  • 11. Data: 2002-01-18 13:48:28
    Temat: Re: CZY "OWSIAK" JEST LEGALNY ?
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > No to nie omijajmy i nie legalizujmy tylko egzekwujmy prawo. Te dzieciaki są
    > narażone na niebezpieczeństwo przez niefrasobliwość organiztorów. Tak się
    > wszyscy podniecili tym Owsiakiem, że już nie wypada mówić o tym, że facet
    łamie
    > prawo i naraża dziaci na rozboje.

    To może zamiast mędrkować Panowie Folozofowie napisze ktoś ( TU na
    niusach !!! - aby można było wspólnie skorygować treść ) jak powinno
    wyglądać profesjonalne doniesienie do prokuratury o popełnieniu
    przestepstwa przez organizatorów WŚOP ? Wtedy złożę to doniesienie i
    napiszę co było dalej. Nie ma we mnie "zawiści" do "Owsiaka". Tylko
    wkurza mnie ten jeden wielki śmierdzący PRZEKRĘT . Ja płacę dwie składki
    zdrowotne i nie chodzę nadęty jak ktoś kto złocisza czy dwa wrzuci do
    puszki ( z czego połowę pewno ukradną ). No więc ?

    M.

  • 12. Data: 2002-01-25 18:56:24
    Od: leh <l...@...pl>

    <s...@p...onet.pl> skribis:

> [...]
    >niusach !!! - aby można było wspólnie skorygować treść ) jak powinno
    >wyglądać profesjonalne doniesienie do prokuratury o popełnieniu

    No i nikt nie napisal...

    Zreszta czy wazna jes forma ? Mozesz napisac cokolwiek, co bedzie
    donosem, a prokuratura powinna chyba sie tym zajac (IMVVHO - niech mnie
    ktos poprawi jesli nie). Albo Policja - moze zloz donos na policje :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

  • 13. Data: 2002-01-25 19:54:24
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > by uzyskac efekt porownywalny do zwiekszenia
    > skladki zdrowotnej o ok 10 gr... , zebrania ogromnej sumy
    > ktora mniej wiecej wystarczy na remont 1 wiaduktu w Warszawie.
    > a braklaby do utrzymania poslow i senatorow przez kwartal
    >
    > Boguslaw

    Człowieku, Ty jesteś chyba chory?

  • 14. Data: 2002-01-25 19:57:03
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > aby "Owsiakowi"  choćby grosika dołożyć.  Jesteśmy przed  lub w trakcie
    > wielkiej prywatyzacji szpitali. które maja okazję  za darmo powiekszyc swoje
    > aktywa. Pewno i tu są bardzo silni  i bardzo słabi  przy  obdarowywaniu.
    > Ciekawi mnie tylko czy na darmowym stanowisku  leczniczym w jakimś szpitalu (
    > np. jakiś inkubator  czy  inny drogi, specjalistyczny  sprzęt) są
    niższe  ceny
    > albo czy  nie ściąga się haraczu  od rodziców  za  leczenie ? Tak ,
    taka  WŚOP
    > ma sens  gdy  płaci  za  zabiegi  nie finansowane przez  państwo  czy  kasy

    Z kolejnym coś nie tak!!!

  • 15. Data: 2002-01-25 21:14:42
    Od: "Jägermeister" <j...@j...prv.pl>

    1.Walczyc z WOSP to troche malo rozsadne zajecie.
    2.Wolontariat jest na swiecie jak najbardziej popierany a niektore firmy
    zachodnie nawet kilka dni w roku nakazuja pracownikom poswiecic na takie
    dzialania.
    Ogolnie sam pomysl jest krotko i delikatnie mowiac _niesmaczny!_
    Chyba,ze zalezy ci wylacznie na rozglosie w negatywnym sensie!

    M.

    BTW. Albo prowokacja albo ktos jest "zdrowo"....z takimi pomyslami.

  • 16. Data: 2002-01-25 21:55:45
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > 1.Walczyc z WOSP to troche malo rozsadne zajecie.

    Przyznaj się, że łydki by Ci się ze strachu trzęsły.

    > 2.Wolontariat jest na swiecie jak najbardziej popierany a niektore firmy
    > zachodnie nawet kilka dni w roku nakazuja pracownikom poswiecic na takie
    > dzialania.

    Tam też dzieci się w zbiórkę pieniędzy wciąga ?

    > Ogolnie sam pomysl jest krotko i delikatnie mowiac _niesmaczny!_

    Pozornie TAK. Mi wolno krytykować WŚOP. Choćby dlatego, że płacę dwie
    składki zdrowotne. Doniesienie do prokuratury winno klarownie mówić jakie
    prawo jest złamane. Paragraf itp....

    > M.
    >
    > BTW. Albo prowokacja albo ktos jest "zdrowo"....z takimi pomyslami.

    "WYSTRZEGAJ SIĘ PIERWSZYCH ODRUCHÓW - ZWYKLE SA SZLACHETNE". - to moje credo.

  • 17. Data: 2002-01-25 23:41:58
    Od: "Jägermeister" <j...@j...prv.pl>

    > Przyznaj się, że łydki by Ci się ze strachu trzęsły.

    Wyobraz sobie,ze nie.
    W takim zawodzie jaki mam akurat strach jest najmniejszym problemem.
    Widac twoje pojecie strachu zaweza sie do strachu przed Urzedem Skarbowym
    badz ZUSem :->

    > Tam też dzieci się w zbiórkę pieniędzy wciąga ?

    Czy rozumiesz co napisalem?
    A wedlug Ciebie "pracownikiem" jest dziecko? ;)

    Wolontariat nie polega tylko na zbieraniu pieniedzy.
    Zbiera sie rowniez np.zabawki,odziez dziecieca a w takich (tez) zbiorkach
    dzieci uczestnicza.
    Cyzbys nie ogladal telewizji lub nie czytal gazet? ;)

    > Pozornie TAK. Mi wolno krytykować WŚOP. Choćby dlatego, że płacę dwie
    > składki zdrowotne. Doniesienie do prokuratury winno klarownie mówić
    jakie
    > prawo jest złamane. Paragraf itp....

    A jakze WOSP wolno ci krytykowac.
    Tylko co ty sam dajesz dla innych?!
    Chyba,ze interesuje cie tylko Twoja wlasna skorupka.
    Uwazaj bo i Ty mozesz kiedys potrzebowac pomocy!
    To raz.
    Dwa to to,ze _dwie_placisz skladki zdrowotne to co z tego?
    Czy tym prymitywnym argumentem chcesz sie licytowac czy masz jeszcze jakis
    inny,bardziej racjonalny powod?
    Inni (np.ja) moze placa i cztery skladki zdrowotne i do tego jeszcze wiele
    innych oplat na panstwo i co?
    Czy w zwiazku z tym maja juz wystarczajacy powod do krytyki dzialan WOSP czy
    innych?
    Nie sadze.
    A po trzecie to moze wskaz mi wlasciwy artykul w prawie odnoszacy sie do
    przestepczych dzialan WOSP?!

    BTW.I postaraj sie nie mylic artykulow z paragrafami i ustepami!
    Jest to dosc istotne.

    Pzdr.
    M.

    > "WYSTRZEGAJ SIĘ PIERWSZYCH ODRUCHÓW - ZWYKLE SA SZLACHETNE". - to moje
    credo.

    A jedno ;) z moich to:
    "Co mnie nie zabija to mnie wzmacnia"-F.Nietzsche (moj ulubiony ;)

  • 18. Data: 2002-01-26 01:35:51
    Od: leh <l...@...pl>

    "Jägermeister" <j...@j...prv.pl> skribis:

    >1.Walczyc z WOSP to troche malo rozsadne zajecie.

    Racja, to jak biec naprzeciwko stada owiec.

    >2.Wolontariat jest na swiecie jak najbardziej popierany a niektore firmy
    >zachodnie nawet kilka dni w roku nakazuja pracownikom poswiecic na takie
    >dzialania.

    A dzieci ? Jednemu jacys chuligani zeby wybili..

    >Ogolnie sam pomysl jest krotko i delikatnie mowiac _niesmaczny!_

    WOSP ? No coz...

    >BTW. Albo prowokacja albo ktos jest "zdrowo"....z takimi pomyslami.

    Wiecej tolerancji.

    Pozdrawiam, Leh.

  • 19. Data: 2002-01-26 01:35:53
    Od: leh <l...@...pl>

    "Jägermeister" <j...@j...prv.pl> skribis:

    >A jakze WOSP wolno ci krytykowac.
    >Tylko co ty sam dajesz dla innych?!
    >Chyba,ze interesuje cie tylko Twoja wlasna skorupka.
    >Uwazaj bo i Ty mozesz kiedys potrzebowac pomocy!

    I to jest wlasnie myslenie egoistyczne - pomagaj innym bo ty kiedys
    bedziesz potrzebowal pomocy.

    >Dwa to to,ze _dwie_placisz skladki zdrowotne to co z tego?

    To z tego, ze przyparza kasom chorych itp wiekszego chodu niz czlowiek
    wrzucajacy dwa zlote owsiakowi.

    >Inni (np.ja) moze placa i cztery skladki zdrowotne i do tego jeszcze wiele
    >innych oplat na panstwo i co?

    I wynika z tego ze wiecej robisz dla sluzby zdrowia niz niektorzy
    kwestujacy, a przynajmniej nie robisz z tego show.

    >A po trzecie to moze wskaz mi wlasciwy artykul w prawie odnoszacy sie do
    >przestepczych dzialan WOSP?!

    nie czytales watku ?

    >"Co mnie nie zabija to mnie wzmacnia"-F.Nietzsche (moj ulubiony ;)

    Jak dziecku wybito zeby, to go to wzmocnilo ?

    Pozdrawiam, Leh.

  • 20. Data: 2002-01-26 10:07:14
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > Widac twoje pojecie strachu zaweza sie do strachu przed Urzedem Skarbowym
    > badz ZUSem :->

    Czy złożenie doniesienia do prokuratury ma coś wspólnego z US ? Wątpie byś
    miał bardziej niebezpieczny zawód od mojego.

    > Czy rozumiesz co napisalem?
    > A wedlug Ciebie "pracownikiem" jest dziecko? ;)

    To po co piszesz o wolontariacie ? No i skoro dzieci się tam nie
    wykorzystuje ( na Zachodzie ) to pewno dlatego aby nie łamać prawa. Ja o
    czym innym i Ty. Masz wokół siebie ludzi potrzebujących pomocy. Udziel
    im choćby drobnej pomocy a nie funduj sobie dobrego samopoczucia wrzucając
    nędzną złotówkę do puszki Owsiaka. Na onecie pisali, że w łódzkim ( poprawcie
    mnie jeśli to nie było łódzkie ) średnia całodzienna na puszkę wyniosła 10
    zł. !!!!!!

    > Wolontariat nie polega tylko na zbieraniu pieniedzy.
    > Zbiera sie rowniez np.zabawki,odziez dziecieca a w takich (tez) zbiorkach
    > dzieci uczestnicza.
    > Cyzbys nie ogladal telewizji lub nie czytal gazet? ;)

    I tak uważam, że 50 % zebranych dóbr trafia do złodzieji. Ja rocznie wydaję
    może z 200 zł. na pomoc potrzebującym ( chodzi o jedną osobę) i po jaki
    ch..j mam jeszcze dawać jakiemuś palantowi - biznesmenowi? A Owsiak to
    biznesmen.

    > A jakze WOSP wolno ci krytykowac.
    > Tylko co ty sam dajesz dla innych?!

    Podatki płacę i pomagam komuś ale z serca a nie pod wplywem hałasu
    medialnego.

    > Chyba,ze interesuje cie tylko Twoja wlasna skorupka.
    > Uwazaj bo i Ty mozesz kiedys potrzebowac pomocy!

    O czym ty piszesz ? Myslisz, że jak złocisza wrzuciś dla iluś tam
    cwaniaków z WOŚP to lepszy jesteś ode mnie ?

> [...]
    > inny,bardziej racjonalny powod?
    > Inni (np.ja) moze placa i cztery skladki zdrowotne i do tego jeszcze wiele

    To się ciesz. To jest dla mnie ważnym argumentem aby czuć się potrzebnym
    i wartościowym człowiekiem.

    > BTW.I postaraj sie nie mylic artykulow z paragrafami i ustepami!
    > Jest to dosc istotne.

    Jestem "cienki" z prawa. Dlatego rzucilem tu hasło. Nie mam wątpliwości,
    że wszelkie fudacje to w istocie przykrywki dla mętów i krętaczy.

    > Pzdr.
    > M.

    > credo.

    Moje credo pomaga mi podchodzić rozsądnie i chłodno do problemu pomocy
    drugiemu człowiekowi.

    > A jedno ;) z moich to:
    > "Co mnie nie zabija to mnie wzmacnia"-F.Nietzsche (moj ulubiony ;)

    Jeszcze lubię powiedzenie:

    PSY SZCZEKAJĄ, KARAWANA JEDZIE DALEJ.