    Date: Mon, 28 Nov 2016 13:47:37 +0100
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cara chrani!

    W dniu 2016-11-28 13:05, A. Filip pisze:

    > Kto nie głosuje ten zdaje się na wybór innych, nieprawdaż?

    Nie - przy obecnym systemie wyborczym, nie ma czasami na kogo głosować,
    sam mam ten problem, że czasami mogę oddac co najwyżej głos nieważny,
    ale nie kazdemu chce się iść, by takowy oddać.

    > Ci co nie zagłosowali zapewne nie widzieli (wielkiej) różnicy między
    > PiS+ (listą PiS) a innymi dostępnymi wyborami. Opierdolisz gówniany
    > system RP3 demokracji dający tak marny wybór że aż tak wielu ludziom
    > nawet się głosować nie chce? :-)

    Tak sądzę, ponieważ różnica między PO i PiSem, to w zasadzie głównie
    pijar... Ustawy PO wprowadzane sa przecież przez PiS (przy protestach
    PO, bo pozory być muszą, a dodatkowo to nie oni sa u władzy). Niestety
    system winien być taki, że powinniśmy wybierać zarządzających, a nie
    rządzących...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl