eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEuro RTV AGD i wadliwy sprzęt › Euro RTV AGD i wadliwy sprzęt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Euro RTV AGD i wadliwy sprzęt
    Date: Wed, 17 Feb 2010 10:13:09 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <hlgffl$ddi$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1266401589 13746 172.20.26.234 (17 Feb 2010 10:13:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Feb 2010 10:13:09 +0000 (UTC)
    X-User: baranina123
    X-Forwarded-For: 213.158.199.142
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:628376
    [ ukryj nagłówki ]

    Czesc,

    mam następujący problem - 15 miesięcy temu dostałem w prezencie eskpres do
    kawy. Właśnie się zepsuł. Niestety - prezentodawca zgubił paragon i kartę
    gwarancyjną sprzętu, natomiast płacił kartą i już udostępnił mi dokument
    potwierdzający zakup (papierek z Inteligo pokazujacy, ze zostal dokonany zakup
    w Euro w okreslony dzien na okresloną kwotę).

    Dzwoniłem juz na infolinię sklepu, udzielono mi informacji, ze jednym jedynem
    dokumentem który pozwoli mi na złożenei sprzętu celem naprawy jest paragon.

    Co w tym przypadku radzicie? Pójść do sklepu ze sprzętem i złożyć reklamację z
    tytułu niezgodności towaru z umową? Przeczuwam problemy, więc może od razu
    przygotować odpowiednie pismo?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1