eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › [prosba o tekst jednolity] Rozporzadzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie

  • 1. Data: 2006-09-24 12:17:11
    Temat: [prosba o tekst jednolity] Rozporzadzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    Dzien dobry

    Czy jakas dobra dusza, najlepiej majaca dostep do jakiegos prawniczego
    programu, moglaby mi podeslac *aktualny* tekst jednolity tego
    rozporzadzenia:
    "Rozporzadzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
    odpowiadać budynki i ich usytuowanie."

    Na www.sejm.gov.pl znalazlem tylko kolejne rozporzadzenia zmieniajace a
    nigdzie aktualnego jednolitego tekstu :-/

    Z gory dzieki za wszelka pomoc, moj mail:

    lama_aus_yokohama(at)neostrada.pl

    --
    pozdrawiam, lukasz

  • 2. Data: 2006-09-24 18:23:37
    Od: aleksandra <o...@w...pl>

    kauzyperda napisał(a):
> [...]
    > nigdzie aktualnego jednolitego tekstu :-/
    >
    > Z gory dzieki za wszelka pomoc, moj mail:

    www.dziennik.dziennikbudowy.pl
    lub jakiekolwiek strony sarp-u czy tez izb architektow.