  • 81. Data: 2002-06-12 16:14:47
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Neko" <neko.@zin..pl> napisał w wiadomości
    news:ae7hkq$6oo$2@news.tpi.pl...

    > Nie sadze jednak abys potrafil, w koncu nie darmo Darwin
    wywnioskowal
    > ze czlowiek pochodzi od malpy.
    >
    > bez pozdrowien dla Leszka w fazie ewolucyjnej.

    Zauważ że zdecydowana większość bioracych udział w tej dyskusji
    zauwazyła że pod względem umysłowym jesteś sprawny "inaczej".Jeśli
    uważasz swoje wypowiedzi za kulturalne to jest to dowód że kulturalny
    też jesteś inaczej.Wogóle jesteś jakiś "inny"-w jednym z postów
    twierdziłeś nawet że jestes szybszy od kuli pistoletowej.
    Przestań trollować.

    Leszek

  • 82. Data: 2002-06-12 16:55:33
    Od: johnkelly <j...@w...pl>

    Dnia 02-06-12 17:02, Użytkownik Neko napisał:

    > Myslenie nie boli.

    Tak czy inaczej nie cierpisz.

    > Slyszales sentencje wyroku?

    Nie. Czytalem.

    > Ciekawostka. Przypominam ze jestesmy w Europie.
    > Ja znam przepisy francuskie i co to dowodzi?

    Ze znasz przepisy francuskie.

    > Nie masz zielonego pojecia o czym piszesz. Palowanie az do oporu?
    > Az sie przestanie ruszac? Chlopie - farmazolisz trzy po trzy :)

    Powaga???? Pozwol jednak, ze w tej kwestii bede sie opieral na zdaniu
    swojego znajomego policjanta.

    > Kto wie :>

    No jak to kto? Ty.

    > A ja Ci proponuje obudzic sie. Najwyzsza pora.
    > A z tymi niebieskimi samochodami - to chyba jednak Twoj problem.

    Nie spie.

    > Podobnie jak Ciebie jakis gliniarz spaluje za to ze pijesz piwo.

    Wyobraz sobie - mnie nie spaluje.

    > Moze dla Ciebie to sa brednie. Napisalem "moze". Jak nie rozumiesz
    > konstrukcji zdania to moze czas zaczac pobrac nauki?

    Ucze sie od mistrza.

    > Caly czas brednisz, wiec udowadniam Ci Twoja "zelazna" logike.

    Tak, wiem.

    > Tego nie kwestionuje.

    Ale jak przylozy stawiajacemu sie gnojowi to juz jest zomowcem, tak?

    > Nie dziesiec lat mordercze treningi Karate Kyokushin-kai,
    > treningi z bronia biala. Szkolenie policyjne takze.
    > Kpic sobie mozesz na wlasnym podworku.
    > (wpadnij na moja stronke to sobie co nieco poczytasz
    > http://nekogl.republika.pl ). Myslenie nie boli.

    Nie wierze Ci. Czlowiek po takich szkoleniach mysli inaczej i ma inny
    stosunek do zajscia. I nie wypisuje bredni o zomowcach.

    > Osmieszasz sie coraz bardzo.

    Staram sie dotrzymac kroku.

    > To prawda. Szczyt osmieszenia wszak osiagnales.
    > To tez osiagniecie.

    Dziekuje. Niestety daleko mi jeszcze do mistrza.

    --
    Maciej 'John Kelly' Rozalski gg:1716136 mailto:j...@w...pl
    MG++ SG+ SD+ K p+ Z H-- D+ k- f SC++ T++ CP2020 L5K M:W W:M

  • 83. Data: 2002-06-12 17:01:50
    Od: johnkelly <j...@w...pl>

    Dnia 02-06-12 17:17, Użytkownik Grzegorz Lipnicki napisał:

    > zdecydowanie mylisz mnie z kimś innym;
    > nie sugerowałem policjantom takich skłonności,
    > lecz pobicie& przekroczenie uprawnień, kt. było ujęte
    > w akcie oskarżenia/wyroku; mówią po ludzku -
    > _niepotrzebna_ przemoc;
    > zajrzyj do moich postów.

    I tego nikt tutaj nie neguje. Nikt tez nie pisze o nieuzasadnionym
    wyroku. Caly czas leca teksty o wypadku.

    > terminu " dres " wtedy jeszcze nie było,
    > ale człowiek ten, choć młody, miał już barwną historię-
    > m. in. kilka miesięcy poprzedzających opisywane
    > zdarzenie spędził w areszcie śledczym, gdzie
    > trafił po rozbóju z użyciem niebezpiecznego narzędzia;
    > miałem dużo szczęścia, że gość był tak pijany,
    > choć może trzeźwy by na mnie nie napadł;

    No to wyjdz o takiej 23-1 w nocy na Prage i przejdz sie po niej.
    Szczegolnie zaulkami. Taka sprawa - u mnie na przelomie lat 90
    dzielnicowym byl facet chodzacy na patrole z psem. Wszyscy go znali.
    Zulia bala sie go bo potrafil 'za darmo' przylozyc znanym z kartotek. W
    miescinie byl spokoj. Robote stracil poniewaz komus nie spodobaly sie
    metody - jakas organizacja na niego wsiadla za lamanie praw czlowieka.
    Kilka miesiecy pozniej, w bialy dzien, pijaczki okradly dzieciaka z
    drobnych :>.

    > dlaczego próbujesz mnie obrazić?

    Przepraszam. Udzielily mi sie zatrute zaby i atomowe walizeczki.

    > rozumiem mechanizm takich reakcji, sam - być może- bym tak postąpił
    > i .....zostałbym skazany.

    No widzisz.

    > Tu sąd wysłuchał biegłych, świadków itp. i zadecydował:
    > długotrwały i niepotrzebny (delikwent nie dawał znaku życia)
    > ucisk na klatkę piersiową.
    > Jeśli sąd się pomylił, można to jeszcze naprawić;
    > decyzja należy do oskarżonych...

    Ja bym sie odwolywal - fakt, ze delikwent nie daje znaku zycia nie
    swiadczy, ze po puszczeniu go ten nie zacznie byc nadpobudliwy. Glina
    nie wiedzial, ze delikwent nie zyje dopoki tego fizycznie nie stwierdzil.

    > g.
    >

    > EOT

    EOT

  • 84. Data: 2002-06-12 18:47:23
    Od: "Rafał \"RnR\" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny>

    On Wed, 12 Jun 2002 17:02:13 +0200, "Neko" <n...@z...pl> wrote:

    >Nie masz zielonego pojecia o czym piszesz. Palowanie az do oporu?
    >Az sie przestanie ruszac? Chlopie - farmazolisz trzy po trzy :)

    proponuje program reality tv czy inny
    czasami pokazuja tam przykladowa akcje amerykanskiej policji
    gosc kradnie samochod
    ucieka
    zostaje zlapany i teraz albo:
    sam GRZECZNIUTKO z LAPKAMI U GORY i caly posikany wysiada i kladzie
    sie LADNIE na ziemi do skucia
    albo zostaje
    a. wytargany, przycisniety kolanem przez 5 policjantow i skuty tak, ze
    ZADEN z policjantow ani innych osob nie ma szans na odniesienie
    jakichkolwiek obrazen
    b. nie wysiada i po ilus ostrzezeniach gdy wykonuje durny ruch zostaje
    zastrzelony na raz z pieciu stron

    a wiesz dlaczego?
    dlatego, ze w normalnym panstwie to czlowiek popelniajacy przestepstwo
    ma sie bac konsekwencji a policja jest od tego, zeby przedewsyztskim
    ratowac innych, siebie - zdrowie czlowieka "poza prawem" jest sprawa
    drugorzedna - odczywiscie do czasu zatrzymania (w stanach tez byly
    sprawy o pobicie czarnych itp itd - zeby nie bylo - tak jak pisalem
    wczesniej wypadki sie zdarzaja ale ogolne reguly sa takie a nie inne)
    w kazdym razie - zeby w panstwie panowal porzadek to osoba
    popelniajaca przestepstwo musi bac sie konsekwencji tego co robi -
    inaczej mieszka sie w kraju takim jak polska gdzie ludzie kradnacy
    milony zlotych wyswietlaja swoje mordy na bilboardach i telewizorach a
    bandyci spacerkiem wychdoza z sadu.
    --
    RnR (at) extreme (dot) eu (dot) org
    Enjoy life, Snowboard!

  • 85. Data: 2002-06-12 20:06:30
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał

    > Zauważ że zdecydowana większość bioracych udział w tej dyskusji
    > zauwazyła że pod względem umysłowym jesteś sprawny "inaczej".

    Wiekszosc uznala? Chyba masz problemy z wyciaganiem logicznych
    wnioskow. Czyzby ewolucja zawiodla?

    > Jeśli
    > uważasz swoje wypowiedzi za kulturalne to jest to dowód że kulturalny
    > też jesteś inaczej.

    Bredzisz chlopie. Jak ktos mnie obraza, to wcale nie zamierzam siedziec
    cicho. Szczegolnie jak to robi istota z problemem ewolucyjnym

    > Wogóle jesteś jakiś "inny"-w jednym z postów
    > twierdziłeś nawet że jestes szybszy od kuli pistoletowej.

    Z _idiotami_ nie przywyklem dyskutowac.

    > Przestań trollować.

    A ty rusz glowa, to nie boli a dostarcza wielkiej frajdy.

    Neko

  • 86. Data: 2002-06-12 20:12:57
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Użytkownik "johnkelly" <j...@w...pl> napisał

    > Tak czy inaczej nie cierpisz.

    Ja sie o tym przekonalem, Ty nie?

    > Nie. Czytalem.

    Nie sadze.

    > Ze znasz przepisy francuskie.

    Kapitalna dedukcja.

    > Powaga???? Pozwol jednak, ze w tej kwestii bede sie opieral na zdaniu
    > swojego znajomego policjanta.

    Znajomi to fantastyczna sprawa.

    > Nie spie.

    Ale snisz.

    > Wyobraz sobie - mnie nie spaluje.

    Skad ta pewnosc? Kasandra?

    > Ucze sie od mistrza.

    Nie chcialbym go poznac

    > Tak, wiem.

    To juz postep.

    > Ale jak przylozy stawiajacemu sie gnojowi to juz jest zomowcem, tak?

    Bzdura! Jak przylozy, zalozy kajdanki przytacha na komisariat
    to jest profesjonalista. Jesli zacznie kopac, gryzc i pluc
    to patalach ktory nie powinien miec dostepu do broni.

    > Nie wierze Ci. Czlowiek po takich szkoleniach mysli inaczej i ma inny
    > stosunek do zajscia. I nie wypisuje bredni o zomowcach.

    Mam to gdzies czy mi wierzysz. Mnie to interesuje tyle co zeszloroczny
    snieg. Czyli nic. Czlowiek po takich szkoleniach? Kolejne brednie.
    Moze mylisz o praniu mozgu? No coz takiego szkolenia nie przechodzilem.

    > Staram sie dotrzymac kroku.

    Nie poblazaj sobie.

    > Dziekuje. Niestety daleko mi jeszcze do mistrza.

    Cwicz dalej, robisz postepy.

    Neko

  • 87. Data: 2002-06-12 20:45:59
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Uzytkownik "Rafał "RnR" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny> napisal

    > proponuje program reality tv czy inny

    A to pech! :>
    Nie ogladam reality-show. Pech.....

    > czasami pokazuja tam przykladowa akcje amerykanskiej policji
    > gosc kradnie samochod

    Wiem o tym!
    USA. Policja. Zatrzymuja samochod. I pierwsze to jest
    aby gosc mial lapy na kierownicy. Nie zrobi tego?
    No to ma przejeb... Gliniarz moze nawet uznac go
    za niebezpiecznego typa i go zastrzelic.

    I co to dowodzi? Ze nie musze ogladac reality-show :>

    Ale zgubiles watek. Mowimy o palowaniu czlowieka
    ktory lezal bezbrony. Sa na to dowody (patrz: obdukcja,
    zeznania swiadkow) I tylko o tym mowimy.
    Nie szukaj drugiego dna.

> [...]
    > inaczej mieszka sie w kraju takim jak polska gdzie ludzie kradnacy
    > milony zlotych wyswietlaja swoje mordy na bilboardach i telewizorach a

    Wiem o tym. No i co to dowodzi? Czytaj ze zrozumieniem.
    Znowu sie bede powtarzal. Dla Ciebie specjalnie.
    Chce aby gliniarze byli twardzi, sprawni, bez pardonowi.
    Jak jest zagroznenie to zdecydowana akcja, jak trzeba
    to uderzyc, jak trzeba to zastrzelic.
    Rozumiesz wreszcie???????????

    Ale nie chce policji pastwiacej sie nad pijanym licealista
    lezacym w kaluzy krwi, ktory nie ma szans ruszyc
    najmniejszym palcem u nogi, a dostaje lomot.
    Czy potrafisz to zrozumiec ?!

    Neko

  • 88. Data: 2002-06-12 21:15:51
    Od: "Rafał \"RnR\" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny>

    On Wed, 12 Jun 2002 22:12:57 +0200, "Neko" <n...@z...pl> wrote:

    >Mam to gdzies czy mi wierzysz. Mnie to interesuje tyle co zeszloroczny
    >snieg. Czyli nic. Czlowiek po takich szkoleniach? Kolejne brednie.
    >Moze mylisz o praniu mozgu? No coz takiego szkolenia nie przechodzilem.

    a ja w sumie jestem w stanie uwierzyc, ze przez 10 lat bito Cie po
    glowie...
    --
    RnR (at) extreme (dot) eu (dot) org
    Enjoy life, Snowboard!

  • 89. Data: 2002-06-12 21:25:35
    Od: "Piotr Dino Zaur" <g...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Neko" <neko.@zin..pl> napisał

    > ten kraj posiada jeszcze spory potencjal zdrowo myslacych ludzi
    > ktorym radio, telewizja, prasa nie zrobila wody z mozgu
    > i ktorzy potrafia odroznic ziarno od plew. Pozdrawiam
    > tych wszystkich.
    > Neko

    Neko - moj byly pupilu
    ~%O
    W imieniu sporego potencjalu kraju: dziekuje i rowniez pozdrawiam. 15 lat
    morderczych treningow sumo ! Podziwiam.

    Piotr Dino Zaur

  • 90. Data: 2002-06-12 21:30:21
    Od: "Rafał \"RnR\" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny>

    On Wed, 12 Jun 2002 22:45:59 +0200, "Neko" <n...@z...pl> wrote:

    >A to pech! :>
    >Nie ogladam reality-show. Pech.....
    nie show tylko tv - czytaj posty na ktore odpowiadasz - gdybys nie
    wiedzial to taki program - cos jak tvp1, 2 - tylko inne programy
    puszczaja - szkoda, ze u nas takich za duzo sie nie kreci - moze wtedy
    ludzie nie wpadali by samochodami pod ciezarowki myslac, ze sa
    szumacherem czy innym colinem, nie mowiac o zabawie w twardzieli
    wzgldem zwracajacych im uwage policjantow...

> [...]
    >
    >Ale zgubiles watek. Mowimy o palowaniu czlowieka
    >ktory lezal bezbrony. Sa na to dowody (patrz: obdukcja,
    >zeznania swiadkow) I tylko o tym mowimy.

    NIE - mowimy o SPOSOBIE postepowania z czlowiekiem ktory stawia CZYNNY
    opor funkcjonariuszom - jak sam stwierdziles wyzej w USA w sytuacji
    gdy gosc nie stosuje sie do USTNYCH polecen policjanta majacych
    zapewnic MU bezpieczenstwo "Gliniarz moze nawet uznac go za
    niebezpiecznego typa i go zastrzelic." mysle, ze to powinno wystarczyc
    na odpowiedz odnosnie tego dlaczego nasz kraj jest taki a owaki i na
    co powinien liczyc czlowiek atakujacy policjanta na sluzbie.

    ogolnie - w cywilizowanych krajach panuje zasada, ze osoba
    wykraczajaca poza ramy prawa musi liczyc sie z tym, ze dla dobra ogolu
    NIKT NIE BEDZIE NAWET RYZYKOWAL sprawdzenia czy ona w rzeczywistosci
    jest bardzo niebezpieczna czy tylko na taka wyglada.

> [...]
    >lezacym w kaluzy krwi, ktory nie ma szans ruszyc
    >najmniejszym palcem u nogi, a dostaje lomot.

    a czy Ty potrafisz zrozumiec, ze ta sprawa zakonczyla sie wyrokiem
    skazujacym dla policjanta?
    ze nie ma przyzwolenia na takie dzialanie
    ze jest ono scigane z urzedu
    itp itd
    dlaczego tak proste fakty nie potrafia do Ciebie dotrzec?
    (nie mowiac o tym, ze licealista byl studentem, to on zaatakowal a
    wiec w innym kraju mogl rownie dobrze dostac kulke itp itd etc.)

    jest wyrok - wszyscy "pacyfisci" powinni byc uradowani - o co Ci
    jeszcze chodzi?
    --
    RnR (at) extreme (dot) eu (dot) org
    Enjoy life, Snowboard!