  • 21. Data: 2014-09-07 20:00:20
    Temat: Re: Czy nie się ścigać oszustów?
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-09-07 09:05, Kubuś Puchatek pisze:

    > I "szczelają". Nie zapominajmy, że "szczelali" do niej.

    I to gdzie?!!! W SĄDZIE PRACY!!! A na Policji to jej nawet rękę złamali.
    Ofiara prześladowań jak nic... ;)

    --
    Sonn

  • 22. Data: 2014-09-07 20:05:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Stokrotka wrote:

> [...]
    > Mnustwo reklam firm sprzedających akcje.
    > Będzie czarny poniedziałek , wtorek, ..środa?

    no patrz tobie to nawet google robi na zlosc i nie filtruje spamu.
    Bo do mnie to ani jeden nie dociera.

  • 23. Data: 2014-09-08 09:51:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2014 15:27, Robert Tomasik pisze:

    > Ja od zawsze twierdzę, że powinna - pozaobecnymi - być jeszcze jedna
    > okoliczność wykluczająca ściganie sparwcy: Krańcowa głupota pokrzywdzonego.
    >
    > Weź mi powiedz, jak normalny człowiemożeuwierzyć, że wygrał w grze, w
    > której nie brał udziału?

    Podejrzewam, że inicjator wątku jest raczej wk*.*wiony spamem i chciałby
    udupić spamerów jak się tylko da ;)

    Ale w takim przypadku lepszym rozwiązaniem byłaby jakaś oficjalna lista
    "nie dzwonić/nie pisać" którą spamer musiałby sprawdzać przed każdym
    wysłaniem/zadzwonieniem pod karą grzywny (i to takiej solidnej, po
    której mógłby splajtować).

    Problem byłby ze spamerami operującymi z poza terenu objętego
    jurysdykcją takiego przepisu...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 24. Data: 2014-09-08 09:56:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.09.2014 10:11, z pisze:

    > Widuję ostatnio nawet groźby, zastraszania i klątwy w smsach od "wróżek"
    > żeby tylko wyłudzić parę groszy.

    A KRK straszy wiecznymi torturami jak się do nich nie zapisze lub się od
    nich wypisze... W sumie podoba mi się ten kierunek. Zamknąć KRK i inne
    religie ostrzegające ludzi przed piekłem lub obiecujące nagrody za
    oszustwa o ile nie UDOWODNIĄ, że ich obietnice są prawdziwe ;->

  • 25. Data: 2014-09-08 11:08:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:lujn6n$1bp$1@node2.news.atman.pl...

    > Podejrzewam, że inicjator wątku jest raczej wk*.*wiony spamem i chciałby
    > udupić spamerów jak się tylko da ;)

    Ja też.

> [...]
    > "nie dzwonić/nie pisać" którą spamer musiałby sprawdzać przed każdym
    > wysłaniem/zadzwonieniem pod karą grzywny (i to takiej solidnej, po której

    Popieram. Bo wykroczeń w praktyce nikomu sie nie chce ścigać. I nie żadna
    lista, tylko konieczność wpisania się na listęosoby chcącej otrzymywać
    śmieci. Problemem są wpisywanie na listę "przy okazji". Ostatnio
    przedłużałem umowę w PLUS GSM. Dostałem do przeczytania 4 strony, a do
    podpisu 5 stron. Na 5 były zgody na SPAM w różnych konfiguracjach. Facet
    musiał sobie troszę popoprawiać. Nawet miałem zamiar paszkwil na niego
    napisać, ale po przemyśleniu doszedłem do wniosku,zemało prawdopodobnym
    jest, by pracodawca o takich praktykach nie wiedział, więc dałem spokój.

  • 26. Data: 2014-09-08 11:10:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:lujng3$1iq$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > religie ostrzegające ludzi przed piekłem lub obiecujące nagrody za
    > oszustwa o ile nie UDOWODNIĄ, że ich obietnice są prawdziwe ;->

    Ale to z definicji jest wiara, a nie wiedza. Jeśli nie wierzysz w Boga i
    piekło, to takie straszenie Cię nie obchodzi.

  • 27. Data: 2014-09-08 11:28:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2014 11:10, Robert Tomasik pisze:

    > Ale to z definicji jest wiara, a nie wiedza. Jeśli nie wierzysz w Boga i
    > piekło, to takie straszenie Cię nie obchodzi.

    Tylko promowana przez "sprzedawców" jako prawda.

    Swoją drogą identycznie argumentują różne piramidki finansowe ;->
    (nie udało się, bo nie wierzyłeś w system - twoja wina!)

  • 28. Data: 2014-09-08 11:31:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2014 11:08, Robert Tomasik pisze:

    > Popieram. Bo wykroczeń w praktyce nikomu sie nie chce ścigać. I nie
    > żadna lista, tylko konieczność wpisania się na listęosoby chcącej
    > otrzymywać śmieci. Problemem są wpisywanie na listę "przy okazji".

    Ano właśnie. Potem można się niby wypisać, ale jak "zgoda" się
    rozpełznie po kilku podmiotach - ciężko wszystko wytępić.

    A uniwersalna lista "teraz sobie nie życzę" problem by rozwiązała.

    Spamer twierdzi, że dostał zgodę? Ale wcześniej czy później niż
    konsument ogłosił sprzeciw?

  • 29. Data: 2014-09-08 11:42:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 września 2014 18:06:23 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > W pa�stwie prawa nikt na to nie zareaguje???
    A kto ma zareagować?
    Organy Państwa?
    A niby dlaczego?
    Może np. dla mnie nie jest problemem że ktoś "doprowadza do niekorzystnego
    rozporządza moim mieniem"
    Moim zdaniem organom Państwa nic do tego w takich sytuacjach dopóki ktoś nie złoży
    zawiadomienia.
    Czujesz że ktoś chce "niekorzystnie rozporządzać Twoim mieniem..." to zgłaszaj.

  • 30. Data: 2014-09-08 12:46:49

    W dniu 2014-09-08 o 09:51, Andrzej Lawa pisze:
    > Podejrzewam, że inicjator wątku jest raczej wk*.*wiony spamem i chciałby
    > udupić spamerów jak się tylko da ;)

    To bardzo powierzchowne podejście aczkolwiek pewnie bardzo nowoczesne :-)
    Ja widzę przestępstwo za które nikt nikogo nie karze i nawet nie
    zamierza karać.
    Jak to wpływa na młodzież, społeczeństwo, PKB...