eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEuro RTV AGD i wadliwy sprzęt › Euro RTV AGD i wadliwy sprzęt
  • Data: 2010-02-17 10:13:09
    Temat: Euro RTV AGD i wadliwy sprzęt
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czesc,

    mam następujący problem - 15 miesięcy temu dostałem w prezencie eskpres do
    kawy. Właśnie się zepsuł. Niestety - prezentodawca zgubił paragon i kartę
    gwarancyjną sprzętu, natomiast płacił kartą i już udostępnił mi dokument
    potwierdzający zakup (papierek z Inteligo pokazujacy, ze zostal dokonany zakup
    w Euro w okreslony dzien na okresloną kwotę).

    Dzwoniłem juz na infolinię sklepu, udzielono mi informacji, ze jednym jedynem
    dokumentem który pozwoli mi na złożenei sprzętu celem naprawy jest paragon.

    Co w tym przypadku radzicie? Pójść do sklepu ze sprzętem i złożyć reklamację z
    tytułu niezgodności towaru z umową? Przeczuwam problemy, więc może od razu
    przygotować odpowiednie pismo?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1