  • 231. Data: 2023-10-03 17:51:26
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 12:58, J.F pisze:

    > To tak jak ze Shrekiem - narobił rabanu, uruchomił kontakty,
    > znalazl motr sam, i sie nie dowiemy, czy Policji zajełoby to
    > jeszcze 12h czy dwa tygodnie ... a jak widać zabrała sie do sprawy w
    > miarę prawidłowo.

    Tak się zabierała prawidłowo że podobno zgarnięcie żeby odpytać dwóch
    żuli siedzących dzień w dzień na tym samym murku przekraczało ich
    możliwości a wiedząc o miejscy postoju busa 2 km od komendy nie
    pojechali nawet sprawdzić przez niemal sześć godzin.

    Sprawdź sobie jakie mają sukcesy w odzyskiwaniu pojazdów - a weź pod
    uwagę, że obecnie wszędzie są kamery. Prawda jest taka że policji to
    koło chuja lata i jak nie narobisz hałasu to chuja zrobią. Dlatego
    robert tak nie nawidzi pismaków - robią szum i patrzą im na ręce.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 232. Data: 2023-10-03 17:53:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale nikt nie jest w stanie podać linka (policja, prokuratura) do takiej
    > informacji, gdzie nie wspomina się o BMW, poza dziennikarskimi
    > interpretacjami.
    > Jedynie pierwsze info z policji w Piotrkowie Trybunalskim dało fotkę
    > rozbitego BMW, ale napisali tylko o Kii.

    No przecież ciężko o badziej wyrazisty dowód "niekompetencji" gdzie jest
    notatka w której pisze się wyłącznie o kii jako uczestniku wypadku a
    zamieszcza zdjęcie drugiego samochodu.

    Stąd zaczytali pisamki i się dziwili dlaczego skoro jebły się dwa to nie
    ma o nim wzmianki. Zdjęć pewnie nawet nie widzieli.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 233. Data: 2023-10-03 17:59:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak mamy teoretyzować, to byli już poszukiwani za wcześniejsze
    > przewinienia. Albo ich znaleźli, chcieli wylegitymować, a oni zaczęli
    > uciekać.

    Nie bardzo.

    > Może nie uciekali, grzecznie pojechali z policją na
    > przesłuchanie, a po nim decyzja o zatrzymaniu.

    Też raczej nie, bo z tego co wiem to przesłuchali ich po zatrzymaniu.
    Siedzieli na dole a ja składałem zeznania przed nimi - przynajmniej tak
    powiedział mi policjant na pytanie czy wiadomo co z tablicą
    rejestracyjna - "jeszcze z nimi nie rozmawiałem". Mógł oczywiście kłamać
    ale po co?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 234. Data: 2023-10-03 18:01:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 16:07, J.F pisze:

    > Moze chyba dzielnicowy donieść, nie trzeba pocztą ...

    Jak pisałem - gości od mojego moto po prostu zawinęli a to liga okręgowa
    w porównaniu z tym, także tego...

    Myślicie że w grubych akcjach wysyłają polecony i czekają aż im spierdolą?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 235. Data: 2023-10-03 18:02:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 16:33, J.F pisze:

    > Boziewicza?
    > On chyba juz w chwili publikacji (miedzy wojnami) byl, jakby to ując
    > ... bezprawny ?

    Najpierw się zapierał że nie zakłada się bo to nielegalne a teraz
    kodeksem dotyczącym strzelania się podpiera;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 236. Data: 2023-10-03 18:07:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 15:07:57 +0200, J.F wrote:

    > O widzisz - albo sami zrobili.

    t=firefox-b-d&sca_esv=570114396&sxsrf=AM9HkKkT86g8yk
    zN0SAPzf0dJp5benr4kQ%3A1696272889474&source=lnt&tbs=
    cdr%3A1%2Ccd_min%3A9%2F16%2F2023%2Ccd_max%3A9%2F16%2
    F2023&tbm=

    Z listy
    https://epiotrkow.pl/news/Tragiczny-wypadek-na-A1-po
    d-Piotrkowem-Nie-zyja-3-osoby-w-tym-dziecko,52442,0,
    4

    i faktycznie, jeden z pierwszych komentarzy
    16.09.2023 21:39
    "Znów powiecie że BMW to przypadek? Ci kierowcy tych marek aut nie
    myślą."

    Czyli chyba w artykule od początku było:
    "Ze wstępnych informacji, które otrzymaliśmy od świadków zdarzenia BMW
    M8 uderzyło w samochód osobowy marki KIA, który doszczętnie spłonął
    wraz z pasażerami i kierowcą. BMW podróżowało prawdopodobnie trzech
    mężczyzn, którzy zostali przewiezieni do szpitala."

    16.09.2023 23:06
    "Widać na filmie że migał światłami żeby mu zjechać"

    a filmy sa trzy. Drugi stąd
    https://www.facebook.com/bandyci.drogowi/videos/2045
    02632646921/?ref=embed_video&t=7
    16.09 21:21 .. ale gdzies chyba jest oryginal jeszcze wczesniejszy,
    bo podpis "BMW M8 wyprzedza autora nagrania - jedzie bardzo szybko po
    czym się rozbija się." a na tym filmiku tego nie widać.

    Ktos szybko wysłał, czy artykuł edytowany później?

    komentarz kolejny
    17.09.2023 12:38
    "Gdzieś mi się przewinęło, że kierowca bmw jechał 260km/h."
    To chyba musiało pochodzic z ktorejs analizy filmiku, na internecie ..
    ale to juz później ..

    soby-nie-zyja,291536/

    > U gory są dwie daty
    > 6 września 2023 21.46 17 września 2023 10.10

    J.

  • 237. Data: 2023-10-03 18:15:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 18:07, J.F pisze:

> [...]
    > czym się rozbija się." a na tym filmiku tego nie widać.
    >
    > Ktos szybko wysłał, czy artykuł edytowany później?

    Być może edytowalny, bo jest pod filmem "z ostatniej chwili". Natomiast
    nie podejrzewam żeby daty i godziny przy komentarzach były lewe. Tak jak
    pisałem - od początku było o dwóch samochodach w tym BMW.

    Więc co - wszyscy wiedzieli tylko policja nie? Bez jaj.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 238. Data: 2023-10-03 18:41:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 18:01:25 +0200, Shrek wrote:

    > Jak pisałem - gości od mojego moto po prostu zawinęli a to liga okręgowa
    > w porównaniu z tym, także tego...
    >
    > Myślicie że w grubych akcjach wysyłają polecony i czekają aż im spierdolą?

    W grubych to oczywiscie nie czekają, albo czekają, zeby AT zaatakowała

    Ale tu, wypadek jakich wiele ... tylko ze Ziobro straszy zabójstwem.

    Tylko tak usiłuje odgrzebac w pamięci ... bo tu mamy
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,302
    45954,wypadek-na-a1-ziobro-wydalem-polecenia-aby-zos
    tal-upubliczniony.html

    "Minister sprawiedliwości i prokurator generalny podczas konferencji w
    Łodzi odniósł się do tragicznego wypadku na autostradzie A1. -
    Prokurator zarządził zatrzymanie podejrzanego w tym momencie, kiedy
    wydał też postanowienie o ogłoszeniu zarzutów popełnienia przestępstwa
    spowodowania wypadku ze skutkiem śmiertelnym, oraz wystąpił do sądu o
    tymczasowy areszt - przekazał Ziobro."

    czyli co - prokurator chciał zwinąc sprawnie ale się "odbił od
    klamki"? I zostało napisac list gonczy?

    Tylko ... najpierw miał być odczyt czarnych skrzynek, potem opinia
    biegłego, potem decyzja prokuratora ... a Ziobro juz 27.09 mówi o
    predkosci 253km/h

    https://www.rmf24.pl/regiony/lodz/news-bmw-mialo-na-
    liczniku-co-najmniej-253-km-h-nowe-informacje-w,nId,
    7052795

    Zarzuty juz byly postawione i próba zatrzymania dokonana, czy Ziobro
    ostrzegł przed akcją?
    Bo jeszcze 26.09 prokuratura jakby nie była pewna
    https://tvn24.pl/lodz/sieroslaw-autostrada-a1-rodzin
    a-splonela-w-aucie-nikt-nie-uslyszal-zarzutow-prokur
    atura-o-szczegolach-sledztwa-7361869

    No ale to mogło być na pokaz ... lub nie wie rzecznik, co tam
    prokurator prowadzący szykuje.

    Zdaje sie jednak, ze kierowca bmw nie chcial testowac swojego
    szczęscia, tylko ewakuował sie znacznie wczesniej.

    J.

  • 239. Data: 2023-10-03 18:45:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 17:53:41 +0200, Shrek wrote:

    > No przecież ciężko o badziej wyrazisty dowód "niekompetencji" gdzie jest
    > notatka w której pisze się wyłącznie o kii jako uczestniku wypadku a
    > zamieszcza zdjęcie drugiego samochodu.

    Oj tam oj tam. Kobieta sie moze nie znac na samochodach.
    Ma opis od innych, ma zdjecia z wypadku, załącza najgorzej rozbite ...
    i chyba moze nie wiedziec jak wygląda znaczek bmw ? :-)

    > Stąd zaczytali pisamki i się dziwili dlaczego skoro jebły się dwa to nie
    > ma o nim wzmianki. Zdjęć pewnie nawet nie widzieli.

    Wychodzi na to, ze pismaki od początku duzo wiedziały od tych
    niedobrych internautow ..

    J.

  • 240. Data: 2023-10-03 18:53:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 18:41, J.F pisze:

    > W grubych to oczywiscie nie czekają, albo czekają, zeby AT zaatakowała
    >
    > Ale tu, wypadek jakich wiele ... tylko ze Ziobro straszy zabójstwem.

    A u mnie kradzież pojazdu jak kradzież - nawet ziobro miał to w dupie a
    ich po prostu zawinęli. Więc ten tego... Nie wierz we wszystko co robert
    mówi. Najlepiej nie wierz w nic co on gada:P

> [...]
    > tymczasowy areszt - przekazał Ziobro."
    >
    > czyli co - prokurator chciał zwinąc sprawnie ale się "odbił od

    Akurat zero należy wierzyć jeszcze mniej niż robertowi:P Politykom nie
    ufamy z zasady - ten konkretny ma wiarygodność zdefiniowaną w nazwisku:P

    > Zdaje sie jednak, ze kierowca bmw nie chcial testowac swojego
    > szczęscia, tylko ewakuował sie znacznie wczesniej.

    Też tak sądzę. No ale cytując roberta - nie masz o tym zielonego pojęcia:P

    To w sumie zabawne, jak zawsze daje się zapędzać w jakieś absurdalne
    twierdzenia broniąc kolegów - a w zasadzie sam się zapędza;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!