  • 31. Data: 2014-09-08 12:48:33
    Temat: Re: Czy nie się ścigać oszustów?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-08 o 11:42, Kris pisze:
    > Czujesz że ktoś chce "niekorzystnie rozporządzać Twoim mieniem..." to zgłaszaj.

    Jest coś takie jak z urzędu. Gdzie stosować jak nie tu?

  • 32. Data: 2014-09-08 12:57:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 12:48:33 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Jest co� takie jak z urz�du. Gdzie stosowa� jak nie tu?
    A czemu jakikolwiek urząd miałby robić cokolwiek w moim imieniu skoro mi takie sms-y
    nie przeszkadzają i nie uważam że ich autor chce "niekorzystnie rozporządzić moim
    mieniem" Z oferty zaproponowanej w sms nie skorzystam i tyle.

  • 33. Data: 2014-09-08 13:42:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-08 o 12:57, Kris pisze:
> [...]
    moim mieniem" Z oferty zaproponowanej w sms nie skorzystam i tyle.

    W sumie okradanie staruszki na ulicy czy "na wnuczka" też Ci nie powinno
    przeszkadzać :-)

  • 34. Data: 2014-09-08 14:11:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 13:42:03 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > W sumie okradanie staruszki na ulicy czy "na wnuczka" teďż˝ Ci nie powinno
    > przeszkadzaďż˝ :-)
    Uważasz że Państwo powinno dbac o to abym nie brał udziału w loterii sms czy nie
    lokował pieniędzy w Amber Gold i nie pożyczał od "chwilówek"?
    Kurcze to w końcu moje "mienie" i mam chyba prawo nim "niekorzystnie rozporządzać"

  • 35. Data: 2014-09-08 17:05:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:lujsrh$73g$1@node2.news.atman.pl...

    > Tylko promowana przez "sprzedawców" jako prawda.
    >
    > Swoją drogą identycznie argumentują różne piramidki finansowe ;->
    > (nie udało się, bo nie wierzyłeś w system - twoja wina!)

    Tylko jest pewna różnica poza promowaniem przez Kościół wiary w Boga, a
    promowaniem przez Bank swojego produktu na zasadzie wiary w sukces.

  • 36. Data: 2014-09-08 22:00:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-08 o 14:11, Kris pisze:
> [...]
    lokował pieniędzy w Amber Gold i nie pożyczał od "chwilówek"?
    > Kurcze to w końcu moje "mienie" i mam chyba prawo nim "niekorzystnie rozporządzać"

    Ty chciałbyś żyć w państwie które nie zajmuje się takimi rzeczami.
    Ja też mam takie samo zdanie.
    Ale...
    Żyjemy tu gdzie żyjemy. Albo zmieniamy albo stosujemy to co obowiązuje.
    Wiem... jestem zbyt pryncypialny, mało elastyczny na prywatną
    inicjatywę, zazdroszczę obrotności i pomysłu na biznes, nie dostrzegam
    nowych trendów, nie szanuję odmienności ... BLEBLEBLE :-)

    Przykro mi. ;-) zostałem tak wychowany że złodziej jest dla mnie złodziejem.

  • 37. Data: 2014-09-09 23:35:29
    Od: s...@g...com

    Drzewiecki: Polska to dziki kraj.

    Ciekawe jakie prawo ma niemiec?