  • 1. Data: 2016-05-05 20:02:55
    Temat: Czym aktualnie zajmuje się Trybunał Stanu?
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Skoro ostatnie postępowanie przed Trybunałem Stanu toczyło się 11 lat temu (sprawa
    Emila Wąsacza), to czym ta instytucja zajmuje się od tamtego czasu do chwili obecnej?
    Ogólnie: na czym polega jej rola poza czterema (!) przypadkami w historii jej
    istnienia, kiedy zdarzyło jej się interweniować (raz w II RP, raz w PRL i 2 razy w
    III RP)? Na wypłacaniu pensyjek swoim członkom za nicnierobienie i niczym więcej?

  • 2. Data: 2016-05-05 21:23:58
    Temat: Re: Czym aktualnie zajmuje się Trybunał Stanu?
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Zajmuja sie tym samym co pozostale scierwo czyli jak by tu jeszcze nam
    spierdolic zycie.

  • 3. Data: 2016-05-05 22:31:42
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A chciałbyś, żeby Trybunał Stanu przerabiał kilkunastu podsądnych rocznie?

    -----

  • 4. Data: 2016-05-05 22:41:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-05 o 22:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > A chciałbyś, żeby Trybunał Stanu przerabiał kilkunastu podsądnych rocznie?

    Czy publiczne nawoływanie do niepłacenia podatków kwalifikuje się pod TS?

  • 5. Data: 2016-05-05 23:18:53
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To akurat już rozwiązano 2 tys. lat temu.

    -----

  • 6. Data: 2016-05-06 19:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotrek p...@p...onet.pl ...

    > Na wypłacaniu pensyjek swoim członkom za nicnierobienie i niczym więcej?

    A ile zarabia sedzia TS?

  • 7. Data: 2016-05-06 20:41:03
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Aż do smierci?
    Lekko licząc jakieś 5,4 miliona PLN.
    Plus bankiety na koszt podatnika.
    A nie ździwiłbym się, gdyby też koszule, buty i krawaty.
    Pomnóż to przez liczbę sędziów (wszystkich, tych co już byli i tych co jeszcze będą).
    I po ch... nam ten trybunał???
    Lepiej F16 kupic.
    Lub wybudować kilkanaście złobków/przedszkoli/szkół.

    -----

  • 8. Data: 2016-05-06 20:47:08
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-05-05 o 20:02, Piotrek pisze:
> [...]
    III RP)? Na wypłacaniu pensyjek swoim członkom za nicnierobienie i niczym więcej?

    Primo:
    ustaw sobie zawijanie wierszy

    Secundo:
    TS zajmuje się wypłacaniem pensji jego członkom. Idealna fucha.

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2016-05-06 23:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

    > Lekko licząc jakieś 5,4 miliona PLN.

    Mogłbym prosić rozwiniecie tej kalkulacji?

  • 10. Data: 2016-05-06 23:54:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-05-06 o 20:41, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > A nie ździwiłbym się, gdyby też koszule, buty i krawaty.
    > Pomnóż to przez liczbę sędziów (wszystkich, tych co już byli i tych co jeszcze

    Mieli zlikwigować ten trybunał. Nie zlikwidowali, bo on ma im tyłki
    chronić chyba.

    Obiecali, że jak będzie abonament na media to zlikwidują reklamy w
    telewizji. Zlikwidowali? Nie. Dołozyli tego dziadostwa szczególnie z
    zubrami i piwem jeszcze więcej. Niektóre reklamy to lecą pod rząd jedna
    i ta sama po parę razy. Nie wiem czy debile chca nas zrobić debilami?

    > Lepiej F16 kupic.
    > Lub wybudować kilkanaście złobków/przedszkoli/szkół.

    Teraz opłacalne prywatne przedszkola. Czesne 1300 zł!
    Emeryci-byli dyrektorkowie szkół podstawowych na ogół musieli sporo
    najpierw nakraść (bo w szkołach zarabiało się mało) a teraz jako emeryci
    otwierają bogate przedszkola. Wespół zespół ze swoimi żonkami i
    córeczkami, gdzie ich wnuczki mają przy okazji frajdę być przy rodzince.
    Szczetgólnie matematycy mają łby do interesów, bo jeśli chodzi o język
    polski to takie byki walą, że się płakac chce.

    --
    animka