  • 1. Data: 2003-10-22 11:12:27
    Temat: współwłasność domu a rozwód
    Od: Jagoda<M...@i...pl>

    Otrzymałam dom rodzinny jako darowiznę jeszcze przed zawarciem
    małżeństwa. Mieszkam w nim z mężem i dzieckiem i remontujemy go
    od 5 lat. Obecnie mój mąż upomina się, by uczynić go
    współwłaścicielem, ze względu na wniesione dotychczas środki, jak i
    kolejne przewidziane w najbliższej przyszłości.
    Jak wyglądałby podział majątku w razie rozwodu w obecnej sytuacji, a
    jak po przeprowadzeniu współwłasności?
    Czy można zawrzeć jakąś umowę unieważniającą współwłasność w
    przypadku udowodnienia winy rozpadu małżeństwa ze strony jednego
    malzonka?

    -> http://usenet.pomocprawna.info