1. Data: 2008-08-04 11:14:26
Temat:Działka rolna - czy można wykorzystać pod parking?
Od:k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zwracam się do Was z olbrzymią prośbą o pomoc. Mogę stracić sporo
pieniędzy przez mylną informację udzieloną mi w urzędzie. Rok temu
dowiadywałem się czy na działce rolnej mogę urządzić parking
(strzeżony w tym wypadku), zaznaczyłem że ma to być obiekt tymczasowy
i nie będzie żadnej wylewki betonowej, jedynie żwir i żużel aby teren
troszkę utwardzić, a także nie będzie postawiony żaden budynek
(korzystam z dotychczas istniejącego na działce obok). Przysłowiowa
"pani w okienku" powiedziała że jeśli ma to wyglądać tak jak to
opisałem to nie będzie problemu.

Niestety jakiś czas temu ktoś kto mnie nie lubi złożył skargę do
urzędu miasta że działka jest użytkowana niezgodnie z przeznaczeniem
(rolnym). Ze wstępnych informacji które dostałem nieoficjalną drogą
wynika że urząd przychyli się do tej skargi bo "parking jest obiektem
budowlanym" czy coś takiego...

Grunt dzierżawię od prywatnej osoby i ona trochę przestraszyła się
obecną sytuacją (koszt odrolnienia 400 tys zł). Ja równiez jestem
przestraszony bo w żużel i żwir zainwestowałem około 30 tys.
złotych... Czy ktoś z Was mógłby mi coś poradzić, może spotkaliście
się z podobną sytuacją? Może jest to kwestia odpowiedniego ubrania w
słowa - np. aby w umowie dzierżawy całość nazwyała się nie parking
strzeżony a parking dozorowany, plac z miejscami parkingowymi?

Będę wdzięczny za każdy pomysł i sugestię....

2. Data: 2008-08-04 13:06:59
Od:"szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

> przestraszony bo w żużel i żwir zainwestowałem około 30 tys.
> złotych... Czy ktoś z Was mógłby mi coś poradzić, może spotkaliście

Troche duzo jak na nieobowiazujaca ustna informacje panienki z gminy :/

> się z podobną sytuacją? Może jest to kwestia odpowiedniego ubrania w
>słowa - np. aby w umowie dzierżawy całość nazwyała się nie parking
> strzeżony a parking dozorowany, plac z miejscami parkingowymi?

Posadz porzeczki i utwardz sciezki technologiczne pomiedzy rzedami ;)

A na powaznie - powyzej (zdaje sie) 5 miejsc parkingowych - pozwolenie na
budowe z wszystkimi urokami procedury...

sz.

3. Data: 2008-08-06 16:34:07
Od:"r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 4 Aug 2008 15:06:59 +0200, w <g76vbj$87i$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
"szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał(-a):

> A na powaznie - powyzej (zdaje sie) 5 miejsc parkingowych - pozwolenie na
> budowe z wszystkimi urokami procedury...

Czyli wystarczy żeby zrobił 15 umów dzierżawy na pojedyncze skrawki terenu? ;)