  • 1. Data: 2003-10-22 10:35:59
    Temat: Wynagrodzenie podczas L4 - opieka nad dzieckiem
    Od: "Kamilla" <k...@g...pl>

    Witam!

    Byłam 6 dni na zwolnieniu lekarskim. Nie ja byłam chora, tylko mialam opieke
    nad chorym dzieckiem.
    Moje pytaniejest następujące:
    Czy fakt, ze to NIE JA bylam chora cos zmienia? Czy bede miala nieplatny
    pierwszy dzien i 80% za reszte?

    Z gory dziekuje za odpowiedz!

    Kamilla

  • 2. Data: 2003-10-22 13:22:57
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    | nad chorym dzieckiem.
    | Moje pytaniejest następujące:
    | Czy fakt, ze to NIE JA bylam chora cos zmienia? Czy bede miala nieplatny

    Płatne wszystkie dni - 80%.

    Andrzej K.