  • 51. Data: 2008-07-03 20:12:10
    Temat: Re: Fotoradar
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisali:

    > Mógł też ,,załatwić'' odciski na nożu wbitym w trupa.
    > No niestety skoro są dowody przeciwko, to musisz się bronić kontrdowodami.

    Nie ma dowodu. Jest tylko zdjecie tablicy rejestracyjnej o takich samych
    numerach. T nie jest dowod:)

  • 52. Data: 2008-07-04 11:31:14
    Od: Jacek Witkowski <j...@w...pl>

    witek wrote:

    > nie prawda.
    > możesz zarobić mandat na miejscu, z tym, że w mniejszej kwocie.
    > ewentualnie sąd grodzki wsadzi więcej

    Wiesz co? Odnosze wrazenie ze mataczysz... ;-)
    Piszesz o czynnosciach prowadzonych przez sad podczas rozprawy, pozniej
    o zarabianiu mandatu na miejscu... I wszystko to tak, jakby dzialo sie w
    przestrzeni niekomutatywnej.
    Dobra, zeby juz wszystko bylo jasne.
    Nawiazujac do mojego newsa inicjalnego opisz prosze praktycznie, jak
    sobie wyobrazasz ukaranie wlasciciela pojazdu w tej konkretnej sytuacji.
    Tak krok po kroku, z zachowaniem chronologii - tak jak ja staralem sie
    to zrobic.
    No i moze odniosl bys sie do watku o dwoch wlascicielach pojazdu?
    Przypomne: jest dwoch wlascicieli A i B. Wezwany wlasciciel A wskazuje
    na wlasciciela B jako prowadzacego pojazd w chwili wykroczenia. Mowi ze
    tego dnia o tej porze lezal pijany w sztok; drugi komplet kluczy ma
    wlasciciel B; samochod nie nosi zadnych sladow wlamania; ergo - wynika z
    tego jasno ze to wlasciciel B jest sprawca czynu. Wlasciciel B dostaje
    wyrok nakazowy. Sprzeciwia sie wyrokowi i na rozprawie prowadzonej na
    zasadach ogolnych jako sprawce wskazuje wlasciciela A.
    "Mowi ze tego dnia o tej porze lezal pijany w sztok; drugi komplet
    kluczy ma wlasciciel A; samochod nie nosi zadnych sladow wlamania; ergo
    - wynika z tego jasno ze to wlasciciel A jest sprawca czynu".
    :-)))

  • 53. Data: 2008-07-04 11:34:23
    Od: Jacek Witkowski <j...@w...pl>

    witek wrote:

    > taaaa
    > a ta osoba jest uprawniona do odmowy złożenia zeznań?

    Nie, no skad... Jako obwiniony ma obowiazek zeznawac i to prawde!
    Tylko... Cos kurka blaszka nie moge znalezc wsparcia prawnego na to.
    Pomozesz?

  • 54. Data: 2008-07-04 11:41:01
    Od: Jacek Witkowski <j...@w...pl>

    witek wrote:

    > ech, jak beton.

    Argumentacja "ad personam"??? Oj, nie spodziewalem sie...

    > pytanie, kto prowadził pojazd można zadać w każdej chwili i w każdej
    > chwili można zarobić grzywnę.

    Ktorej to grzywny przyjecia mozna odmowic - jesli nie mowimy o grzywnie
    nalozonej przez sad.

    > CO to ma wspólnego z toczącycm się procesem?

    No bo mowimy o toczacym sie procesie.

  • 55. Data: 2008-07-04 11:59:48
    Od: "kuba " <j...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > grzywny nie ma z prawa o ruchu drogowym tylko z kodeksu wykroczen, a tam
    > o grzywnie już jest jak byk.

    Który przepis k.w. zawiera normę sankcjonującą w stosunku do 77 par. 4 PoRD?

  • 56. Data: 2008-07-04 12:11:12
    Od: Jacek Witkowski <j...@w...pl>

    kam wrote:

    > obwiniony nie składa zeznań

    Fakt, wyjasnienia...
    A wiec art. 74 §1 w zwiazku z art. 54 §6 lub 7?

  • 57. Data: 2008-07-04 19:46:35
    Od: "Francko" <f...@o...pl>

    Użytkownik "kuba " <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Który przepis k.w. zawiera normę sankcjonującą w stosunku
    do art.78 ust. 4 PoRD?

    Kodeks Wykroczeń
    Art. 97. [Inne wykroczenia drogowe] Kto wykracza przeciwko
    innym przepisom o bezpieczeństwie lub o porządku ruchu
    na drogach publicznych,
    podlega karze grzywny do 3 000 złotych albo karze nagany.

  • 58. Data: 2008-07-04 20:27:42
    Od: Rentier <r...@i...pl>

    KRZYZAK pisze:

    > ktos mogl sobie takie namalowac

    Ale bywa i tak,z.e na fotce masz nalepke; z przedniej szyby...Temu to s?uz.y.
    Wbrew pozorom doskonale odczytywalna..
    R.

  • 59. Data: 2008-07-05 06:05:04
    Od: kam <...@...pl>

    Francko pisze:
> [...]
    > na drogach publicznych,
    > podlega karze grzywny do 3 000 złotych albo karze nagany.

    raczej art.65 kw

    KG

  • 60. Data: 2008-07-05 13:19:15
    Od: "kuba " <j...@g...pl>

    kam <...@...pl> napisał(a):

    > raczej art.65 kw

    Ok, dzięki za ten 65. Natomiast 97 jest nie na temat, porządek i
    bezpieczeństwo w komunikacji to są zupełnie inne przepisy (dział II rozdział V
    PoRD)

    pozdrawiam
    kuba