  • 21. Data: 2002-01-26 10:38:06
    Temat: Re: CZY "OWSIAK" JEST LEGALNY ?
    Od: "Jägermeister" <j...@j...prv.pl>

    Użytkownik "leh" <l...@...pl> napisał w wiadomości
    news:hu145u4gl3q103ag5aim07g0u7kve557ce@4ax.com...
    (...)

    > Wiecej tolerancji.

    "Tolerancja i humanizm to wymysl zwariowanych ideologow"- Hitler ;))

    M.

    BTW. Nie pytaj czy ja tak sadze gdyz jedynie skojarzyla mi sie wypowiedz ww.
    ;)

  • 22. Data: 2002-01-26 11:12:27
    Od: "Jägermeister" <j...@j...prv.pl>

> [...]
    Skarbowym

    > Czy złożenie doniesienia do prokuratury ma coś wspólnego z US ?

    Czytaj uwaznie co czego sie tyczy.

    > Wątpie byś miał bardziej niebezpieczny zawód od mojego.

    Jestes gornikiem dolowym? ;)
    Jesli tak to OK.
    Chociaz oni nie nosza stale broni palnej ;)

    > To po co piszesz o wolontariacie ? No i skoro dzieci się tam nie
    > wykorzystuje ( na Zachodzie ) to pewno dlatego aby nie łamać prawa.
    (...)

    No widzisz...
    Czytac nie znaczy rozumiec wiec przyczytaj i zrozum o co chodzi ;)

    > Masz wokół siebie ludzi potrzebujących pomocy.

    Tak jak i ty!

    > Udziel im choćby drobnej pomocy a nie funduj sobie dobrego
    samopoczucia wrzucając
    > nędzną złotówkę do puszki Owsiaka.

    Nie wiesz nic o mnie,wiec po co snujesz swe wywody?
    Tak sie skladam,ze od kilkunastu lat pomagam innym(poza zawodowo).
    Mam poza tym bliska osobe powaznie chora wiec oprocz pomocy jej pomagam tez
    i innym.
    Co do WOSP to tez nie wrzucam "nedznej zlotowki" lecz ciut wiecej.
    Pomysl zanim cos napiszesz.

    >Na onecie pisali, że w łódzkim ( poprawcie
    > mnie jeśli to nie było łódzkie ) średnia całodzienna na puszkę wyniosła
    10
    > zł. !!!!!!

    Moze wiecej znalazlo sie Tobie podobnych :->

    zbiorkach

    > I tak uważam, że 50 % zebranych dóbr trafia do złodzieji. Ja rocznie
    wydaję
    > może z 200 zł. na pomoc potrzebującym ( chodzi o jedną osobę) i po
    jaki
    > ch..j mam jeszcze dawać jakiemuś palantowi - biznesmenowi? A Owsiak
    > biznesmen.

    1.200zl?! Rocznie?! Co za rozrzutnosc ;)
    Nie bede sie z Toba licytowal gdzy nie o to jest ponizej pewnego poziomy w
    takiej dyskusji
    ale moge ci powiedziec,ze 200zl to mozna wydac ale co najmniej! miesiecznie.
    2.Co do zebranej kasy i biznesmena to jedynie moge ci powiedziec,ze znow
    trafiasz "kula w plot"
    gdyz ani kasa nie jest rozparcelowywana byle gdzie ani Jurek nie nalezy do
    typu biznesmena
    a tym bardziej nie zasluguje na okreslanie go inwektywami.
    Znam go od kilkunastu lat i nie masz pojecia jakim jest czlowiekiem.
    Jest za to czlowiekiem z mnostwem dobrych pomyslow i talentem
    organizatorskim.

    Nie mierz innych swoja miara!
    Jesli ty jestes takim typem biznesemena-p...to nie znaczy,ze inni tez :->

    > Podatki płacę i pomagam komuś ale z serca a nie pod wplywem hałasu
    > medialnego.

    200zl rocznie?!
    Gratuluje ..."serca"
    BTW. pewnie te 200 wydajesz w ratach po np.10zl albo zeby odpisac sobie od
    podatku.

    (...)
    > To się ciesz. To jest dla mnie ważnym argumentem aby czuć się
    potrzebnym
    > i wartościowym człowiekiem.

    To lepiej przetrzyj oczy i postaraj sie inaczej popatrzec na caloksztalt a
    nie wypisuj takich bredni.

    > Jestem "cienki" z prawa.

    "Nieznajomosc prawa szkodzi"

    >Dlatego rzucilem tu hasło. Nie mam wątpliwości,
    > że wszelkie fudacje to w istocie przykrywki dla mętów i krętaczy.

    Poprosze o fakty.
    Przyklad: jesli w grupie 30 osob jedna jest przestepca to nie znaczy,ze
    wszyscy tacy sa.

    M.

  • 23. Data: 2002-01-26 11:26:00
    Od: "Jägermeister" <j...@j...prv.pl>

    > "Jägermeister" <j...@j...prv.pl> skribis:
    >
    > I to jest wlasnie myslenie egoistyczne - pomagaj innym bo ty kiedys
    > bedziesz potrzebowal pomocy.

    Tak jak ze stresem czy z cholesterolem.
    Ma dwie odmiany: dobra i zla.
    Egoizm w m.in. takim przypadku moze byc dobry.

    > To z tego, ze przyparza kasom chorych itp wiekszego chodu niz czlowiek
    > wrzucajacy dwa zlote owsiakowi.

    Sam piszesz: "przyparza kasom chorych".
    Kasom chorych! A samym ubezpieczonym?
    Czy nie widzisz jak stoja Kasy Ch.?
    Jedne sa na skraju bankructwa,inne stale sie rozbudowuja a jeszcze inne maja
    pieniadze na kontach ulokowane
    a sami pacjenci?

    > I wynika z tego ze wiecej robisz dla sluzby zdrowia niz niektorzy
    > kwestujacy, a przynajmniej nie robisz z tego show.

    Napisalem: "moze placa".
    A co do reszty to nie ja pisalem,ze place "dwie skladki" i szczyce sie tym
    publicznie.

    > nie czytales watku ?

    Chce to od Ciebie uslyszec ;)

    > Jak dziecku wybito zeby, to go to wzmocnilo ?

    Zapytaj to dziecko nie mnie ;)

    M.

  • 24. Data: 2002-01-26 14:17:10
    Od: <s...@p...onet.pl>

    I co z tego, że "gnata" nosisz ? I tak masz bardzo bezpieczny zawód.

    > Znam go od kilkunastu lat i nie masz pojecia jakim jest czlowiekiem.
    > Jest za to czlowiekiem z mnostwem dobrych pomyslow i talentem
    > organizatorskim.

    Piszesz jak o szwagrze. Nie dziwię ci się, że jesteś podekscytowany. No tak ,
    gnata nosisz ale dla mnie to nadal mało. Mam nadzieję, że wiesz z której
    strony pocisk wylatuje. Policjantom należy to stale przypominać.
    Pamietaj, pistolet ma taką rurkę czyli coś z dziurką o średnicy palca. Z
    otworu tego moze wylecieć pocisk !!! i zrobić komuś kuku.
    Na resztę Twoich wypowiedzi nie odpowiadam, nie da się. Teraz rozumiem
    skad tyle dowcipów o policjantach :-) A teraz wychodze na spacer. Sorry ,
    wychodzę w teren :-)

    Pozdr. A.

  • 25. Data: 2002-01-26 14:22:12
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > "Tolerancja i humanizm to wymysl zwariowanych ideologow"- Hitler ;))
    >
    > M.
    >
    > BTW. Nie pytaj czy ja tak sadze gdyz jedynie skojarzyla mi sie wypowiedz ww.

    Nawet piszesz jak policjant ale z gatunku MIĘŚNIAK. Mało w głowie ale
    Twój mięsień dwugłowy ramienia ma w obwodzie pewno 42. Gdy czegoś nie
    kapujesz ( a widzę, że to norma u ciebie) od razu chcesz przypirdo...ć w
    ryja che, che.

  • 26. Data: 2002-01-26 15:26:20
    Temat: Re: CZY.... EOT!
    Od: "Jägermeister" <j...@j...prv.pl>

    > I co z tego, że "gnata" nosisz ? I tak masz bardzo bezpieczny zawód.

    Gdzie podalem jaki mam zawod?
    Nawet nie podalem,ze ja nosze bron!
    Widac twoja marna zdolnosc rozumienia sensu zdan i ogolnej percepcji
    jest calkowicie zawezona do li tylko skojarzen czysto dziecinnych.
    Na takim poziomie sie zatrzymales?
    A moze sie juz cofasz w rozwoju?

    > Piszesz jak o szwagrze. Nie dziwię ci się, że jesteś podekscytowany.

    Widac oceniasz znow po sobie.
    A co?
    Czy jak piszesz dostajesz orgazmu?
    Moze tylko taki ersatz masz ;)

    > No tak ,gnata nosisz ale dla mnie to nadal mało.

    Mierzysz to taka sama miara jak swoja zdolnosc percepcji?
    Sadzac po niskim poziomie twych wypocin pewnie tak :->

    > Mam nadzieję, że wiesz z której strony pocisk wylatuje.

    A ja mam nadzieje,ze potrafisz (choc troche) rozumiec sens zdan.

    > Policjantom należy to stale przypominać.

    Wiec dzwon pod bezplatny 997 i im przypomnaj.
    Chyba wiesz jak nalezy dzwonic z telefonu :->

    > Pamietaj, pistolet ma taką rurkę czyli coś z dziurką o średnicy palca.
    > Z otworu tego moze wylecieć pocisk !!! i zrobić komuś kuku.

    Chyba opisujesz swoj penis lub odbyt.
    BTW.Swoja marna (takze i w tym temacie) wiedze opierasz na czym?
    Zabawkach z przedszkola?

    > Na resztę Twoich wypowiedzi nie odpowiadam, nie da się.

    Z Twoim tak niskim poziomem inteligencji to faktycznie sie nie da! :->

    > Teraz rozumiem skad tyle dowcipów o policjantach :-)

    Na prawde?
    Rozumiesz?
    Z twoich postow to raczej nie wynika abys cos rozumial.
    No moze jak sie "robi kupe" lub oddaje mocz co chcesz przyrownac do
    strzelania.

    > A teraz wychodze na spacer.

    Znaczy sie pies cie wyciaga na spacer?!
    A moze "na spacerniak" a z "kicia" nadajesz? ;)

    OK. Przewietrz mozgownice moze styki juz sie poprzepalaly ;)

    M.

    Napisze dla ciebie tak:
    1.ku ogolnej edukacji: EOT.
    2.ku szybszemu przyswojeniu sobie wiedzy: End Of Transmission
    3.aby ci pomoc litosciwie: Koniec dyskusji _z toba_ przynajmniej.
    4.abys zrozumial szybko i dokladnie: Nie chce mi sie dyskutowac tak zenujaco
    niskim poziomie!
    Musialbym znizyc sie jeszcze bardziej do twojego poziomu intelektualnego a
    nie jest to akurat przyjemne ani przydatne.

  • 27. Data: 2002-01-29 11:59:15
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    Osoba tak wielkiej odwagi, ze list podpisala "jupraw" na moj list
    (pociety bez zaznaczenia skrotow):

    Pisze:

    > Człowieku, Ty jesteś chyba chory?

    Pozwol czlowieku (mysle ze t nie automat do "opluwania dyskutantow),
    by o zdiagnozowaniu chorobie decydowali fachowcy.
    Sam sobie wystawiasz swiadectwo, nie mnie.

    Efekt zbiorki WOSP jest naprawde mizerny i tylko czlowiek nie majacy pojecia
    o finansach moze sadzic, ze to duzo.

    Prawie jednoczesnie z wynikami WOSP media podaly, ze "zepsul" sie wiadukt,
    i na jego remont potrzeba 35 000 000 000 PLN.
    To znacznie mniej niz zebrala WOSP.

    10 gr miesiecznie to 1,2 PLN rocznie razy 20 000 000 000 platnikow to
    wlasnie suma
    zebrana przez WOSP i w calosci przeznaczona na dofinansowanie zakupow w
    panstwowych
    szpitalach, platnych z budzetu. Budzet ten, z naszych skladek jest ponad 1
    000 razy wiekszy.
    Ile trzeba na utrzymanie poslow i senatorow, prosze policzyc samemu.

    Moze Pan sobie zyc zludzeniami, ze robi cos wielkiego.
    Panska sprawa

    Wiekszy pozytek jest z przeprowadzenia przez ulice staruszki,
    bo to nie obowiazek biurokratow dzielacych nasze podatki

    Boguslaw