  • 11. Data: 2018-07-22 12:42:55
    Temat: Re: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "Stokrotka" <o...@i...pl> pisze:

    > A gdzie jest granica pomiędzy państwem polskim i polskością?

    Czy PRL czyli państwo w którym Żydzi chcieli zostać a którego Polacy
    chcieli wyjechać powinno się nazywać państwem polskim czy państwem w
    Polsce?

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2018-07-22 13:16:59
    Od: Kviat

    W dniu 2018-07-22 o 12:42, A. Filip pisze:

    > Czy PRL czyli państwo w którym Żydzi chcieli zostać a którego Polacy
    > chcieli wyjechać powinno się nazywać państwem polskim czy państwem w
    > Polsce?

    Czy państwo, w którym rządzą funkcjonariusze watykańscy i ich sługusy,
    powinno nazywać się państwem polskim czy państwem w państwie?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2018-07-22 13:33:20
    Temat: Re: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (teraz na biurach parlamentarzystów) to groźba karalna?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "A. Filip" <a...@p...pl> pisze:
    > Jak dla mnie nie trzeba się zbytnio wysilać by zrobić z tego grożenie
    > śmiercią albo podżeganie do zabójstwa. Dopóki się nie trafi kolejny
    > "zabójczy (były) członek PO" [B] straszliwych kar w dodatku do kar za
    > dewastacje ja się za to nie spodziewam. BTW Czy ABW nie złapała takiego
    > jednego "rodzimego terrorystę" co (ponoć) chciał Sejm wysadzić?
    >
    > [A] https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,czas-na
    -sad-ostateczny-brna-sejmie-interweniowala-policja,2
    65159.html
    > [...]

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-czas-na-sad-o
    stateczny-ktos-zdewastowal-biura-parlamentarzys,nId,
    2609863

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2018-07-22 14:13:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2018 o 12:30, Stokrotka pisze:

    > A gdzie jest granica pomiędzy państwem polskim i polskością?

    Mniej więcej tam gdzie będą obywatelem PRL czułem się Polakiem, ale
    niekoniecznie komunistą:P

    Shrek

  • 15. Data: 2018-07-22 16:25:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 12:30:15 +0200, Stokrotka napisał(a):

    > A gdzie jest granica pomiędzy państwem polskim i polskością?

    Mniej więcej tam gdzie między prawem a sprawiedliwością :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2018-07-22 16:27:36
    Od: Kviat

    W dniu 2018-07-22 o 13:33, A. Filip pisze:

    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-czas-na-sad-o
    stateczny-ktos-zdewastowal-biura-parlamentarzys,nId,
    2609863

    To prowokacja. Sami sobie zdewastowali te biura.

    Wytłumacz mi jak to jest. Jeżeli ktoś idzie w marszu faszystów, a potem
    oburza się, że on wcale nie szedł w marszu faszystów, tylko jest zwykłym
    obywatelem "patriotą", a te faszystowskie transparenty i okrzyki, to
    tylko sprawka prowokatorów, to równie dobrze można powiedzieć, że pis
    sam sobie dewastuje biura, żeby mieć pretekst do większego zamordyzmu.

    Dlaczego w przypadku marszów faszystów, to są oczywiste i nic nie
    znaczące "prowokacje", których nie należy ani ścigać, ani karać, a w tym
    przypadku, to oczywisty wandalizm i podnoszenie ręki na legalną władzę,
    i należy ścigać i karać z całą surowością?

    Oczywiście ścigać i karać całą opozycję, a nie faktycznych sprawców,
    czyli pisowskich prowokatorów.

    Żebyś mnie dobrze zrozumiał: nie twierdzę, że pislamiści sami to sobie
    zrobili (ale nie wykluczam...), twierdzę tylko, że pislamiści mają
    głębokie luki w logice swoich podejrzeń i w swoim postępowaniu.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2018-07-22 16:27:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 12:42:55 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Czy PRL czyli państwo w którym Żydzi chcieli zostać a którego Polacy
    > chcieli wyjechać powinno się nazywać państwem polskim czy państwem w
    > Polsce?

    A co z Francuzami, Anglikami, Ukraińcami, Niemcami itd? Tylko Żydzi cię
    bolą?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2018-07-22 17:39:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A co z Francuzami, Anglikami, Ukraińcami, Niemcami itd? Tylko Żydzi cię
    > bolą?

    A kiedy wymienione przez ciebie nacja miały taką władze jak żydzi
    w początkowym okresie PRLu?

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2018-07-22 19:48:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 17:39:12 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > A kiedy wymienione przez ciebie nacja miały taką władze jak żydzi
    > w początkowym okresie PRLu?

    1. Po 65 większość Żydów musiała wyjechać z Polski. Taką mieli władzę :)
    Wyjechali nawet tacy którzy uważali się za Polaków, tylko im się dziadek
    Żyd zawieruszył do życiorysu.
    2. Jak sobie poczytasz, to zobaczysz że w aparacie partyjnym Żydów była
    niewielka procentowo nadreprezentacja i stosunkowo krótko. Najwyraźniej
    przeżyli wojnę ci najinteligentniejsi i stąd ich sukces życiowy.
    3. W międzywojniu Śląsk miał autonomię i swój sejm, w którym Niemców
    było sporo. I wcale nie zamierzali wyjechać. Jakoś Filipa ten problem
    nie obchodzi, jest charakterystycznie wybiórczy narodowościowo.
    4. Odpowiadam ci w drodze wyjątku, bo jesteś pieniaczem. Daję ci teraz
    ostatnie słowo a wraz z nim szansę na nieskorzystanie z niego :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 20. Data: 2018-07-22 20:06:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > 1. Po 65 większość Żydów musiała wyjechać z Polski. Taką mieli władzę :)
    > Wyjechali nawet tacy którzy uważali się za Polaków, tylko im się dziadek
    > Żyd zawieruszył do życiorysu. [...]

    Aż taką _przestali_ mieć władzę przedstawiciele Wielkiej Żydowskiej
    Nadreprezentacji.
    --
    A. Filip