  • 1. Data: 2018-07-20 19:26:47
    Temat: Czy hymnu państwowego można używac w reklamie?
    Od: z <...@...pl>

    .

  • 2. Data: 2018-07-21 17:54:49
    Temat: Re: Czy hymnu państwowego można używac w reklamie?
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    Zależy jakiej.
    W reklamie uroczystości patriotycznej pewnie można.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    .

  • 3. Data: 2018-07-21 18:35:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-21 o 17:54, Stokrotka pisze:
    > Zależy jakiej.
    > W reklamie uroczystości patriotycznej pewnie można.

    Onet to chyba prywatna firma ;-)

  • 4. Data: 2018-07-21 19:27:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jul 2018 18:35:34 +0200, z napisał(a):

    > Onet to chyba prywatna firma ;-)

    I niepolska :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-07-21 21:56:44
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-21 o 19:27, J.F. pisze:

    > I niepolska :-)

    Ja też słyszałem o prywatnej, niepolskiej firmie.
    I to niejednej. Na przykład: Roamer, Facebook, Microsoft...
    Czyli jestem lepszy od was! :)

    A jaki związek wasze wypowiedzi mają z pierwszym, pustym postem?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 6. Data: 2018-07-22 00:13:22
    Od: z <...@...pl>

    Czyli nie masz nic do powiedzenia w odpowiedzi na pierwszy pusty post a
    jednak ujeżdżasz klawiaturkę? :-)

  • 7. Data: 2018-07-22 00:18:09
    Od: z <...@...pl>

    Tak się teraz zastanawiam...
    komu by pomogło a komu zaszkodziło gdybym to pytanie napisał wewnątrz
    wiadomości a temat zostawił pusty.

    Wiem że gdzieś w zamierzchłych czasach... Ale dzisiaj. jest jakieś
    racjonalne wytłumaczenie?

  • 8. Data: 2018-07-22 08:03:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 00:18:09 +0200, z napisał(a):
> [...]
    > wiadomości a temat zostawił pusty.
    >
    > Wiem że gdzieś w zamierzchłych czasach... Ale dzisiaj. jest jakieś

    I chcialbys potem widziec 100 watkow w grupie, i wszystkie z pustym
    tematem ?

    A wez pod uwage, ze programy sa rozne.

    J.

  • 9. Data: 2018-07-22 11:51:00
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 22.07.2018 o 00:18, z pisze:
> [...]
    > wiadomości a temat zostawił pusty.
    >
    > Wiem że gdzieś w zamierzchłych czasach... Ale dzisiaj. jest jakieś

    W zamierzchłych czasach do opery chodziło się w strojach wieczorowych, w
    restauracjach używało sztućców, nie pierdziało się przy stole i parę
    innych rzeczy się robiło.
    No, ale Ty masz to wszystko w dupie i zamierzasz uważać się za człowieka
    kulturalnego.
    Walnij jeszcze bąka, a co?!

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 10. Data: 2018-07-22 13:44:03

    W takim razie napiszcie jaki macie problem z moim postem w którym nie
    powtórzyłem pytania z tematu również w wiadomości.
    Chcę zrozumieć bo ja od przedszkola ;-) używam Thunderbirda i nie mam z
    tym problemu.