    From: "JarQ" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.gorny-slask,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Date: Thu, 13 Jun 2002 08:32:28 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@cerber.farmacol.com.pl

    Neko i kto te inwektywy rzuca :))

    refren znanej pioseneczki specjalnie dla Ciebie :
    "kto no poowiedz ktoooooo" :)))))))))))))))))))))))))))))))))

    A co do zdrowego rozsądku to musze Ci powiedzieć że jak tak zmieniasz zdanie
    z wątku na wątek to ja jakoś już nic z tego co Ty mówisz nie rozumiem :)

    Odnośnie całej sytuacji :to powinno być chyba tak
    Wersja NEKO jak powinno być
    przyjeżdza patrol na wezwanie.
    rozmowa z chłopcami(jak ich nazywasz) dla mnie to młodzi mężczyżni dowód
    każdyz nich ma.
    chłopcy idą grzecznie do domu policjanci z usmiechem wracają do komendy.
    Wersja NEKO tak było:
    przyjeżdza patrol na wezwanie wypadają z auta z pałami i leją jak popadnie
    i kogo popadnie
    ginie młody chlopaczek który mialprzed sobą wielkie zycie moglbyc kims itp
    itd.
    Wersja MOJA z obserwacji zycia w tym kraju wynikająca (nie raz widzialem
    podobne zajscia wiec z duza doza prawdopodobienstwa mowie ze moglobyc tak
    samo):
    przyjezdza patrol
    próba rozmowy
    wyzwiska i prowokacje ze strony tych biednych przed ktorymi całe zycie a tu
    sie ich "dwa psy czepiają"
    policja prosi o dowody slysza że mają spierd!@# i proba zaatakowania( bo
    chlopakinawalone i mysla ze swiat przed nimi otworem bo na studia sie
    dostali)
    i wtedy do akcji wchodzą pałki

    Bardzo mi przykro jak sie komus to nie podoba atakujesz policjanta to
    zostaniesz spalowany bo atakujesz wtedy panstwo ktorego jest on
    przedstawicielem koniec i kropka.
    Dobrze wiedzieli co ich czeka w koncu inteligetni byli bo na "studia sie
    dostali" czyz nie?

    Nie pzdr. bo to juz nudne sie robi jak jeden krzykacz sieje takie
    zamieszanie probojac burzyc podstawy demokratycznego państwa.(ale
    górnolotnie mi to wyszło :)))))))) )

    JarQ

    ps. a moze do tego troche mniej emocjonalnie podejdziecie wszyscy :)