    From: "Neko" <n...@z...pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.gorny-slask,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Date: Thu, 13 Jun 2002 11:52:50 +0200

    Uzytkownik "Rafał "RnR" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny> napisal

    > myslisz, ze by Ci pomoglo?

    Tobie juz nic nie pomoze.

> [...]
    > ataku na policjanta i dostania beckow w czasie zatrzymania to sorki
    > ale nie ma sensu z toba rozmawiac. Dokladniej - to tak jakbys wielce
    > oburzal sie, ze spadl na Ciebie kamien, rzadal zmiany prwa fizyki itp
    > itd zamiast zastanowic sie DLACZEGO ten kamien wogule spadal, kto Ci
    > go na glowke zrzucil itp itd - dokaldniej - najlepszym sposobem na
    > unikniecie nieprzyjemnych konsekwencji czegos jest niedopuszczenie by
    > to cos wogule mialo miejsce - jezeli nie chcesz byc bity w czasie
    > zatrzymania to NIEZALEZNIE od tego jaka jest policja wystarczy nie

    Nie ekscytuj sie tak mocno. Robisz bledy. I gramatyczne i ortograficzne
    i stylistyczne i jakie jeszcze chcesz. (pocwicz: "w ogóle", "zadal")
    Jezeli Twoja logika jest tak jak Twoja pisownia to wspolczuje.

    > ogolnie - jestes kukielka w pieknym teatrzyku nakrecanym przez
    > dziwnych ludzi - moze wydaje Ci sie nawet, ze to Ty czyms sterujesz -
    > ale wierz mi, sznurki Ci wystaja...

    Twoje sznurki juz dawno przestaly pelnic swoja funckje strategiczna,
    malo tego - niezmierny zly wplyw maja na Twoja logike, gdyz niestety
    zamiast pobudzac, ograniczaja Ci horyzonty.

    > a jezeli on sie dalej szarpie? - NORMALNE jest wtedy dalsze uzywanie
    > srodkow przymusu, chocby po to zeby nie wstal i nie uciekl (narazie
    > przy zatrzymaniu nie przywiazuje sie podejrzanych od razu do slupa -
    > pewnie bylo by to niezgodne z jakimis prawami...) - co proponujesz?
    > lagodna rozmowe? - "wiesz - niby mozesz uciec bo kolanem ani inaczej
    > przycisnac Cie nie moge ale nie rob tego - bedzie mi smutno" myslisz,
    > ze to by zadzialalo?

    Zakrec sznurkiem :)

    > dokaldnie tak - dlatego jezeli zostaniesz zlapany to placisz kare -
    > dokaldniej - nie kupujac biletu okradasz nie firme przewozowa ale mnie
    > i inne osoby ktore kupily bilety - bo ja musze kupowac drozsze bilety
    > ktore pozniej finansuja tak moj przejazd jak i takich typkow jak ty.

    Ja natomiast musze placic, za to ze taki typek jak Ty egzystuje
    w tym kraju, ktory zamiast myslec i wykorzystywac wiedze
    nabyta w szkole podstawowej (darmowej!) bredzi i wyciaga
    pochopne wnioski (vide: sznurki)

    > nie znaczy to jednak ze jestes niebezpieczny - dlatego normalnie sie
    > ciebie spisuje i placisz kare - natomiast jezeli w czasie kontroli
    > biletow pobil bys kogos to mam nadzieje, ze policja zjawila by sie
    > szybko...

    Ino nadzieja ci tylko zostala.

    > z tego co ja wiem to dostal 2 lata i 5 lat pozbawienia prawa do
    > wykonywania zawodu - kwestia tego kiedy wyjdzie to narazie przyszlosc.

    Ale wyjdzie po roku.

    > w sytuacji gdy jego OBOWIAZKIEM bylo jakies zatrzymanie goscia ktory
    > go zaatakowal a wczesniej zaklocal po pijaku spokoj uwazam, ze dostal
    > i tak duzo.

    Bzdura.

    > nie mowie - za pobicie mozna ich bylo zwolnic, itp itd (ukarac surowo)
    > - ale sama smierc tego chlopaka to byl imho wypadek - za bardzo sie
    > szarpal, gliniaz za bardzo chcial go uspokoic - no i sie stalo -

    Rany po uderzeniach to takze stalo sie?!
    Pieprzysz jak maly Kazio po duzym piwie.
    Chlopak byl niemal zmasakrowany. Mam przed soba zdjecia
    tych ludzi. Takie slady powstaja po notorycznym, zwyrodnialym
    palowaniu, biciu do nieprzytomnosci. Jestes glupcem
    jesli tego nie widzisz.

    > pamietaj jednak, ze gliniarz nie przyjechal tam na swoje widzimisie -
    > to zachowane tych chlopakow ZMUSILO go do interwencji i to Ci chlopacy
    > go zaatakowali zmuszajac do ZUPELNIE innego potraktowania sytuacji -
    > dokaldniej - gdyby chlopak mial rozum to dalej by zyl - i tyle -
    > niezaleznie od tego jak zacietymi zomowcami byli Ci policjanci - gdyby
    > chlopacy zachowywali sie jak ludzie to Ci policjanci NIGDY BY DO NICH
    > NIE PRZYJECHALI - jak juz wczesniej proponowalem - zacznij kampanie w
    > tym kierunku - mysle, ze bedzie ciekawsza i pozyteczniejsza.

    Gdybasz. Za duzo tego twego gdybania. Licza sie fakty a nie co by
    bylo gdyby.

    BTW: Nie mam juz zamiar brac udzial w prostackich dysputach
    wiec ciagnij sobie ten temat sam ze soba. EOT

    Neko