  • 1. Data: 2003-10-22 11:59:09
    Temat: Dzialalnosc malzenska - co to jest ?
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    We wniosku o Wpisie do Ewidencji Dzialalnosci Gospodarczej
    jest cos takiego jak: "Dzialalnosc malzenska". Co to jest ?
    Jakie sa zobowiazania
    podatkowe wynikajace z takiej formy dzialalnosci? (glownie
    chodzi mi o ZUS - czy wspolmalzonek wtedy placi caly ZUS)?.

    Prosze o opinie.

    Neko

  • 2. Data: 2003-10-22 13:17:58
    Temat: Re: Dzialalnosc malzenska - co to jest ?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> napisał w wiadomości
    > We wniosku o Wpisie do Ewidencji Dzialalnosci Gospodarczej
    > jest cos takiego jak: "Dzialalnosc malzenska". Co to jest ?

    Produkcja dzieci na skalę przemysłową? ;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-10-22 14:22:35
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:bn601t$167$1@topaz.icpnet.pl

    > [...................]
    > Produkcja dzieci na skalę przemysłową? ;)))

    Przy tak wysokim IQ (jak sam podałeś) nie możesz
    mieć trudności ze sklasyfikowaniem się:
    http://tinyurl.com/rw1p

    P.S. Oceniając Twoje zachowanie dochodzę do wniosku, że
    poscie - news:bn5prg$scg$1@topaz.icpnet.pl podając
    swój wiek zrobiłeś "czeski błąd"?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Systemy odporne na idiotów, obsługiwane są właśnie przez nich."

  • 4. Data: 2003-10-22 14:37:00
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > P.S. Oceniając Twoje zachowanie

    Ty oceniasz moją radosną pisaninę a nie moje zachowanie.

    >dochodzę do wniosku, że

    1.masz kompleks na moim tle
    2.brakuje Ci poczucia chumoru które to poczucie jest cechą osób
    inteligentnych
    3.powinieneś Andrzjku iść na spacer.Świeże powietrze dobrze Ci zrobi.Serio.

    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2003-10-22 14:38:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    Może odpowiesz na wątkowe pytanie?Przecież chyba nie klikasz gdzie popadnie?
    A może już musisz??? Horror.

    Pozdr
    Leszek

  • 6. Data: 2003-10-22 14:48:53
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:bn64m3$58m$2@topaz.icpnet.pl

    > Ty oceniasz moją radosną pisaninę a nie moje zachowanie.

    Widzisz, tu przychodzą ludzie (w tym i ja) z jakimś
    poważnym dla nich problemem, a Ty zamiast
    pomóc uprawiasz "radosną pisaninę". Może udaj
    się z nią (pisaniną) na bardziej właściwą grupę, np.
    alt.humor* ?.

    > 1.masz kompleks na moim tle

    Heh, nie mogę go jeszcze mieć. Przyszedłem
    na grupę 5 dni temu. :)

    > 2.brakuje Ci poczucia chumoru które to poczucie jest cechą osób
    > inteligentnych

    Nie narzekam na jego brak, ale Ty robisz sobie
    "żarty z pogrzebu", a to nie musi mi się podobać.

    > 3.powinieneś Andrzjku iść na spacer.Świeże powietrze dobrze Ci
    > zrobi.Serio.

    Właśnie wróciłem z córką od lekarza. Można
    zaliczyć to do spacerku. Serio. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Róg obfitości od czasu do czasu zatyka jakaś szmata.

  • 7. Data: 2003-10-22 15:00:35
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:bn64os$5a4$1@topaz.icpnet.pl

    > Może odpowiesz na wątkowe pytanie?Przecież chyba nie klikasz gdzie
    > popadnie? A może już musisz??? Horror.

    Nie odpowiem, gdyż nie znam odpowiedzi w porównaniu... :)

    Nie, nie muszę. Zasubskrybowałem tę grupę gdyż miałem
    (i nadal mam) taką potrzebę. Grupa okazała się bardzo
    interesująca. Gdy tworzy się nowy wątek to czytam go z
    ciekawości, a nie z przymusu. Po kilku odpowiedziach
    decyduję czy nadal będę czytał dany wątek. Twój post
    był pierwszą odpowiedzią w tym wątku i byłem jej ciekaw.
    Że jest to jedna z najgłupszych odpowiedzi to już jest
    sprawa piszącego, a nie czytającego.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Prawdopodobieństwo wydarzenia jest odwrotnie

  • 8. Data: 2003-10-22 15:06:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Heh, nie mogę go jeszcze mieć. Przyszedłem
    > na grupę 5 dni temu. :)

    Ludzie na moim punkcie szaleją w mig;)

    > Nie narzekam na jego brak, ale Ty robisz sobie
    > "żarty z pogrzebu", a to nie musi mi się podobać.

    Więc Twoją odpowiedzią na poważne pytanie:"Dzialalnosc malzenska". Co to
    jest ?"
    jest...pogrzeb??
    Gdybym wiedział to nigdy nie ośmieliłbym się żartować:)

    > Właśnie wróciłem z córką od lekarza. Można
    > zaliczyć to do spacerku. Serio. :)

    Zaliczam. Chyba nic poważnego?

    Pozdr
    Leszek

  • 9. Data: 2003-10-22 15:09:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    .
    > Że jest to jedna z najgłupszych odpowiedzi to już jest
    > sprawa piszącego, a nie czytającego.

    Po pierwsze primo: krótko jesteś w necie to nie widziałeś jeszcze głupich
    odpowiedzi.
    Po drugie primo:to nie była odpowiedź tylko żart.Można go w necie poznać po
    znaczku" ;)))" na końcu. No ale krótko jesteś to nie wiedziałeś.
    To nie jest grupa "poradnikowa" tu też można się pośmiać. Porady otrzymuje
    się za pieniądze u adwokata.

    Pozdr
    Leszek

  • 10. Data: 2003-10-22 15:19:11
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:bn66dk$6lb$1@topaz.icpnet.pl

    > Ludzie na moim punkcie szaleją w mig;)

    ROTFL Samochwała!

    > Więc Twoją odpowiedzią na poważne pytanie:"Dzialalnosc malzenska". Co to
    > jest ?"
    > jest...pogrzeb??
    > Gdybym wiedział to nigdy nie ośmieliłbym się żartować:)

    Hmm, szukałem na "googlach" takiej "działalności".
    Fakt, nic takiego nie znalazłem, ale nie robiłem z tego
    jaj. :)

    > Zaliczam. Chyba nic poważnego?

    Nie, ona i tak jest chora więc chyba już wyczerpała
    swój limit poważnych chorób?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie ma programów całkowicie idiotoodpornych."