  • 1. Data: 2004-06-30 05:34:41
    Temat: Dodatek mieszkaniowy - co sie wlicza ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Zakladajac, ze caly moj czynsz wynosi np 400 zl, i sa tam wszelkie jego
    skladowe, to co Spoldzielnia odejmie od tego jako potwierdzenie do dodatku
    mieszkaniowego ? Bo podobno nie wszystko sie tam wlicza (odejmuja jakies
    podatki gruntowe itp)

    Fantom
    ps. Zmniejszyli mi o okolo 10 % i nie wiem skad to sie wzielo.

REKLAMA