  • 11. Data: 2016-05-07 06:56:22
    Temat: Re: Czym aktualnie zajmuje się Trybunał Stanu?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-06 o 23:54, Animka pisze:
    > Obiecali, że jak będzie abonament na media to zlikwidują reklamy w
    > telewizji. Zlikwidowali? Nie. Dołozyli tego dziadostwa szczególnie z
    > zubrami i piwem jeszcze więcej. Niektóre reklamy to lecą pod rząd jedna
    > i ta sama po parę razy. Nie wiem czy debile chca nas zrobić debilami?

    Animka. Weź się opanuj.

    Zapłaciłaś choć jeden abo. z tej nowej ustawy?
    Właściwie powinienem zapytać czy jakikolwiek zapłaciłaś ale się nie będę
    znęcać.

    Na polityce się znasz tak samo jak na innych "problemach animkowych".

    PS. Ale może lepsza taka Animka niż ta zgraja hejterów wysyłających
    masówkę za pieniądze :-)

  • 12. Data: 2016-05-07 09:34:06
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    30 lat (od powołania do śmierci) po 180 tys. PLN rocznie lekko licząc (15 tys.
    miesięcznie).
    A widzę, że niedoszacowałem.
    Bo np. wdowa/wdowiec po jaśnie powołanym/powołanej otrzymuje zdaje się 75% uposażenia
    ze stanu spoczynku męża/żony.

    -----

  • 13. Data: 2016-05-07 12:51:21
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-05-07 o 06:56, z pisze:

    > Zapłaciłaś choć jeden abo. z tej nowej ustawy?
    > Właściwie powinienem zapytać czy jakikolwiek zapłaciłaś ale się nie będę
    > znęcać.

    nie zmienia to faktu, że wpieprzanie opłaty za
    kursko(tfu)-góniano-chrześcijańską TV do rachunku za prąd to
    skórw***stwo najwyższego sortu.

  • 14. Data: 2016-05-07 12:59:17
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Warto dodać, że nie każdy członek Trybunału Stanu jest
    sędzią (np. Józef Zych), podobnie jak prokurator
    generalny nie musi być prokuratorem, a doktor Honoris
    Causa - doktorem. Mimo tego wszystkich ich określa
    się mianem sędziów Trybunału Stanu. Czy oznacza to,
    że ci z nich, którzy nie są "zwykłymi" sędziami,
    pobierają z tytułu członkostwa w Trybunale Stanu
    (który, jak ustaliliśmy, od 11 lat nie zajmuje się
    NICZYM) takie samo uposażenie, jak ci "zwykli"?

  • 15. Data: 2016-05-07 14:15:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-07 o 12:51, PlaMa pisze:
    > nie zmienia to faktu, że wpieprzanie opłaty za
    > kursko(tfu)-góniano-chrześcijańską TV do rachunku za prąd to
    > skórw***stwo najwyższego sortu.

    Odpowiedz na pytanie czy gdyby ten pomysł PO również wprowadziło PO to
    protestowałbyś czy nie?
    Jak za 8 lat ;-) PO znów dojdzie do władzy to też będziesz protestował
    przeciwko temu podatkowi?
    Przeciwko jakim jeszcze podatkom protestujesz? Czy wybrałeś sobie ten
    konkretny czy masz coś więcej przeciwko rozwydrzonym podatkom i
    redystrybucji?
    Wyraź swoje zdanie. Może się dogadamy. Czuję potencjał :-)

  • 16. Data: 2016-05-07 15:04:08
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 05/07/2016 09:15 PM, z wrote:

    > Odpowiedz na pytanie czy gdyby ten pomysł PO również wprowadziło PO to
    > protestowałbyś czy nie?

    Myślę, że wielu osobom nie podoba się rozwalenie Telewizji Polskiej i
    zamienienie jej w Telewizję Watykan / Telewizję Rządową; te osoby
    protestowałaby niezależnie od tego, która z partii dokonała tej zmiany.

    Ale w ostateczności dokonał jej PiS, więc dlaczego krytyka miałaby spaść
    na kogoś innego?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 17. Data: 2016-05-07 17:23:46
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-05-07 o 14:15, z pisze:

    > Odpowiedz na pytanie czy gdyby ten pomysł PO również wprowadziło PO to
    > protestowałbyś czy nie?

    Mój drogi, mam dla ciebie wybitnie doskonałą odpowiedź na tego typu
    pytania. Brzmi ona tak - "A co Cię to obchodzi? Przecież to bez
    znaczenia w tej dyskusji."

    > Jak za 8 lat ;-) PO znów dojdzie do władzy to też będziesz protestował
    > przeciwko temu podatkowi?

    pw

    > Przeciwko jakim jeszcze podatkom protestujesz? Czy wybrałeś sobie ten
    > konkretny czy masz coś więcej przeciwko rozwydrzonym podatkom i
    > redystrybucji?

    W sumie przed każdym zbędnym, służącym tylko napędzaniu kasy na
    socjalno-patologiczne projekty.

    > Wyraź swoje zdanie. Może się dogadamy. Czuję potencjał :-)

    Bardzo cię proszę.

  • 18. Data: 2016-05-07 17:24:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-07 o 15:04, Tomasz Chmielewski pisze:
    > Ale w ostateczności dokonał jej PiS, więc dlaczego krytyka miałaby spaść
    > na kogoś innego?

    Bo te same osoby nie protestowały jak nic nie mogę tusk najpierw
    obiecywał likwidację a potem nic nie robił załamując sciągalność abo. i
    utrwalając ten burdel.
    Te same osoby nie rejestrowały odbiorników łamiąc prawo a teraz kreują
    się na obrońców praworządności. Żenada.

  • 19. Data: 2016-05-07 18:12:48
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 05/08/2016 12:24 AM, z wrote:

> [...]
    > utrwalając ten burdel.
    > Te same osoby nie rejestrowały odbiorników łamiąc prawo a teraz kreują

    Ale "Tusk" zmienił Telewizję Polską w Rządową Telewizję Watykan czy nie?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 20. Data: 2016-05-07 18:24:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Animka. Weź się opanuj.
    >
    > Zapłaciłaś choć jeden abo. z tej nowej ustawy?
    Z nowej jeszcze nie.
    > Właściwie powinienem zapytać czy jakikolwiek zapłaciłaś ale się nie
    > będę znęcać.
    Możesz się znęcać. Teraz mam już prawdopodobnie nawet nadpłatę. Nowego
    r-ku za prąd jeszcze nie mam.
    Którego dnia i miesiąca ta nowa ustawa weszła w życie?

    > Na polityce się znasz tak samo jak na innych "problemach animkowych".

    > PS. Ale może lepsza taka Animka niż ta zgraja hejterów wysyłających
    > masówkę za pieniądze :-)

    No proszę, jaki polityk się znalazł. Już nie pytam z jakiej partii, bo
    mnie to nie interesuje.

    --
    animka