  • 11. Data: 2003-10-22 15:28:58
    Temat: Re: Dzialalnosc malzenska - co to jest ?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał
    w wiadomości news:bn66jn$6pa$1@topaz.icpnet.pl

    > [..............]
    > Po pierwsze primo: krótko jesteś w necie to nie widziałeś jeszcze
    > głupich odpowiedzi.

    Skąd ta pewność?.

    > Po drugie primo:to nie była odpowiedź tylko żart.Można go w necie
    > poznać po znaczku" ;)))" na końcu. No ale krótko jesteś to nie
    > wiedziałeś.

    Wyobraź sobie tego gościa "od działalności" siedzącego
    przed monitorem i "szatkującego" w nerwach paznokcie
    w czasie oczekiwania na odpowiedź na zadane przez
    niego *bardzo ważne* (dla niego) pytanie. Siedzi i czeka
    , czeka i siedzi, a pazurki się sypią... hura!!!, jest odpowiedź.
    Otwiera post, a tu "jajcarz" Leszek jaja sobie robi. :(

    > To nie jest grupa "poradnikowa" tu też można się pośmiać. Porady
    > otrzymuje się za pieniądze u adwokata.

    Eh, ideą grup jest pomaganie sobie. Czy to będą porady
    czy żarty to już zależy od tematyki danej grupy, ale to to
    Ty bardzo dobrze wiesz. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Pół prawdy to całe kłamstwo."

  • 12. Data: 2003-10-22 18:43:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Co to
    > Hmm, szukałem na "googlach" takiej "działalności".
    > Fakt, nic takiego nie znalazłem

    Na pewno coś znajdziesz szukając
    trochę inaczej:
    "działalność na imię obojga małżonków"

  • 13. Data: 2003-10-22 18:54:04
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    > Na pewno coś znajdziesz szukając
    > trochę inaczej:
    > "działalność na imię obojga małżonków"

    To nie mnie było potrzebne. Ja chciałem tylko sprawdzić
    cóż to takiego ta "działalność małżeńska"
    Google wysypały takie tematy:
    "Spółka małżeńska"
    "Małżeńska wspólność majątkowa"
    "sytuacja małżeńska"
    "współwłasność małżeńska"
    "małżeńska umowa majątkowa"
    itp.

    "Działalności małżeńskiej" nie ma i coraz bardziej się skłaniam
    iż ta wydumana działalność służy do tego co sugerował
    Leszek. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kupię kradziony radioodtwarzacz - tel. grzecznościowy 997."

  • 14. Data: 2003-10-23 09:36:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > "Działalności małżeńskiej" nie ma i coraz bardziej się skłaniam
    > iż ta wydumana działalność służy do tego co sugerował
    > Leszek. :)

    Wystarczyło zaufać we mnie;))

    Pozdr
    Leszek

  • 15. Data: 2003-10-23 11:07:33
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

> [...]
    > , czeka i siedzi, a pazurki się sypią... hura!!!, jest odpowiedź.
    > Otwiera post, a tu "jajcarz" Leszek jaja sobie robi. :(

    ja już też w innym poście pisałem do niego na ten temat i to nie
    pomaga - szkoda wycierać guziki na klawiaturze...
    Pozdrawiam
    Przemo