  • 381. Data: 2009-11-17 17:22:51
    Temat: Re: Czy moge wniesc wlasny napój?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    KRZYZAK <k...@g...com> pisze:

    > To nie ma znaczenia. Nie moze mnie zmuszac do okreslonego zachowania.

    A od czego milicjanci pały noszą i w jakich celach ich używają? :-)
    Rozmawiamy o konkretnej sytuacji a twoja analogia jest zbyt odległa
    i oderwana by miała znaczenie poza udowadnianiem innym zacietrzewienia
    w dyskusji :-)

    > Kino sie wywiazuje. Usluga polega na tym, ze mozesz obejrzec film w
    > sali kinowej. Jedzenie w sali kinowej to usluga dodatkowa:)

    Jedzenie *mojego* jedzenia (nie zakupionego w kinie) na sali kinowej to
    usługa kina? :-)

    P.S.
    Jestem rozczarowany że nikt dotąd nie wyjechał z demagogiczną tezą że
    cena "jedzenia kinowego" zawiera w sobie dodatkowe *WYSOKIE* koszty
    sprzątania ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Rozmawiałem z panem prezydentem Juszczenką, z panem prezydentem Dżagaszwili,

  • 382. Data: 2009-11-17 18:04:11
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 18:22:51 +0100, Andrzej Adam Filip napisał(a):

    > Jedzenie *mojego* jedzenia (nie zakupionego w kinie) na sali kinowej to
    > usługa kina? :-)

    Tak samo jak czyszczenie *twojego* plaszcza w pralni:)

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 383. Data: 2009-11-17 18:34:49
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    KRZYZAK <k...@k...pl> pisze:

    > Tak samo jak czyszczenie *twojego* plaszcza w pralni:)

    Jeśli to był żart to doceniam poczucie humoru, jeśli nie do chylę czoła
    przed wielkością głupoty :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Lepszy policzek od przyjaciela niż chleb od wroga.

  • 384. Data: 2009-11-17 22:56:16
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 02:19:56 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Niestety dla ciebie Kodeks Cywilny też obowiązuje na terenie prywatnym.

    Niestety dla Ciebi. Zawarles umowe, to sie do niej stosuj.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 385. Data: 2009-11-17 23:05:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > No i co z tego? Ja chce wejsc do Twojego mieszkania, a ty nie mozesz
    > mnie nie wpuscic, bo jest to zmuszanie do okreslonego zachowania.

    Czy ty na prawdę jesteś zbyt tępy, żeby dostrzec różnicę pomiędzy
    seansem filmowym, na który ktoś, kto nabył bilet, ma swobodny wstęp, a
    prywatnym mieszkaniem, do którego swobodny wstęp mają tylko lokatorzy?

  • 386. Data: 2009-11-17 23:05:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > Jeśli to był żart to doceniam poczucie humoru, jeśli nie do chylę czoła
    > przed wielkością głupoty :-)

    Stawiam na tę druga opcję...

  • 387. Data: 2009-11-17 23:06:43
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: Daniel Pyra <d...@g...spamik.be.pl>

    Łukasz Kalbarczyk pisze:
    > Czy do kina mogę wnieść własny napój/jedzienie itp.?
    > Jak reagować na zaczepki bileterów typu "nie może
    > pan z tym wejść, bo to nie zostało kupione u nas" albo
    > "może pan ewentualnie to zjeść tutaj przy nas"?
    > Co z własnością, posiadaniem i wolnością?

    Wszystkim zwolennikom kinowego zamordyzmu pozostawiam pod rozwagę dwie
    hipotetyczne scenki.
    1. Przewoźnik kolejowy sprzedaje bilety bilety na przejazd pociągiem. W
    regulaminie porządkowym przewoźnika jest jednak wyraźnie zaznaczone, że
    w pociągu można korzystać z bezprzewodowego internetu w laptopach
    wyłącznie za pośrednictwem sieci wifi przewoźnika, płatnej 10 PLN za 1
    Mb przesłanych danych. Jakakolwiek próba łączenia z internetem w inny
    sposób, np. za pośrednictwem modemu GPRS, jest naruszeniem umowy
    przewozu i może skutkować wysadzeniem pasażera na najbliższym
    przystanku, bez prawa dochodzenia zwrotu należności za niewykorzystaną
    część przejazdu.
    2. Biuro turystyczne zastrzega, że w czasie trwania wycieczki
    organizowanej przez biuro kebaby można nabywać wyłącznie we wskazanych
    przez biuro punktach gastronomicznych. Zakup kebabu przez uczestnika
    wycieczki w nieautoryzowanym punkcie jest złamaniem regulaminu i wiąże
    się z natychmiastowym odesłaniem uczestnika wycieczki do kraju - na
    koszt uczestnika wycieczki.

    Logiczne, prawda?

    Pozdr.!
    (D)

  • 388. Data: 2009-11-17 23:06:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Wprawdzie wcześniej mówiłeś coś innego,

    To samo, choć może nieco innymi słowami. Inteligentni nie mieli
    problemów ze zrozumieniem sensu.

    > ale niech Ci będzie: ta teza jest równie bzdetna, jak poprzednia ;-)

    Twoje twierdzenie jest fałszywe.

  • 389. Data: 2009-11-17 23:07:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > No i popatrz, tymczasem w kinie nikt nie podkłada drugiej umowy "na
    > kanapki".

    Skoro nie podkłada, to dlaczego potem usiłuje ją egzekwować, hmm?

  • 390. Data: 2009-11-17 23:13:05
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    KRZYZAK <k...@k...pl> pisze:

    > Niestety dla Ciebi. Zawarles umowe, to sie do niej stosuj.

    On zapewne twierdzi że kupując bilet do kina był przekonany że zawiera
    inną umowę niż ta którą miał niby zawrzeć zdaniem biletera
    "odmawiającego" wpuszczenia z własnym napojem na salę kinową.

    Może pójdziesz do kina z cyfrówką i postniesz nam linka do "niepokątnie"
    wywieszonego "regulaminu kina" takiego żeby klient miał "nieteoretyczną"
    szansę się z nim zapoznać? :-)

    W sprawie "napoju nie z kina w kinie" są dwie kwestie:
    a) bardzo mocno wątpliwa czy "klienci kina" są w należyty i właściwy
    sposób informowani o takich "wymogach" *PRZED* zakupem biletu.
    Ja tu mam "prawie pewność" że w większości kin nie i to daje klientom
    spore pole do "uzasadnionego prawnego pieniactwa" :-)
    b) mniej oczywista kwestia czy kino ma w ogóle prawo do takich
    "regulacji wewnętrznych". Ją sądzę że nie, ale tylko twoją głowę
    za to dam ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Odsunięcie się od głupca jest zbliżeniem z rozumnym.