    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 27 Oct 2023 07:28:41 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czego pragnie Tusk
    From: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Andrzej B. napisał(a):

    > Znów mamy tyrać dla obcych?

    Skoro PL odrzuciła poprzedni system i dalej pozostała słabo zorganizowana,
    część ludków musi tyrać na zachodek.

    > Mam nadzieję, że Duda stanie w naszej obronie i w Brukseli
    > wyraźnie powie - DOŚĆ TEGO!

    Unijne już powiedzieli węgrom: jak się nie podoba, możecie sobie wyjść.
    Poza tym nie oszukuj się, Dudeł z pisami przyklepywali wszystko jak leci.

    > Pozostawia jedynie te traktaty, które zawierają partnerską wymianę
    > gospodarczą (podkreślam PARTNERSKĄ WYMIANĘ), zniesienie granic dla
    > obywateli UE

    Ambicje UE są wyższe.

    > Jeśli UE będzie stawiać warunki to należy im przypomnieć, że winni są nam
    > reparacje za II wojnę światową.

    Nic nie są winni. PISy na kwartał przed wyborami odgrzewają temat licząc
    na kilka % głosów. Poza gęganiem nic z tego nie wynika.

    > Wszystkie publikatory powinny ostrzec Polaków, że gdy rządy obejmie Tusk
    > czeka nas Balcerowicz2, który błyskawicznie ograbi Polaków z oszczędności
    > wysoką inflacją połączoną z propagandą, że dzięki Tuskowi żyje nam się lepiej.

    UE aby iść w federacje musi ściągać więcej podatków.

    > PIS też powinien dokonać korekty w sferze praw - na takie jakich chcą obywatele.

    > Zwyciężyć muszą ci najlepsi.

    Pomyliłeś waść systemy. W PL wystarczy dupę lizać komu trzeba.

    > Gdyby w praktyce okazali się mało operatywni powoła się tych kolejnych
    > z najwyższymi punktacjami właśnie z tych konkursów.

    J.w pomyliłeś systemy.

    > Przekonamy się wkrótce, że Tusk wróci bez KPO, brukselscy kumple dadzą mu
    > takie warunki, że on sam się ich przestraszy.

    Ano, PL tak się błaźni za 2% pkb:)
    Grunt żeby uzależnić państwa od kroplówki z forsą.