1. Data: 2006-09-24 12:17:11
Temat:[prosba o tekst jednolity] Rozporzadzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
Od:kauzyperda <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry

Czy jakas dobra dusza, najlepiej majaca dostep do jakiegos prawniczego
programu, moglaby mi podeslac *aktualny* tekst jednolity tego
rozporzadzenia:
"Rozporzadzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie."

Na www.sejm.gov.pl znalazlem tylko kolejne rozporzadzenia zmieniajace a
nigdzie aktualnego jednolitego tekstu :-/

Z gory dzieki za wszelka pomoc, moj mail:

lama_aus_yokohama(at)neostrada.pl

--
pozdrawiam, lukasz

2. Data: 2006-09-24 18:23:37
Od:aleksandra <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kauzyperda napisał(a):
> [...]
> nigdzie aktualnego jednolitego tekstu :-/
>
> Z gory dzieki za wszelka pomoc, moj mail:

www.dziennik.dziennikbudowy.pl
lub jakiekolwiek strony sarp-u czy tez izb architektow.