  • 1. Data: 2021-08-23 03:37:04
    Temat: profil zaufany
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Czy dobrze mi wygląda, że aby przedłużyć ważność PZ online wymagany jest
    nr telefonu komórkowego w Polsce?

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2021-08-23 09:22:24
    Temat: Re: profil zaufany
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Czy dobrze mi wygląda, że aby przedłużyć ważność PZ online wymagany jest
    > nr telefonu komórkowego w Polsce?

    Aby posiadać (otworzyć) konto w baku, prywatnym również poza dowodem
    osobistym potrzebujesz telefonu komórkowego. Taka ciekawostka. :(

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2021-08-23 10:24:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-23, RadoslawF <r...@g...com> wrote:

    > Aby posiadać (otworzyć) konto w baku, prywatnym również poza dowodem
    > osobistym potrzebujesz telefonu komórkowego. Taka ciekawostka. :(

    Tu jest rzecz bardziej pogmatwana, bo do założenia PZ nie potrzebowałem
    polskiego telefonu, a bank pod który profil jest podpięty akceptuje nr
    zagraniczny.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2021-08-23 15:59:17
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Tu jest rzecz bardziej pogmatwana, bo do założenia PZ nie potrzebowałem
    > polskiego telefonu, a bank pod który profil jest podpięty akceptuje nr
    > zagraniczny.

    Ja nie twierdziłem że to ma być polski telefon.
    To ma być jakaś komórka.
    Jak chcesz być sprytny to możesz oczywiście podać czyjś numer.
    Ale potem ten ktoś dostane prośbę o autoryzację operacji bankowej
    którą ty zlecisz przez internet. "-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2021-08-23 18:01:19
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.08.23 o 09:22, RadoslawF pisze:

    > Aby posiadać (otworzyć) konto w baku, prywatnym również poza dowodem
    > osobistym potrzebujesz telefonu komórkowego. Taka ciekawostka. :(

    Nierezydent który otwiera rachunek bankowy podaje jaki nr telefonu ?
    Polski? czy swój ?

  • 6. Data: 2021-08-23 22:35:40
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-08-23 o 18:01, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Nierezydent który otwiera rachunek bankowy podaje jaki nr telefonu ?
    > Polski? czy swój ?

    Najlepiej taki na który dostanie SMSa z banku.