  • 11. Data: 2006-09-26 07:42:51
    Temat: Re: Egzekucja z nieruchomo
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    >  :)

    >  Na to jestem za cienki, ale może ktoś będzie miał koncept tylko
    > cicho siedzi (przez tych "PRAKTYKÓW" :))

    Przepraszam - na pewno nie miałem zamiaru Ciebie urazić;)
    Chodziło mi o to, żeby uniknąć choć trochę dwóch możliwości zaspamowania wątku:
    1) dobrze mu tak - kredyty trzeba spłacać i 2) teoretyzowania "co mnie się
    wydaje, ale nie mam pojęcia, bo nigdy nie widziałem czegoś takiego, ale... mnie
    się WYDAJE". Obydwie grupy muszą się wyżyć - a najlepiej w necie.

    Pozdrawiam serdecznie a i tak dziękuję za zainteresowanie wątkiem:))