1. Data: 2004-06-30 05:34:41
Temat:Dodatek mieszkaniowy - co sie wlicza ?
Od:"Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakladajac, ze caly moj czynsz wynosi np 400 zl, i sa tam wszelkie jego
skladowe, to co Spoldzielnia odejmie od tego jako potwierdzenie do dodatku
mieszkaniowego ? Bo podobno nie wszystko sie tam wlicza (odejmuja jakies
podatki gruntowe itp)

Fantom
ps. Zmniejszyli mi o okolo 10 % i nie wiem skad to sie wzielo.