  • 1. Data: 2008-08-03 19:05:00
    Temat: co mi przysługuje TPSA
    Od: "AlzHeimer" <t...@o...pl>

    Witam.

    Sprawa następująca:

    Pewnego pięknego dnia, panowie z ciężkim sprzętem z firmy TP SA wjechali na
    prywatną posesję, gdzie wykopali ogromną dziurę w ziemi, przeciągnęli tam
    kabel i założyli betonową skrzynie o wymiarach jakieś 60x 60 cm u brzegu
    działki.

    Co ja, jako właściel mogę wymagać od TPSA za taki brak poszanowania
    własności?

    Bardzo prosze o poradę

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-08-03 19:36:16
    Temat: Re: co mi przysługuje TPSA
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    AlzHeimer pisze:
> [...]
    > działki.
    >
    > Co ja, jako właściel mogę wymagać od TPSA za taki brak poszanowania

    Pewnie, że tak.
    Trzeba było wówczas zgłosić na Policję, że jakieś typy weszły siłą na
    Twoja posesję.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2008-08-03 19:45:03
    Od: "AlzHeimer" <t...@o...pl>

    > Pewnie, że tak.
    > Trzeba było wówczas zgłosić na Policję, że jakieś typy weszły siłą na
    > Twoja posesję.
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał

    Ale co pewnie ze tak?

  • 4. Data: 2008-08-03 22:09:42
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    AlzHeimer pisze:
> [...]
    > działki.
    >
    > Co ja, jako właściel mogę wymagać od TPSA za taki brak poszanowania

    zamow koparke wykop to i podrzuc lokalnemu dyrektorowi tepsy pod biuro;)

    a tak na serio to faktycznie czemu nie interweniowales jak ci zaczeli kopac?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 5. Data: 2008-08-04 07:41:56
    Od: "AlzHeimer" <t...@o...pl>

    > zamow koparke wykop to i podrzuc lokalnemu dyrektorowi tepsy pod biuro;)
    >
    > a tak na serio to faktycznie czemu nie interweniowales jak ci zaczeli
> [...]

    No porady wspaniałe. Zrobili to w jeden dzien, jak mnie nie było...

  • 6. Data: 2008-08-04 11:09:38
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    AlzHeimer pisze:

    > No porady wspaniałe. Zrobili to w jeden dzien, jak mnie nie było...

    no to niezla chamowa z ich strony ;/. na twoim miejscu najpierw
    przeszedl by sie do dyrektora regionalnego tepsy i z nim obgadal jak sie
    ma ta sprawa dalej potoczyc, czy bedziecie to rozwiazywac polubownie
    czyli tepsa bedzie ci placic za uzytkowanie terenu (jezeli jest Ci
    obojetne ze masz studzienke na posesji) czy maja Ci to z tamtad wykopac,
    czy sprawa ma sie zajac sad.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 7. Data: 2008-08-05 14:24:39
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 04-08-2008 o 13:09:38 SlawcioD <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > czyli tepsa bedzie ci placic za uzytkowanie terenu (jezeli jest Ci
    > obojetne ze masz studzienke na posesji) czy maja Ci to z tamtad wykopac,

    ja na jego miejscu bym zamowil robotnikow i wykopal na koszt TPSA. Bowiem
    jak
    to pojdzie do sadu to juz byly przypadki ze sad ozeknie ze ten kabel
    jest w interesie wszystkich i nakaze zostawic.

    leon

  • 8. Data: 2008-08-05 19:01:45
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "leon" <l...@n...interia.pl> napisał w wiadomości

    > ja na jego miejscu bym zamowil robotnikow i wykopal na koszt TPSA. Bowiem
    > jak

    "Dobra" rada... TPSA może pość do sądu i zarządać odszkodowania za
    zniszczenie jej własności. Z dużą szansą na powodzenie.

    Pozdrawiam
    Czabu