  • 1. Data: 2008-08-03 19:25:38
    Temat: Zaliczka na wczasy i jej zwrot
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Dzień dobry.
    Mam takie pytanie.
    Zarezerwowałem sobie domek nad morzem wpłacając zaliczkę. Niestety na 3 tyg
    przed urlopem okazało się że z przyczyn niezależnych ode mnie nie mogę
    pojechać. Poinformowałem o tym właściciela domku. Pan zobowiązał się
    telefonicznie, że zwróci pieniądze.

    Niestety od czasu jego deklaracji minęło ponad miesiąc a pieniędzy nie
    widać. Przypominałem się telefonicznie kilka razy.
    Żadnej umowy pisemnej nie było, nie ma też informacji na stronie, że
    zaliczka przepada jeżeli wczasów się nie wykorzysta.
    Wiem też od znajomych którzy tam byli w tym czasie co ja miałem być że domek
    był wynajęty więc właściciel nie stracił na tym, że akurat ja nie
    pojechałem.

    Czy on te pieniądze ma obowiązek mi zwrócić czy to tylko jego dobra wola?

    --
    PawełJ