  • 1. Data: 2014-08-31 00:42:03
    Temat: Obowiązek wymeldowania
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Wymeldowałem się z dotychczasowego miejsca zamieszkania (meldunek
    stały), dostałem pisemko w urzędzie, że MUSZĘ w ciągu 3mc wymienić swoje
    dokumenty... wkurza mnie to trochę bo mój DO jest ważny raptem jeszcze
    rok (chyba wrzesień 2015) no i chodzą plotki o nowym wzorze DO bez
    adresu. Jest jakaś opcja, żeby olać ten wymóg zmiany dokumentów nie
    narażając się na jakieś kary?

  • 2. Data: 2014-08-31 07:01:25
    Temat: Re: Obowiązek wymeldowania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rok (chyba wrzesień 2015) no i chodzą plotki o nowym wzorze DO bez
    > adresu. Jest jakaś opcja, żeby olać ten wymóg zmiany dokumentów nie

    Jak nie masz aktualnie żadnego zameldowania, to dostaniesz dowód bez
    zmeldowania już teraz.

  • 3. Data: 2014-08-31 09:06:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-31 00:42, PlaMa pisze:
> [...]
    > rok (chyba wrzesień 2015) no i chodzą plotki o nowym wzorze DO bez
    > adresu. Jest jakaś opcja, żeby olać ten wymóg zmiany dokumentów nie

    Nałożenie kary bardzo wątpliwe, ale skąd niechęć do wymiany dowodu?
    Przecież jest bezpłatna.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2014-08-31 10:58:06
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-08-31 o 09:06, Liwiusz pisze:
    > Nałożenie kary bardzo wątpliwe, ale skąd niechęć do wymiany dowodu?
    > Przecież jest bezpłatna.
    A zdjęcia do dowodu to się znajduje na ulicy? Poza tym już sam czas to
    pieniądz :-)

    Maciek

  • 5. Data: 2014-08-31 11:12:03
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Nałożenie kary bardzo wątpliwe, ale skąd niechęć do wymiany dowodu?
    > Przecież jest bezpłatna.

    hmm... jak mi poprzedni stracił ważność to musiałem płacić... chyba O_o ...

    Trochę koi to moje nerwy, przy czym muszę się z tego powodu wybrać w
    200km podróż, której nie planowałem :/

  • 6. Data: 2014-08-31 11:16:33
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-31 o 11:12, PlaMa pisze:

> [...]
    > hmm... jak mi poprzedni stracił ważność to musiałem płacić... chyba O_o ...
    > Trochę koi to moje nerwy, przy czym muszę się z tego powodu wybrać w

    a co z innymi dokumentami? PJ itd itp?

  • 7. Data: 2014-08-31 12:20:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-31 11:12, PlaMa pisze:

    >>> rok (chyba wrzesień 2015) no i chodzą plotki o nowym wzorze DO bez
    >
    > hmm... jak mi poprzedni stracił ważność to musiałem płacić... chyba O_o ...

    Widzę na grupie, że meldowałeś się ostatnio w maju, więc na pewno
    wówczas nie płaciłeś :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2014-08-31 12:34:03
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-31 o 12:20, Liwiusz pisze:

    > Widzę na grupie, że meldowałeś się ostatnio w maju, więc na pewno
    > wówczas nie płaciłeś :)

    wtedy tylko teoretyzowałem :)

  • 9. Data: 2014-08-31 18:53:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek wrote:
    > A zdjęcia do dowodu to się znajduje na ulicy? Poza tym już sam czas to
    > pieniądz :-)

    zdjecia zwykle są po 50 gr albo taniej. wystarczy zwykly telefon z
    aparatem.

  • 10. Data: 2014-08-31 18:54:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PlaMa wrote:

    > a co z innymi dokumentami? PJ itd itp?

    ja jezdze na niewymienionym i ostatnio policjant przy wypisywaniu
    mandatu :) nie miał zastrzeżeń.