  • 21. Data: 2016-11-28 19:28:35
    Temat: Re: Cara chrani!
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup

    US jest +/- 10x większe ludnościowo. Stawiam dolary przeciw orzechom, ze
    ochrona prezia US-iech kosztuje ZNACZNIE więcej niż ochrona prezia PiS.

    -----
    > Według Newsweeka

    Ala ma kota

  • 22. Data: 2016-11-29 17:09:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 26-11-16 o 18:47, Pajdak pisze:

    >Wnosząc po wyniku wyborów - cokolwiek byśmy nie sądzili - problemem
    >nie
    >tyle jest gniew ludu, co zagrożenie ze strony pojedynczych oszołomów.
    >Szacuję, że to może kosztować kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie.

    Nie wiecej ?
    Funkcjonariuszy trzeba chyba co najmniej dwoch naraz, co nam daje
    10-12 etatow, plus samochod/y sluzbowe, umundurowanie, dodatki,
    skladki emerytalne ... no moze sie ponizej 100 tys zmiesci.

    J.

  • 23. Data: 2016-12-01 18:18:00
    Od: Kviat <null>

    W dniu 2016-11-27 o 08:06, A. Filip pisze:

    > Bo prezes kobiety gwałci i dzieci zarzyna w kołyskach? :-)

    Nie sądzę.
    Jest mowa o oszołomstwie, a nie o gwałtach i zarzynaniu dzieci. Nie
    bardzo rozumiem dlaczego masz takie skojarzenia związane z prezesem.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 24. Data: 2016-12-01 18:31:05
    Od: Kviat <null>

    > Z czego wynika wniosek, że to ma cokolwiek wspólnego z ludem?

    Bo lud powinno się chronić przed oszołomstwem?

    > U nas się
    > już tak jakoś dziwnie przyjęło, że większość oszołomów, jak nie może
    > przedstawić sensownych argumentów, to na "wolę ludu" się powołuje.

    Dokładnie. Czyli jednak związek z ludem jest :)

    > Wnosząc po wyniku wyborów większość ludu Prezesa popiera.

    Większość tych co poszli do wyborów.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 25. Data: 2016-12-01 19:01:30
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Oczywiście, reszta popiera Konowicza.

    -----

  • 26. Data: 2016-12-03 17:03:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01-12-16 o 18:31, Kviat pisze:

    > Bo lud powinno się chronić przed oszołomstwem?

    To jeśli owa ochrona ma chronić lud, to powinna być pokrywana ze środków
    publicznych (ludu). Tyle, że ochrona powinna być adekwatna do
    zagrożenia, a bez względu na naszą opinię o Prezesie,nie sądzę, by
    fizycznie komukolwiek zagrażał, a formalnej władzy w zasadzie nie ma
    żadnej.

    > Dokładnie. Czyli jednak związek z ludem jest :)

    > Większość tych co poszli do wyborów.

    A pozostałym ktoś bronił? Z skąd wniosek, że pośród tych, co nie poszli
    nie ma zwolenników PiS. A przede wszystkim jak chcesz to stwierdzić?

  • 27. Data: 2016-12-04 16:54:22
    Od: Kviat <null>

    > a bez względu na naszą opinię o Prezesie,nie sądzę, by
    > fizycznie komukolwiek zagrażał,

    No. Ja też uważam, że tylko niektórzy dyktatorzy osobiście ludzi
    zamykają w więzieniach, osobiście pozbawiają praw obywatelskich,
    osobiście łamią konstytucję, osobiście biją obcokrajowców w tramwajach,
    osobiście wywieszają rasistowskie transparenty na meczach, osobiście
    wprowadzają fundamentalistyczne prawa religijne...
    Ale to wyjątki. Faktycznie, nikomu fizycznie nie zagraża.

    http://www.smakslowa.pl/z,21,pl,jak_zostac_dyktatore
    m__podecznik_dla_nowicjuszy_.html

    > a formalnej władzy w zasadzie nie ma
    > żadnej.

    Ma rzeczywistą. Formalną ma w głębokim poważaniu.

    > A pozostałym ktoś bronił? Z skąd wniosek, że pośród tych, co nie poszli
    > nie ma zwolenników PiS. A przede wszystkim jak chcesz to stwierdzić?

    Skąd wniosek, że pośród tych co nie poszli są zwolennicy PiS? A przede

  • 28. Data: 2016-12-05 00:06:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-12-16 o 16:54, Kviat pisze:

    > Skąd wniosek, że pośród tych co nie poszli są zwolennicy PiS? A przede
    > wszystkim jak chcesz to stwierdzić?
    Ależ ja tak nie twierdzę. Uważam, że szkoda sobie tym głowę zawracać, bo
    nie da się tego w żaden sposób ustalić. Mają większość, tych, co głosowali.

  • 29. Data: 2016-12-05 07:55:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-12-05 00:06, Robert Tomasik pisze:

    > Ależ ja tak nie twierdzę. Uważam, że szkoda sobie tym głowę zawracać, bo
    > nie da się tego w żaden sposób ustalić. Mają większość, tych, co głosowali.

    Najwięcej głosów to nie większość, większość dał im system rozdziału
    głosów - tak w kwestii formalnej. Bo do 50% to kilkanaście punktów
    procentowych jednak brakowało.

    Jeśli chodzi o niegłosujących, zapewne przyczyny były rózne, tak jak i
    poglądy tych co nie głosowali. Ale faktem jest, że zazwyczaj nie ma na
    kogo głosować, a nawet jak jest, to często daje się głos innej osobie, a
    nie zawsze jest to zgodne z poglądami głosującego.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 30. Data: 2016-12-07 20:51:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05-12-16 o 07:55, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Najwięcej głosów to nie większość, większość dał im system rozdziału
    > głosów - tak w kwestii formalnej. Bo do 50% to kilkanaście punktów
    > procentowych jednak brakowało.

    Nie śledziłem tego, ale skoro tak piszesz, to pewnie tak jest.

> [...]
    > kogo głosować, a nawet jak jest, to często daje się głos innej osobie, a
    > nie zawsze jest to zgodne z poglądami głosującego.

    Dokładnie masz rację. Sukces PiS - w mojej ocenie - jest nie tyle
    spowodowany jakimś fenomenalnym programem, do którego przekonali
    większość, co brakiem konkurencji. W tych wyborach nie za bardzo było na
    kogo głosować po prostu.