  • 1. Data: 2014-04-08 09:41:35
    Temat: Najem okazjonalny
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    Podpisałem z najemcą umowę na wynajem mieszkania.
    Chcę to zgłosić do US.
    Z tego co czytam na stronie
    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/417619,umowe_n
    ajmu_okazjonalnego_trzeba_zglosic_do_urzedu_skarbowe
    go.html
    mam na to 14 dni.
    Czy poza umową coś jeszcze mam do US dostarczyć?
    Czy tak jak piszą w tym artykule muszę dostarczyć pisma np. poświadczenia od
    notariusza, deklaracje, że najemca ma gdzie mieszkać w razie eksmisji etc.

    A może sama umowa do US i deklaracja dot. płacenia ryczałtu wystarczy?

  • 2. Data: 2014-04-08 09:51:18
    Temat: Re: Najem okazjonalny
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 8 Apr 2014 09:41:35 +0200
    "Vikku" <B...@w...pl> wrote:

    > A może sama umowa do US i deklaracja dot. płacenia ryczałtu wystarczy?

    a po co zakładasz kolejny temat, skoro dopiero co jeden założyłeś?

    US interesuje tylko umowa i kasa na koncie, a to czy będziesz miał co zrobić z
    niechcianym lokatorem to nie ich sprawa

    --
    pozdrawiam
    szerszen