug 2021 16:39:34 +0200, Shrek napisał(a):

    > W warszawie przed trybunałem kulinarnym na klaksony jebać pis, jebać
    > pis" nie reagują. Być może z obawy o płynność ruchu;)

    Funkcjonariusze Rafał Jeleń i Tobiasz Masklawa tudzież ich koledzy po
    milicyjnym fachu nie są tak liberalni i czują wewnętrzny obowiązek
    wpływania na gusty muzyczne młodzieży. Sprawa musiał być nad wyraz poważna,
    bo pojawiły się aż trzy radiowozy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek